Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

16. 10. 2014

první dokonalá paletka ANEB DIOR 5 Couleurs - Montaigne 646

Milionkrát jsem si stěžovala, že v každé paletce očních stínů je něco, co se mi nelíbí. Anebo že jsou v některých (jinak dokonalých a kvalitních) třeba jen dvě úplně skvostné barvy pro můj typ a vkus. Někdy se nestačím divit, jak nesourodé barvy se v paletkách spolu tísní. Všechny profláklé Nakedky,  dokonalé krásky od Guerlain, Sleek paletky i další skvosty opustily můj šuplíček právě proto, že mi na nich něco přebývalo nebo se mi v každé skutečně hodil jen jeden stín. Proto si sama skládám svoji mini-kolekci očních stínů, ale znáte to - ony ty paletky mají cosi do sebe. Krásné jsou! A sebekriticky přiznávám, že na mne samozřejmě působí i blogerské šílení, reklama a celý ten proces. 

NICMÉNĚ

Našla jsem ji! Našla jsem svoji dokonalou paletku očních stínů v nové kolekci paletek od značky Dior. Má dokonalý výběr barev pro mne, skvělou kvalitu, ideální velikost balení. 

Dior 5 Couleurs - Couture colours & effect eyeshadow palette v odstínu 646 Montaigne


Nebudu se dlouho zdržovat popisem krabiček, sametových sáčků a balení. Nejen od nás z blogu je znáte jako své boty. I kdyby se vám nelíbily, fungují, drží a vypadají prostě Diorácky. 




Jde o náplň. A ta je úžasná. Jedna bílá, jedna broskvová, matná béžová, světle hnědá písková, tmavší hnědá. Dokonalá kolekce barev pro neutrální denní líčení. Barvy navíc nejsou ploché, mají (kromě středové béžové) jemný sheen, díky kterému jsou decentně zajímavé a více-barevné. 

Dior 646 Montaigne
Vždycky mi přebývaly miliony skoro stejných světlých, které pak na víčku vypadají zaměnitelně (UD Naked Basic), vadila mi přítomnost černé nebo jiné příliš tmavé barvy, které prostě nevyužiju (Nakedky, Sleek). V Montaigne využiju každou z barev, všechny jsou krásné, všechny mi sluší. 


Ach, ach, ach. Jsem nadšená od prvního okamžiku, kdy jsem krabičku otevřela. A mé nadšení roste s používáním. Zpočátku byly stíny malinko tvrdší, ale po několika použitích jsem se jim dostala pod kůži a jsou to ty nejbáječnější stíny pod sluncem. Vydrží celý den a jsou to snad jediné stíny, pod které nemusím používat bázi. Sedí mi a i večer vypadají krásně a neslévají se. To se mi nestává, obvykle používám bázi pod všechno.


Slabá místa? Negativa?

Pro mne ani jedno. Pro milovnice výraznějšího líčení bude tahle kolekce moc jemná. To, co miluju já, bude výraznému typu asi na obtíž. I z fotek uvidíte, že jde o běžné, decentní a denní líčení. Pro vás nuda, bohužel si uvědomuju, že blogersky jsem dnes spíš nezajímavá :) 

Ale to je můj život. Tohle není blog, který se urputně rve o sledovanost a obsah mění podle zájmu. Tohle jsou jen obyčejné zápisky našich dní. Já ráno potřebuju rychle vytvořit vzhled, který mi spolehlivě slouží. A to právě tahle krabička umí.




No, možná bych u negativ měla zmínit cenu. Dior tyhle nové paletky jaksi podražil. Jenže znáte to. Když najdete svoji dokonalou kolekci stínů, vydrží vám při denním líčení třeba dva roky, je ta pořizovací cena nakonec ještě fajn :)


Kdybych měla zvolit jedinou věc k líčení očí, byly by to právě tyto stíny. Miluju je, každý den jsem s nimi jiná (což mi foťák opět vykradl), a přesto mi každý den sluší. 

Umím s nimi i dramatičtější look, pokud sahám hned na začátku po nejtmavší hnědé. 


Matná béžová dokonale doplní silnou linku a černou řasenku. Zářivá broskvová dodá jemný dívčí půvab. Ale mojí nejmilejší a úplně nejoblíbenější barvou je bezesporu písková. Tu míchali pro mne. Je dokonale neutrální, ale neskutečně slušivá. 


Kdybych byla normální žena (nikoliv kosmetický šílenec), nic víc bych nepotřebovala. V Montaigne mám skutečně všechno, co potřebuju. Navíc v perfektní kvalitě. 

Tohle je ten případ dokonalého spojení ideální barvy i kvality. Žádné "ach jo, trochu to nedrží/pálí/smrdí, ale když ta barva je tak krásná" se zde nekoná :) 

Hurá, hurá, hurá, hu! 


No, jak říkám, dostala jsem všechno v jednom. Škoda jen, že nejsem tak úplně normální a rozhodně se koukám dál, i nadále se rozhlížím ve světě kosmetického šílenství. A už jsem si dokonce koupila další paletku stínů - to je fakt diagnóza.

Vám všem ze srdce přeju, abyste našly tu svoji jedinou dokonalou paletku, která vám dá právě a přesně to, co potřebujete, a dá vám to všechno (přála bych vám i takové chlapy :) ...). Ony (ty paletky, chlapi asi spíš ne) někde jsou, každá z nás potřebuje  trošku jinou, ale jsou tam venku - já jsem toho důkazem. 

A než je najdete, užívejte si hledání. I to patří k věci a může to být fajn zábava (a to mluvím jak o chlapech, tak o kosmetických HG :) ). 




27 komentářů:

  1. První paletka ve které bych využila všechny odstíny! :-) Asi se na ní půjdu mrknout, děkuji za tip!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Tak to nejsem sama, paráda :)

      Vymazat
  2. Tak tahle paletka je prostě skvostná. Už dlouho pokukuju po těchto Dior paletkách a tak to vypadá, že tentokrát už nebudu jen pokukovat a půjdu zrovna koupit :-) Barevně je totiž přesně to, co mi sedí. Jinak moc krásné líčení, velmi slušivé. Mirka K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky, jsem ráda, když mohu někoho inspirovat, i když předvádím stále jen jemná a přirozená líčení :)

      Vymazat
  3. Je krásná a hrozně ti sluší. Já mám dokonalý paletky dvě - soft smoke od besse a enigmu od beccy. Vlastně bych nic víc nepotřebovala, ale stejně pořád koukám po paletce, která by měla víc jak tři stíny... Naposledy mě takhle zaujala theBalm Meet the Mats nebo jak se ta matná jmenuje...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, já zas většinou uvítám méně stínů než více. Třeba u Sleeku bych si vybrala paletku max 4 barev, abych byla spokojená...

      Vymazat
    2. Jako já víc, jak tři stíny nepoužiju, jenže mám pak pocit, že nemám na výběr :-) Přijde mi ideálních těch 5, ale ještě jsem nenašla diorku, kde bych fakt užila všechno, když to vyhovuje barevně, tak nesedí finiš. Strašně se mi většinou líbí ty vánoční, ale strašně se to blýská...

      Vymazat
    3. Chi chi! Tady vidíš, jak tohle povrchní odvětví může fušovat do psychologie :D Ty jsi nerví, že nemáš dost na výběr, a já jsem totálně vycukaná, že plnohodnotně nevyužívám všechno, co mi doma leží... Jo, skoro na disertaci :) :) :)

      Vymazat
    4. Tady se nabízí spíš astrologický vysvětlení :-) Ty seš rak, nejsi? :-)

      Vymazat
  4. Tak tak... je krásná a moc ti sluší... Dokonalou paletku nemám, mám totiž jen jednu, a to EL ale pár let starou a nějak ji nepoužívám... Další právě nemám, protože každá, kterou jsem okukovala měla nějaké to ale, zejména mi vadí to neužívání některých barev, co s nimi, nedají se ani nikomu věnovat a já bych měla být skoro denně konfrontovaná s tím, že si tam leží ladem??.. mám tedy jen pár monostínů :) Tato vypadá fajn, určitě ji omrknu, až se dostanu do civilizace a uvidím, pro mě asi není, ovšem možná má sestřičku i pro mě.. Jsem zvědavá na ty další :) Děkuji K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně se neboj! Mají i šedavé, khaki varianty. Viděla jsem modrou a nějakou růžovější variantu. Vybrat se dá. Ale u nějakých těch barevných (nevím přesně) jsem četla jednu recenzi, podle které je slabší kvalita. Tak opatrně s výběrem!

      Vymazat
    2. Bezva, děkuji! Ta tvá je spíš teplá, že? Možná khaki budou pro mě :) Recenze projedu, ať nejsem zklamaná funkčností. Já ještě pokukuji po Rouge Bunny R., té poslední paletce, protože tam se ty stíny dají vyjmout a nahradit refilem, to mě oslovilo, takže toužebně očekávám návštěvu parfumerie, abych si mohla prohlédnout barvy! K

      Vymazat
    3. U té RBR paletky bych spěchala, je to limitka. Do Brna například dorazila jen do Olympie a už i tam je poslední kus.. :/

      Vymazat
    4. Nojo, je mi to jasné, jen nevím, zda do ní jít naslepo.. Buď na mě počká nebo ne :) K

      Vymazat
    5. Pokud se ti líbí swatche, asi bych do ní šla. RBR má kvalitu většinou celkem vysoko, neoddiskutovatelně. Já mám s touhle značkou od těhotenství problém, ale v podstatě za to nemůže značka, ale hormony :D

      Vymazat
  5. Musim len suhlasit, drzia velmi dobre, osobne sa neviem zimmej limitky golden reflection, ta je namiesana presne pre mna 😄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám u Diora problém s limitkami. Od jisté doby mi připadá, že kvalitou kulhají. Oproti stálým řadám mi to nedrží a štve mě to. Za tolik peněz mě to štve. Ale třeba se pletu?

      Vymazat
    2. skusenost mam len s jednou limitkou, minulorocnou jarnou, a ta je skvela :) ni a vlastne ta je mamina... prvykrat ma dohnala ku az tato jeaenna kolekcia (mam bar a femmi fleur) a az pri nich som prestala pouzivat bazu, ale to uz si spominala uz hore...

      Vymazat
    3. Tak jsem možná vedle, a to je super zpráva! :)

      Vymazat
  6. Ohohó, tak to vidím buď na tuhle, nebo http://www.colormeloud.com/2014/08/dior-5-couleurs-eye-shadow-palette-796.html - a to Dior zas tak moc nemusím a všechny paletky, co jsem od Diora měla, jsem prodala...

    A kočky, nominovala jsem vás na blogerka roku :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jasně! Cannage... Ta byla mojí druhou ve výběru, ale pak mi připadalo, že pro mne bude mít ne 5, ale jen 3 odstíny. Ty měkké hnědé jsou pro mne zaměnitelné a oblíbila bych si jen jednu. A z těch tmavých bych asi jednu měla jen na linku a obočí, nevím.
      Nicméně je teda taky nádherná a recenze jsou nadšené!

      A za nominaci ti strašně moc a moc děkuju, Hani. I když celá akce jde totálně mimo nás (loni jsme se o ní dozvěděly až poté, co jsme zde byly obviněny, že závidíme PLH - dosud jsme se ovšem nedozvěděly, co jí máme závidět, no, člověk se málokdy dozví všechno potřebné najednou, že ano...), velice si ceníme toho, že jsme pro tebe hodné nominace. I když nemáme ani nejmenší šanci na umístění, je pro nás výhrou to, že máme vás - skvělé čtenářky, které nás chápou a komunikují s námi o běžném životě okořeněném špetkou barev v pěkném obalu :)

      Vymazat
  7. Co říct... cg! :D
    Taky jsem si uvědomila, že ač mám svoji Naked docela ráda, prakticky využívám max půlku barev a zbytek beru příležitostně, což se po delší době projevilo dost výrazně, když nějaké stíny skoro už nejsou a nějaké jsou naopak prakicky netknuté :/
    Paletka se mi moc líbí a taky bych chtěla najít nějakou tu onu... tato se mi taky líbí, ale místo té růžové bych potřebovala něco zlatavýho, chjo :)) Tudíž moje pátrání bude ještě nějakou chvíli trvat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krusiš, já o nějaké hodně zlatavé vím a nemůžu si to vybavit! Snad si vzpomenu...

      Vymazat
  8. Mně se na Dior stínech líbí, že i když na první pohled vypadají matné stíny z jejich paletek matně, nakonec v sobě mají neznatelný hedvábný sheen a na mojí už né zrovná šťavnaté a mládím kýpící pleti to vypadá hodně lichotivě.
    Obdobně zbožňuju 508 Nude Pink Design, ta ale přece jen jedno minus má. Místo pátého stínu tam je gelová linka a s tou jsem se moc nesžila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, přesně to říkáš! Miluju matné stíny, ale s věkem vidím, že ty s hedvábně saténovým leskem jsou prostě slušivější. Je to tak.
      Ta řada s jednou barvou gelovou mě taky nenadchla. Stíny byly božské, ale ta jedna nepoužitelná kolonka mě dráždila... Na linku suché, nevím, jak s tím nakládat.

      Vymazat
  9. Vytvorila si si neskutočne krásne líčenie, tie farby sú fantastické. Už začínam ľutovať, že som ju v nedeľu na letisku obišla, hoci som paletku skúšala. Niekedy boli tieto diorácke 5-ky moje najobľúbenejšie tiene, teraz sú na druhom mieste, ale paletou farieb týchto nových paletiek sa mi výrobca asi snažil niečo povedať... :)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)