Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

18. 10. 2014

MOTAD aneb Makeup Of The Autumn Day

Podzimních líčení budou jistě plné blogy. A je to dobře. Podzim k barevným kouzlům vybízí, přináší jakousi zvláštní atmosféru a specifickou barevnost. Já vždycky s podzimem miluju nákupy oblečení, doplňků, mám chuť na změnu.

I když dnešní líčení nic nového ani změněného neukazuje, já vím :)

A bohužel fotky mi nějak nevyšly věrně, tyhle lesklejší zlatavé barvy klamou ve foťáku tělem.


Tyhle barvičky jsem namíchala. Prim hraje prostřední zlatý stín z paletky Shiseido, proto jsem dost v šoku, že na fotkách ho skoro nenajdete. Na fotkách je dominantní hnědka od Urban Decay Smog. Vše je zjemněno mojí oblíbenou matnou klasikou Urban Decay Foxy. Věřím, že ten jsem schopná spotřebovat do dna - to by byl u mne zcela unikátní úkaz :).



Tvářenku Dior Amber Show testuju a zatím nějak nevím, co si mám myslet. Záleží na štětci, s některými je skvělá, s jinými je příšerná a divím se, že je podepsána Diorem. Barva je ale přenádherná, takový lepší Orgasm, jemnější a nositelnější. Rozjasňovač Elizabeth Arden má unikátní růžovo-zlatý odstín, miluju ho! A na závěr jen korálovo-oranžový lesk Elizabeth Arden z letní limitky, který dokonale ladí k celému líčení.

Obočí je zvýrazněné pomocí barvy NYX v odstínu Chocolate. Plánuju recenzi, ale pokud o tomto produktu dumáte, klidně předběhnu a kupte si ho. Ve správné barvě je moc dobrý a drží jak helvétská víra.









Letos se mi kateřinky obzvlášť vyvedly. Oproti loňské temně vínové mají v tomto podzimu teplejší nádech. Užívám si je!


Taky máte tak krásně teplo a slunečno? Užívejte si víkend stejně jako já :)


14 komentářů:

  1. To je ale nádherné líčení! K zeleným očím opět krásně ladí. Jinak se mi moc líbí všechny odstíny na swatchích, jak očních stínů, tak tvářenky a rozjasňovače.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Kdybych tak uměla lépe fotit!

      Vymazat
  2. lícenka ma dostala.. ja mám napr. sleek v odtieni rose gold a bola som na ňu naštvaná, lebo poriadne nefarbí, zatiaľ čo všetci dokola ospevujú jej superpigmentáciu
    a nakoniec som prišla na to, že nezávisí len od štetca, ako farba napokon vyzerá, ale aj od makeupu. na oriflame mi to nechytalo a na maybelline musím dávať pozor, aby som nevyzerala ako marfuša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to je taky pravda. Ono obecně se dá s produkty pracovat různě. Jen málokterý je tak zoufalý, že pro něho nelze najít využití. Akorát já si prostě myslím, že se na nějaké velké čarování můžu vyprdnout. A abych kupř. z očních stínů vyráběla poměrně příjemný lesk na rty tím, že ho budu míchat s jelením lojem - to fakt ne.
      Použití různých štětců je můj strop, to jsem ochotná tolerovat. Nic dalšího ne a pokud mi produkt nechodí, opouští můj šuplíček :D

      Vymazat
  3. Ten rozjasnovac vyzera nadherne, das prosim nan link?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Justi, byla to tehdy limitka, ale po velkém úspěchu ji potom dělali ještě dál, možná je už ve stálém sortimentu.
      Moje recenze je zde, podle ní jistě seženeš. Na ebay jsem ji viděla.
      http://sofastars.blogspot.cz/2013/03/elizabeth-arden-pure-finish-highlighter.html

      Vymazat
  4. Nevím jak to děláte, ale ty barvy co máte na očích vypadají úžasně a to nemyslím jen toto líčení. Stíny jsou krásně propojené. Mohu se zeptat, jakým foťákem fotíte? Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivi, moc díky, ale bohužel focení je naopak to, co je mi právem vytýkáno. Jsem levá! Mám Canon 450 D a objektivy měním :)

      Vymazat
  5. Hani, nadherna, uzasne lichotive barvy a ve spojeni s tvou barvou oci doslova okouzlujici. Barva tvarenky se mi hodne libi, ale ta nutnost najit ten spravny stetec pro aplikaci me dost odrazuje, na to ja proste v soucasne dobe nemam cas...skoda, ze to u pana Diora nevymysleli trochu lepe...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! A raději rovnou říkám - ta tvářenka není to nejdokonalejší. Barva je perfektní, sluší teplému typu, je krásná! Ale jinak bych raději ty peníze za ni nedávala. Ještě ji zkouším a na recenzi nechci pospíchat, ale prostě tohle Dior podělal....
      Já jsem měla od nich tvářenek asi sto a tohle jim není podobné v textuře ani omylem. A asi to ani nedrží, to zatím nevím jistě.

      Vymazat
  6. Hm, to mě mrzí. Mě totiž odradila ta absence výdrže, ale s tím já mám problém obecně a dioří tvářenku jsem koupila (ve Fannu) prvně :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, tak s výdrží problém nemám. Mně trvalo, než jsem pochopila, jak ji nanášet. Zdála se mi nemožně hrubá a nešla přenést na pleť. Až se štětcem RT v tulipánovém tvaru to jde.

      Vymazat
  7. Ahoj porad vidím, že máš také malé oči, jak sse líčíš, děkuji mhr

    OdpovědětVymazat
  8. Svojím líčením si ma opäť zaujala, podobné totiž nosím rada aj ja, pretože nádherne zvýrazňuje nazelenalé farby dúhovky :)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)