Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

16. 10. 2014

STILA Stay all day Waterproof liquid eye liner


Může za to Lucka z GettheLouk, kterou ráda sleduju. Řekla mi (teda řekla to nám všem v nějakém videu, nejen mně), že tyhle linky od Stila jsou boží. A já mám ráda značku Stila, myslím si, že je nedoceněná. Měla jsem od nich pár věcí a všechny byly překvapivě skvělé!
A taky mám ráda dobré fixy na linky, pokud umí dokonale tenkou čárku. Proto jsem nakoupila hned dva fixy na linky.


Líbí se mi, jaké papírové obaly si Stila zvolila. Je to takové jiné, působí to přírodně a recyklovaně. Nebo to asi spíš skutečně je vyrobené z recyklovaného papíru. Popis je taky milý :).


Vybrala jsem si úžasné barvy. Znáte mě, já prostě na tu černou nejsem (vždyť ona vážně málokomu sluší), tak jsem sáhla po hnědé a khaki. To je další věc, kterou u Stila obdivuju - kdo má na výběr tolik barev linek? Mají dokonce růžovou a žlutou, pokud se nepletu. U nás neseženu ani tu hnědou, a přitom hnědou barvu by jistě ocenila dlouhá řádka zákaznic, které po černé raději ani nesáhnou. Takže opět - skvělá Stila!


Vidíte ty nádherné barvy? Přesně pro mne, jsem z nich fakt nadšená! Miluju ten tenký a skvělý hrot, nakreslíte s ním cokoliv. A to mi věřte, protože já jsem extrémně nešikovná na kreslení a malování čehokoliv. Tyhle linky jsou super pro začátečníka. Nejvíc na nich mám ráda to, že je stačí lehce opřít nebo položit na řasy a vytvoří vám dokonale tenkou a skoro neviditelnou linečku. To je ostatně i můj nejoblíbenější způsob linkování. 

Vím, že blogy a YT jsou plné obřích linek s "vocáskem" (ach, ani psát se mi to tak otřesně nechce, natož to vyslovit), ale tyhle linky zdaleka nesluší všem. Mně skoro nikdy nesluší a přebíjejí mi tvář. Zato ale tenoučká pavučinka podél řas - to je jiná. Ta sluší všem, každému oku prospěje tohle optické zahuštění řas. Navíc v jemné barvě, která nerazí a linku vlastně nepřiznává. 
Někdy je tahle subtilní linka to jediné, co pro svá očka udělám. Jsou dny nebo příležitosti, kdy nechci nebo ani nemůžu být nalíčená. Když vyjíždíte v pět ráno s koněm do mírného deště a víte, že vyjížďka plynule přejde v podvečerní společenskou akci u ohně, nalíčíte se? Já se nalíčím tak, aby to nikdo nepoznal :) Je to marnivé, já vím. Ale kdo z vás nechce vypadat dobře i u skleničky a rozhovoru s lidmi, které dlouho neviděl? Buďme upřímné :) :) :) Nevadí, že mám bláto na tváři, hlavně, když mi trochu září oko a vypadám, že mám fajn řasy, ne? Dávám i kapičku tekuté tvářenky By Terry, to jen pro úplnost.
Někdo se takhle jemně nalíčí do fitcentra, někdo jen s dětmi na procházku. O to jde, cítit se dobře. Já netrvám na nalíčeném oku, řasenku třeba týden nevezmu do ruky, ale tenhle vlásek barvy mi rozhodně pomáhá k tomu, abych se cítila krásná.


Na fotkách vidíte, že tenké linky jsou u mne celkem oblíbené. Chtěla jsem napsat, že je to asi podzimem, ale není to tím. Je to Stilou, protože tyhle vlasové linky nosím zkrátka od té doby, co mi přišly tyto dva fixy. Je to s nimi snadné, rychlé a spolehlivé. Super zpráva je, že kreslí spolehlivě i na vrstvu stínu. S tím je obvykle u drogerkových fixů problém. Stilu jsem zatím nečistila a neotírala, a používám je obě celkem často.





Vytknu jedinou věc. Fix na linky Stila slibuje vodě-odolnost a celodenní výdrž. Znamená vodě-odolnost taky slzu+otěru-vzdornost? Pokud ano, dovolím si rýpat. 

Samotnou vlhkost, vodu nebo slzy linky vydrží naprosto bez chybičky. Problém je, když vám slzí oko ve vnějším koutku a vy jste zvyklá si ho otřít. To je můj problém, oči mám zřejmě citlivé. Vlastně nevím, všímám si toho pouze v případě, že si vytáhnu linku kousek dál. To je ten "vocásek" (fuj, zase to slovo!). Chci říct, že večer mívám ocásek linky umazaný. Celé oko vypadá stále dobře, linka drží, ale špička linky vyčnívající vnějším koutkem je umazaná. Nicméně u odličování mám i tak co dělat, linka nechce pustit a mnohdy ještě ráno ve vnitřním koutku u spojivky nacházím kousíčky. Tolik k proklamované výdrži. Vyberte si. Anebo raději zkuste, možná jsem atyp.


zde vidíte linku, kterou považuji za poměrně výraznou


No, řekněte samy, není to báječný nápad? Nejsou krásné?

Proč mít černé linky, když k vaší pleti a tváři (věku, práci, náladě a vůbec...) tak krásně sedne měkčí barva? Pokud o sobě víte, že nejste kontrastní typ, zkuste některou z jiných barev. Černá je skutečně pro málokterou z nás. Neškoďte si černou linkou, když se dají sehnat i měkčí alternativy :)
Stila to celkem umí a já ji můžu doporučit. Zatímco černou linku bych nenosila, hnědou a zelenou linku větrám velice často. Tyhle fixy pro mne znamenají rozdíl mezi stavem "nenosím linky" a "nosím linky".

Svoje fixy mám od začátku léta a zatím na nich nevidím ani stopu používání. Fixy Astor a Rimmel, které jsem měla předtím, byly vždy po třech až čtyřech týdnech totálně mrtvé. A to jsem je používala méně často, protože jsem je měla vždy v černém odstínu. A ano - skladuji zásadně hrotem dolů :).

Jak to vidíte? Kdo z vás má růžovou fixu na linky?




12 komentářů:

  1. Suhlasim, ze Stila je nedocenena znacka, ja mam od nich uzasnu paletku In the Light a v nej bola ako bonus hnedocierna ceruzka na oci (odtien Damsel), tiez waterproof a velmi dobra.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano ano, i paletky mají velice příjemné.

      Vymazat
  2. Já teď neměla čas do celého článku zabřednout, ale určitě se ve volné chvíli vrátím (třeba hned zítra u kadeřnice) a pročtu. Nicméně jsem chtěla říct, že jsem je moc chtěla (taky podle Lou), ale přišly mi dřív do cesty 3-Dot liner od Clarins, tedy černé ale v aktuální podzimní kolekci jsou i hnědé. Jsem nadšená! Mám dojem, že jednodušší už to být nemůže. V nejhorším si člověk může tu linku natečkovat a zvládám to i za jízdy vlakem, zatím v sedě, ale kdo ví, kam až to s nim dotáhnu.... :-D Hm, tak si říkám, jestli ještě nepotřebuju ty hnědé...?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. PS. A ten "osácek" si s nimi tedy taky umažu -automaticky si otírám vnější koutek oka, za zvyku, kdyby náhodou tam třeba byla mázlá řasenka nebo tak něco. Ale s odlíčením zbytku mám skoro až problém.

      Vymazat
    2. Ty od Clarins jsem okukovala minulý týden. S tím umazaným ocáskem je možná problém na naší straně, prostě mechanicky to možná otřem?

      Vymazat
    3. Souhlasim, aspon ja jsem hrozny žmoulal :) Musim se trochu krotit.

      Vymazat
  3. Jsem stejného názoru na černou barvu linek ... sluší tak max. mladým holkám (pokud to nepřeženou), protože mládí a bezchybná pleť černou barvu "unese". Nebo tmavému či konstrastnímu zimnímu typu. Já se laicky a vylučovací metodou :-) odhadla na tlumené léto, takže černá barva pá - pá ... černou na oblečení jsem vyloučila už jako -náctiletá, vždycky mi přidala deset let a dvacet chorob.

    Jeden čas jsem chodila i bez linek, ale to taky není ono ... teď používám tenkou hnědou klasickou kajalku ... ale ta Stila ... hm, to vypadá jako ideál pro mě ... KDE SE TO KUPUJE, prosím?


    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, naprostý souhlas se vším - věk i typy. Perfektně jsi to shrnula.
      Kupuju na netu v zahraničí. Třeba
      http://www.lookfantastic.com/stila-stay-all-day-waterproof-liquid-eye-liner/10920668.html

      nebo
      http://www.feelunique.com/p/Stila-Stay-All-Day-Waterproof-Liquid-Eye-Liner-0-4g

      Vymazat
  4. Hani, a jakou máš prosím zkušenost s placením cla na FU? Proclí to vždy, resp. vždy pak FU vrátí clo? Díky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, oni to vrací tak nějak podle plotu, jak si počítají sami. Myslím, že mi vždycky vrátili méně...

      Vymazat
  5. Tohle uz mi nedelej! Ja mam nervy vzdycky, ze ti to pak nebude sedet a ze pak budu za debila, kdyz mne to sedne a vychvalim to. :-D chapu, ze je kosmetika individualni, ale stejne. :-D Ja si tyhle linky vszne zamilovala. A uz je mam skoro rok tusim a furt kresli hezky ;-) po nich se ale chystam na kat von d tattoo liner, pry je jeste o level vys a ke vsemu matny, tak uvidime ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi trumbelín :) Sama víš, jak je kosmetika strašně individuální. U tebe se inspiruju ráda a věřím ti, protože máš přehled. Takových je vás tam na vrcholu (v rámci čr) sakra málo :)
      Ale máš pravdu, že taky vždycky doufám, že pokud někdo podle mne nakoupí, nebude to průšvih....

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)