Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

24. 10. 2014

Podzimních fotek není nikdy dost + vytoužený nákup

A já už se zase balím na cesty, tak vám jen tak naházím nějaké ty fotky, které se mi nakupily v počítači. Jak už víte, všechna má líčení jsou podobná, je to všechno tlumené a spíše teplé. Pro někoho nuda, pro mě ani trochu :) Nejen, že tam pokaždé vidím plno rozdílů, užívám si to!





Kombinace teplé zemitě hnědé a studenější šedé vytvoří něžný a dokonale podzimní pohled. MAC Outré + UD Desperado. Na obočí je duo stínů Anasatsia Ebony. Vím, že je hodně tmavé a tvrdé, ale k některým líčením se mi hodí víc než mé obvyklé měkké a světlé barvy.  


Líčení s paletkou Shiseido je velmi zlatavé, velmi lesklé a velmi výrazné. Recenze paletky následuje :)



Miliontá variace na líčení s MAC Goldenrod. Tenhle kluk to má u mne stále nahnuté a zatím je ve stáji jenom proto, že mi barevně vyhovuje a zkrátka mi sluší. Ale rozhodně mám lepší a příjemnější stíny.





Matná rtěnka NYX Alabama patří taky k tomu, co se mi líbí odstínem a vzhledem na rtech, ale mám výhrady ke konzistenci. Tahle rtěnka je bohužel těžkotonážní, dělá i při opatrné aplikaci příliš silný a hutný nános, který potom taky logicky na rtech nerovnoměrně pracuje. To je ten rozdíl - lepší rtěnky ze rtů líp mizí. Tahle mizí příšerně, musí se neustále hlídat, kam v kouscích utíká. A maličko vysušuje, což bych jí vzhledem k tomu krásnému vzhledu i barvě klidně odpustila. 
Můj závěr je, že to není rtěnka na časté nošení. Na to je příliš náročná a vyžaduje pozornost. Na to nemám čas ani náladu. Je to rtěnka na ojedinělé podzimní nošení, když máte čas a víte, že si ji s přehledem ohlídáte. Nicméně tu barvu miluju!



Čokoládové nehty nosím ráda celý rok, ale k podzimu se hodí ještě o kousek líp. OPI I'm Suzi & I'm Chocaholic je prostě úžasný. A hned mám chuť na čokoládu, vy ne?

Dior Brun Jungle


Podzimní úlovek, který si velmi hýčkám - Rouge Dior v odstínu Brun Jungle. Opět doporučuju! Další báječná rtěnka z klasické řady Dior, která je hydratační, lehká, krycí, dlouhotrvající. Zkrátka se musím opakovat a říct vám, že Dior tyhle rtěnky umí. Nechci unavovat další plnohodnotnou recenzí, kde bych musela shrnout posté to stejné. Prostě si ji klidně kupte, jo? Barva není typicky hnědá, je spíš neutrální a kromě kapky hnědé je v ní převaha podzimní fialové nebo vínové. Ale vše v tlumeném výsledku, dá se i do práce a je to bez nutnosti hlídání. Mizí něžně a na rtech nechá jen dotek barvy a plno péče. 


Líčení mými novými stíny od LR. Tohle duo stínů vám zrecenzuju v postu, až ho více ozkouším, protože hodně lidí tyhle katalogové značky používá a recenze ani swatche prakticky nenajdete. Zatím si myslím, že ve slevách docela stojí za koupi, ale mám je na sobě jen asi potřetí.

A teď to hlavní!!!!


Kupovala jsem si sérum na pleť a úplně omylem jsem přihodila do košíku taky tyhle Hourglass poklady.



Trio rozjasňujících pudrů Ambient Palette Lumiere asi představovat nemusím. Blogy jsou ho plné. A po rtěnce jsem zatoužila ihned, když jsem uviděla ten odstín! 



Rozhodně očekávejte plnohodnotnou recenzi a spoustu fotek, protože já prostě rozjasňující pudry miluju! A rtěnky? No, o těch ani nemluvím.

Hourglass Ambient Dim Light, Incandescent Light, Radiant Light

Tak! Naplánuji pro vás další post, nasadím klobouk a naložím tašky na cesty. Mějte se tu krásně a pište mi, co se vám nejvíc líbilo. Určitě si na cestách najdu chvilku a odepíšu vám.

Jo, a držte mi palce, abych nenakupovala :) :) :)

22 komentářů:

  1. Můžu se zeptat,z jakého eshopu jsi Hourglass objednávala? :) nebo jsi měla štěstí v nějakém kamenném?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dá se koupit na space.nk :) Ale nejlepší na vlastní oči v cizině, protože fakt swatche skoro nejsou, resp. jsou, ale hodně nevěrné.

      Vymazat
  2. Jak - držte mi palce, abych nenakupovala???? :-) To přece přesně chceme, koukej nakupovat a pak se hezky pochlub :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cha! Nekoupila jsem si fakt NIC! Děckám plno blbostí, ale sobě ani ň :) Ono se to stejně zas dožene....

      Vymazat
  3. super tipy... :-)) neláká vás mít profil na facebooku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mě to napadlo, FB bych přivítala :)

      Vymazat
    2. I já. Třeba aspoň na rychlé tipy, kde co koupit a tak.

      Vymazat
    3. Musím říct, že zatím FB neplánujeme. Nepoužíváme ani soukromé profily, tak se obávám, že by to nebylo úplně to ono :)

      Vymazat
  4. Ruz od NYX vyzera uplne bozsky! Stale dookola si pozeram tie fotky, kraaasa.
    A tiez ti palce urcite drzat nebudem, len poriadne nakupuj, som zvedava ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné líčení, Hani. :)
    Na Hourglass mě nalákala Talka:
    http://zlatosfera.blogspot.cz/2013/11/hourglass-ambient-lighting-powder-dim.html
    Koupila jsem si Luminous Light a úplná spokojenost. Chci si už hodně dlouho pořídit i Dim Light, ale furt se k tomu nemůžu nějak dokopat. No jo, já a nákupy ze zahraničí. :D Je to vždycky trochu stres, tak to odkládám. :D
    Věřím, že s tím "omylem" budeš spokojená. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, ta DIM je vysloveně zlatá. Na celou tvář jedině na léto.

      Vymazat
  6. Juu, jaké máš krásné zuby.Houglass bych chtěla taky, ale zatím je to u chtění :)

    OdpovědětVymazat
  7. Prosím, napiš, kde jsi Hourglass nakupovala. Děkuji

    OdpovědětVymazat
  8. Ta rtěnka je krásná (z toho líčení) a máš parádní zuby!

    OdpovědětVymazat
  9. Ta rtěnka je perfektní! Ale obávám se, že na mě hlavně dělá dojem odstín bílých zubů! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Wow, ta červená rtěnka je nejlepší! A ty líčení taky, nutně taky potřebuju nějaké nové stíny :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se chystám taky na jedny nové... Zase!

      Vymazat
  11. Boze! Recenzi potrebuju, protoze potrebuju ty hourglass pudry! :-D Tak sup sup! ;-)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)