Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

25. 10. 2014

GIVEAWAY a jedno mrknutí s mini, mini, ale jako fakt mini recenzí

Minulý týden jsem od zastoupení značky Rimmel obdržela balík kosmetiky. A naprosto vše tam bylo ve dvojím až trojím vydání. A jelikož mi na vyzkoušení opravdu stačí od každého jedna lahvička (a osobně zastávám názor, že věci k vyzkoušení dostáváme pro blog, a proto by také měly na blogu zůstat a ne že jimi podaruji všechny své příbuzné), rozhodla jsem se, že vás podělím. Proto jsem pro vás připravila neplánovanou giveaway, která snad potěší, i když není highendová. Takže balíček novinek od Rimmelu čeká na jednu z vás. 



Nebojte, nic po vás nechceme. Jelikož samy sebe i celý blogový svět nebereme nějak vážně a nechceme být středobodem dění, nemusíte nás nikde lajkovat. Zajímají nás ale vaše názory. A proto bych byla velmi ráda, kdybyste nám pod post společně s vaším mailem napsaly, zda jste si někdy koupily nějaký produkt podle našeho doporučení a zda vám vyhovoval, či nikoli. Myslím, že to jediné pro nás má smysl a rády slyšíme, jak produkty, které u nás zabodovaly, bodovaly (nebo nebodovaly) právě u vás. Ale ani tohle není podmínkou. Pokud chcete, stačí nám opravdu jen váš mailík. My fakt nejsme náročné. :)

Ale abych se ještě vrátila k Rimmel balíčku. Zatím žádný z foundations nemám vyzkoušení, ve svém pracovním tempu to nestíhám a upřímně se přiznám, že ráno vždy sahám po osvědčených pomocnících, u nichž vím, že mě přes den nezklamou a odvedou dokonalou práci. Ale čekají mě prázdniny, takže tu trochu volna využiji k experimentování před zrcadlem. 

Jednu položku z balíčku jsem ale již vyzkoušela. Novou řasenku Wonder´full s arganovým olejem jsem použila okamžitě druhý den ze zcela hloupého důvodu - velmi mě zaujal obal. Že už i kosmetické firmy jedou v měděném trendu, který je letos tolik in v bytovém designu, mě opravdu velmi překvapilo. Já na měděné vlně nejedu, ale řasenku jsem hned zkusila. Skoro jsem si vypíchla oko, když jsem ty dlouhé štětinky přiložila k dolním řasám, Nakonec to dobře dopadlo a po několika pohybech jsem se dostala do jejího rytmu a krásně jsme spolu tančily. Řasenka vytvoří velmi přirozené řasy, opět něco, s čím jsem nepočítala. Ale moc se mi to líbí, ideál  na volné dny či k výrazným rtům. Poslední věc, kterou jsem nečekala a která mě kupodivu opět velmi mile překvapila, byla barva. Od BLACK očekávám BLACK, ale dostala jsem spíše šedou. A tu já tuze ráda, mnohem raději než hnědou. Takže řasenka mě mile překvapila, ale používám ji jen týden, takže opravdu více než těchto pár řádků nemohu napsat. nevím, kdy vyschne, nevím, kdy začne malovat jinak, než maluje tyto první dny. Jediné, co vím, je to, že tuto přirozenou šedou řasenku mám nyní docela ráda a klidně ji domažu. 






31 komentářů:

  1. Já sem k Vám chodím moc ráda, de facto jste již jediným blogem, kterým se nechávám inspirovat. Z pleťové kosmetiky mi zatím sedlo vše zde doporučené (nyní používám slaměnkovou pěnu Loccitane, krém Synchro, make up Face and body a považuji je za svaté grály). Mrzí mě, že zatím nemohu vyzkoušet úplně vše, něco je hodně finančně náročné - třeba o By Terry či Rodialu zatím jen sním.... Na spoustu dalších produktů se chystám ( viz masky a balzámy na rty z hairbeauty), ale doufám, že váš blog tu bude navždy! Pavla (fialkakyticka@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě se ispirovat nechávám a ráda..kosmetiku používám již leta Sothys,recenzi na ni jsem tady ale nenašla, ale inspirovat jsem se nechala štětci a rtěnkou od Diora. eva.bouchalova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Hodně dám na vyzkoušené věci a na doporučení na blogu. Je to pohodlné nechat někoho něco vyzkoušet a pak sáhnout po osvědčené věci. :-)
    denisa.tvarohova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Produkty podle doporučení na blozích kupuji poměrně často, vím tak, čemu se vyhnout a za co zbytečně neutrácet, což je velké plus. Párkrát jsem sice byla zklamaná i přes kladnou recenzi, ale s tím se holt musí počítat, každý má jiné požadavky a vyhovuje mu něco jiného ;-)

    Michaela.cahlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Já si díky vám koupila rtěnku od Catrice 220 Mrs. Brightside:-)
    adla88@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Mě jste jednoznačně přesvědčily na kule od Guerlaina a co je mám, leštím si s nimi obličej každý den. Pak většinou dám na vaše doporučení z drogérkovych vod, minimálně si to jdu osobně omrknout.
    vladenka77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Ano, pořídila jsem si štětce od Real Techniques a hlavně Setting Brush, ještě v době kdy jsem neměla blog :).
    therainbower@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Holky, já už vám tu kolikrát psala co díky vám už všechno mám a co všechno podle vás dělám:D. Už bych se jenom opakovala. Musím zcela nesoutěžně říct, že pokud jde i tipy na dekorativku, jste mi poradci ve většině případu vy, protože vím, že recenze jsou tady pravdivé, čisté, nezkreslené a to i pokud se jedná o dárečky od "sponzorů", takže tímto vlastně i moc děkuju za to že jste takové.

    OdpovědětVymazat
  10. Obecne dam hodne na doporuceni blogerek.
    i.cibikova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Tak nalákaly jste mě na dost věcí, na(ne)štěstí jsou mé finance omezené, takže jsou zatím jen na wishlistu. Ale už jsem si koupila třeba rakytníkový šampon Natura Siberica.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Právě dneska jsem si koupila avokádový oční krém od Kiehl's. Zatím jsem ho tedy nezkoušela, ale jsem na něj hodně zvědavá. Mám hodně citlivé oční okolí se sklony k podráždění a žádný oční krém, který jsem kdy měla, mi úplně nesedl. Věřím ale, že tentokrát už nebudu zklamaná a budu z něj nadšená tak jako vy. Doufám:)
    suzannee@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj holky, tak jsem zjistila, že už toho je docela dost. Meteoritky od Guerlain, stíny Urban Decay, kosmetika Nobilis Tilia, striplac Alessandro, štětce Hakuro, maska Natura Siberica a další... Vždy se těším co nového vyzkoušíte a já si to můžu pořídit. Mám ráda i blogsale, kde můžu přispět na dobrou věc a ještě si tím udělám radost!jitka.hippmannova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Koupila jsem si šampon od Natura Siberica, spokojená jsem a to mým vlasům jen tak něco nevyhovuje.
    vera.p@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  15. believe.bitch@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. já si rada poctu recenze . Bavi me to a podle toho pak porovnavam produkty a co si koupit , co je dobre a co naopak je propadak :)

    luckybaby115@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Velmi rada sledujem a citam vas blog, recenzie produktov mam velmi rada, usetria kopec peniazkov. Vacsinou citam viac blogov aby som si vedela porovnat recenzie, ked sa uz rozhodnem nieco kupit aby to bolo overene.
    july.velkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Obecne na blogerske doporuceni rada dam, ale je pravda, ze sem se chodim hlavne kochat. Prece jen sama lovim v levnejsich vodach.
    vyroubalovab@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Rada sem chodim jen tak "ocumovat", hlavne u recenzi na dekorativku :) A spoustu vyrobku jsem si zaradila na pomyslny wishlist.
    amyle@ seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Mám ráda kosmetické články a recenze, takže když mě něco zaujme a není to zase tak moc drahé, tak se o to více zajímám, popřípadě pořídím :). Jsem na kosmetičce, takže tak. :)
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Ja ich čítam z polovice pre potešenie, y polovice pre lepšiu orientáciu v kozmetickej džungli. A, samozrejme, rada si nechám poradiť :)

    olina.choke@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Napriek tomu, ze mam vela veci inak ako vy (teple odtiene licenia mi nesedia, nemam bezchychybnu plet, na bezny denny make up neznasam spiraly s prirodzenym efektom, milujem vyrazne linky s chvostikom,…), tak tych nakupov podla vasho odporucania bolo dost, teraz mi napada napr. Lancome - Rouge in love, Meteoritky 2x, UD 2x, vela REN-ov, Natura Siberica, Hakuro, Nobilis Tilia, Catrice ruz…urcite aj viac. Vsetko 100% spokojnost. Prave preto sa nebojim kupit na vase odporucanie.
    Z inych oblubenych blogov mam uspesnost tak 50% :-(
    Ste moj najoblubenejsi blog lebo sa venujete hlavne luxusnej kozmetike a ste mi sympaticke aj svojim pristupom (aj pravidla giveaway, do inych sa nezapajam prave kvoli lajkovaniu) Preto som vam dala svoj hlas v Bloggerkach.
    daniela1711cw@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj holky,vyzkoušela jsem štětce Hakuro,UD stíny,NT hyaluronové sérum,Egyptian magic.Díky za vše
    luciana.vesela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Já ani nevím co přesně, ale obecně když chválíte, tak to beru za záruku kvality :-)
    cosmetic.jam@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Zkusila jsem Snake serum od Rodial, ale nevím nic nevidím, tak teď zkouším Omorovicza gold flash serum a lepší než Rodial (suchá jsem) A chystám se na by Terry tinted moisturizer, kdyby někde byl.A.

    OdpovědětVymazat
  26. Tak já mám koupeny meteoritky v odstínu, do kterého by bez vás nešla, řasenku od E. Arden ( už dvakrát), tužku na obočí MAC, stíny UD v limitce Theodora, rtěnku byTerry.
    Jste pro mě záruka dobré koupě. Jen se musím trefit do odstínu ( u rtěnek ) :-)

    OdpovědětVymazat
  27. Kosmetiku moc nesbírám, vždycky jen dokoupím to nejnutnější, co zrovna dojde, ale moc ráda se sem na ni chodím koukat a něco si počíst :)

    E.Srncova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Ahojky, tak já si díky vaší recenzi koupila electric palette od UD, vlastně jako svoji vůbec první paletku a vůbec nelituji - teprve s ní mě začalo líčení opravdu bavit!!! Takže díky holky

    sonyw@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Obecně se blogerkami nechávám inspirovat, ale všechno nakonec filtruju přes svou vlastní hlavu:-).

    lady.lianna@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Nasadily jste mi do hlavy balzámy na rty Dizao, už dlouho je chci vyzkoušet, ale ještě jsem se k nim nedopracovala. Přece jen nejsou nejlevnější, ale určitě na ně dojde. :-)
    jana.cvrkalova@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)