Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

30. 10. 2014

LR colors Eyeshadow - Mustard/Olive

Pro někoho zajímavé, pro někoho nuda, pro někoho až červený hadr. LR je jednou ze značek, která se zabývá katalogovým a dealerským prodejem, což spoustě lidí vadí. A já to chápu, sama mám spoustu výhrad. 

Naše rodina u LR pravidelně nakupuje některé potravinové doplňky a výrobky s aloe, ale znáte to - když vidím katalog, v něm dekorativní kosmetiku a oni tam píšou "sleva" nebo "akce" a současně zahlédnu nažloutlý nebo okrový stín, nějak se to samo stane.

Krabička stínů nic moc, velikostí jako stíny NYX, kvalita plastů lepší. Nicméně žádný hit nečekejte.


Popisky taky trochu odfláknuté, ale řekněme, že o to vážně nejde.



Zde vidíte, že balení po otevření krabičky už tak tragické není. Přes samotné stíny mají hozenou fólii.


Mně šlo o odstíny, s těmi jsem spokojená MOC! Až nečekaně. Jak to vidím na monituru, blogger je udělal studenější a já vám je někdy příště nafotím nebo fotky upravím tak, aby byly věrnější. Protože jsou teplejší. 

Světlá Mustard je vysloveně zlatavě-okrová, zatímco na monitoru ji vidím nazelenalou. Tmavší Olive je měkce khaki se zlatavým třpytem. Kdyby stíny neměly třpyt, byly by barevně pro mne dokonalé. Nicméně i ten zlatavý třpyt je slušivý a změkčuje vzhled, takže nevadí.


Textura je malinko sušší, než bych si byla bývala přála, ale oproti drogerce se stále bavíme o poměrně kvalitních stínech. Popravdě jsem čekala, že budou horší. Při nanášení trochu práší a bez báze se mi ke konci dne slévají, ale s bází jsem s nimi spokojená.

Pigmentace je velmi pěkná, ale stíny jsou barevně samy o sobě tlumené, líčení s nimi je spíše jemné. Vzhledem k tomu, že já taková líčení preferuju, jsem spokojená. Ty z vás, které potřebují vyšší kontrast, by asi tak spokojené nebyly. Netuším, jak jsou na tom ostatní barvy z nabídky a zatím další nákup u LR neplánuju.


Já jsem stíny koupila za 206 korun, což byla hraniční cena, kterou jsem byla za dekorativku LR ochotná utratit. Plusem jsou rozhodně barvy a relativně slušná textura (není to UD v mono stínech, ale je to lepší než UD v Naked 3).

K diskusi je balení - je strašně maličké, což je super na cesty, ale když ráno spěchám a chci nabrat pouze jeden ze stínů, už musím být opatrná a zpomaluje mě to. Taky se nedá říct, že by na kosmetickém stolečku nějak výrazně spravilo oko :).

Nechám na vás, zda můžete značky typu LR. Podle mě jsou jejich produkty bez slev a bonusů předražené, i když s kvalitou některých jsem velmi spokojená.

Dnes recenzované duo očních stínů je poměrně fajn. Za zhruba 200 korun stojí v každém případě a kvalitou je lepší než cenově srovnatelná drogerka. Používám je ráda a podzim s nimi určitě projdu. Dál se ukáže :)

Co vy a značky, které prodávají přes katalogy?  

14 komentářů:

  1. Od LR som nikdy nic nemala a ani neplanujem, mozno iba ak vyzivove doplnky, no nemam to teraz velmi dostupne.
    Na Oriflame a Avon mam uplne averziu, neznasam ten system predaja aj pristup predavajucich. Takze ich dekorativka nehrozi, ani keby bola ako vychvalena.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já obvykle katalogy taky nesnáším :) Občas mě s Avonem nahlodají Pixiwoo, ale ony to dostávají taky zdarma jako PR.

      Vymazat
  2. Já jsem typická "oběť" katalogů, protože jsem byla puberťák, když Avon a Oriflame frčel a dělal to kdekdo. :-) Co může být pro puberťačku s omezeným rozpočtem na parádu a touhou se krášlit lepšího než cenově dostupná kosmetika z Avonu, ledasco jsem vyzkoušela. Můžu zodpovědně říct, že dekorativku podle mě neumí. Z péče ledasco je docela fajn nebo srovnatelný s drogerkou a na Avon sprcháčích si kvůli vůním ulítávám dodnes. :-) Po zkušenostech bych si nekoupila takhle žádnou dekorativku, prostě k tomu a priori fakt nemám důvěru. Jakmile si navíc barvu rtěnky nebo korektoru nemůžu osahat naživo, abych zjistila, jak a jestli mi to sedí, tak je to o ničem. Sprcháč, šampon, krém na ruce nebo podobné věci, proč ne...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já miluju ty katalogy, v práci je vždycky nosily kolegyně, po obědě jsme je prohlížely a kritizovaly :) A nikdy nic jsme neobjednaly :D Ale každý jsme si poctivě prošly, bylo to fajn.

      Vymazat
  3. Já jsem od LR užívala Colostrum a v budoucnu plánuju kúru Aloe. Všechno přes dealerky, takže jsem vůbec netušila, že dělají i dekorativku... Popravdě mě to zpočátku trochu zklamalo, ale zase pokud se stíny povedly, proč ne. Jen doufám, že se nedočkáme úklidových pomůcek do domácnosti, oblečení a podobných věcí... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně se kvůli recenzi obyčejných stínů z katalogu bojíš, že ti příště naservíruju Jar, Savo a mop??? :) To snad ne...

      Vymazat
    2. Já si asi pro příště zakážu komentování :) Vždycky všechno tak blbě zformuluju, že to vyzní úplně jinak, než jsem měla v plánu. Myslela jsem tím, že mě zklamalo zjištění, že LR dělá kromě Aloe, Colostra taky dekorativku a jen doufám, že nezačnou nabízet i pomůcky do domácnosti. Vůbec mi nevadí článek o stínech (naopak jsem ráda, že jsem se dověděla něco nového) a taky jsem si na 100% jistá, že o mopech tu nikdy číst nebudu :)

      Vymazat
    3. Můj komentář vůbec nebyl mířen proti článku (naopak jsem ráda, že jsem se dověděla něco nového a ráda vás sleduji), ale myslela jsem to tak, že mě LR zklamalo tím, že kromě Aloe a Colostra nabízí taky dekorativku a že se bojím, aby za chvíli nezačali prodávat například pomůcky do domácnosti. Ať žijou moje špatné vyjadřovací schopnosti a ať žije paranoia :(

      Vymazat
    4. Ale vůbec ne! Naopak jsi mě inspirovala. Koupila jsem si od Hádka na mytí domácnosti takový báječný citrusový přípravek, už mám druhý litr :) Tak možná o něm napíšu :) Neboj, my se tu moc vážně nebereme.

      Vymazat
  4. To mi ani neříkej, že ta Naked 3 je tak špatná, mám jí už na cestě.. :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není. Ale jednička a dvojka jsou lepší.

      Vymazat
    2. Přesně tak. Trojka má nejlepší obal, je krásná a na pohled barevně podle mě nejnádhernější. Ale oproti monostínům UD je kvalita prostě úplně jinde a je to velká škoda. Nicméně si nenech zkazit radost a těš se dál, pokud ti typově sedne, budeš spokojená :)

      Vymazat
  5. katalogy mě absolutně neberou..:-((

    OdpovědětVymazat
  6. Tak na LR me lakala kamaradka a dala mi vsechny produkty na par dni k vyzkouseni, ale po prvnim dnu, jsem ji vse vracela,odstiny a textury pekne ale na me mastne pleti nevydrzel ani makeup a natoz ocni stiny :-( Barvy nektere krasne ale za 2 hodiny bylo vsechno slite v zahybu :-( Jedine co mi od LR vyhovovalo byla jejich tuzka na oboci a ta vydrzela krasne.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)