Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

20. 10. 2014

bareMinerals Perfecting Face Brush


Ono se to tady možná moc neví, ale štětce jsou jedním z mých dalších problémů (ne, nemám chuť používat slovo úchylka :), nezní pěkně ve spojení se mnou). Když jsem na internetu (proklatý internet!) zahlédla tento nový vynález, musela jsem ho mít! Byla jsem jím nadšená a těšila jsem se jako malá holka!


Je to speciální štětec na aplikaci tekutých produktů. Uvnitř má kratší schodek vlasu, do kterého kydnete makeup. Díky schodku nebo prohlubni pak makeup máte rovnoměrně a pohodlně nanášet na tvář, aniž by bylo nutné předtím makeup natírat prstem z hřbetu ruky. To se mi strašně líbí! tahle myšlenka je totiž vyslyšením mých potřeb. Když už vlastním a používám nějaké štětce, absolutně odmítám a nechci používat prsty. Vadí mi to, není mi to příjemné a nutí mě to pořád se umývat mezi jednotlivými kroky líčení. (Mimochodem, taky si někdy na YT říkáte, že mají ty kočky strašně špinavé ruce?) 





Jak to tak bývá, velká očekávání přinášejí zklamání. Rozhodně nemůžu říct, že je to špatný štětec, líbí se mi. Ta myšlenka se schodkem je skvělá a já si opravdu užívám to, jak kápnu makeup přímo do štětce, který si předtím lehce navlhčím vodou ze spreje. 
Ťupáním (tohle slovo prostě nahradit nějakým normálním a slušným nejde...) pak makeup rozdám všem částem obličeje - do tohoto bodu je to paráda a všechno je krásné a zalité sluncem.

Malilinké zklamání nastává až poté. Až v momentu, kdy mám krouživými pohyby makeup vpracovat do pleti. Co mi vadí? Strašně, ale opravdu strašně mi to trvá. Štětec má dokonale hladký (asi syntetický) vlas, který je poměrně krátký a pevný (přesto ale neškrábe a nepíchá!), navíc je relativně malý a drobný v průměru - celkově je to takové tintítko. A právě díky tomu všemu mi trvá, než je tvář dokonalá. Do té doby jsem používala různé štětce, ale nejrychlejší jsou pro mne buffing štětce RT a můj HG na tvářenku od Illamasqua. Můj nový miláček od bareMinerals je prostě šnek.

Nicméně na samý konec vykouzlý opravdu moc pěkný vzhled a povrch pleti, v tom taky nemohu říct ani slovo proti. 

Tak si to shrneme - je krásný, báječně vymyšlený, pěkně zpracovaný, hladký, jemný, příjemný na pleti (i pro rozmazlené jedince). Měla bych být spokojená! 

Myslím, že jde o to, že mám zkrátka mnohem raději zaoblené štětce. S těmi rovně střiženými to tak dobře neumím, a bareMinerals Perfectin Face Brush je dokonale rovný a pevný.

V každém případě je to bez jakékoliv debaty MUST HAVE pro každou z nás, které máme rády štětce. To tak je! 

Mějte krásné pondělí :)

11 komentářů:

  1. No vypadá hodně zajímavě, ale myslím, že bez tohohle tvaru se zcela jistě obejdu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíš? Já jsem se právě neobešla :)

      Vymazat
  2. to vypadá, že potřebuju vyzkoušet. Na makeup používám Sephoru 45, vyhovuje mi nejvíc a mám 3, ale chtělo by to změnu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyzkoušej ho, fakt je to zase něco jiného. Věřím, že díky tomu schodku ho hodně lidí bude milovat.

      Vymazat
  3. Tohle je totiž můj ideál. Jednou jsem si ho osahala a od té doby vím, že ho chci, neskutečně hustý a pevný, ale cena přes tisíc mi dosud brání. A nemůžu říct, že bych trpěla nedostatkem štětců...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je rozhodně velmi zajímavý a za zkoušku stojí v každém případě.

      Vymazat
  4. Mám Rae Morris, ten je na nanášení perfektní, tedy pokud si chci s aplikací vyhrát, snad neurazím, ale jsem zastánkyně nanášení prsty. Makeup se nejlépe vpracuje a není nic jednoduššího, než mít nachystaný ubrousek na otření rukou :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, já mám na stolečku vlhčené ubrousky. Mám dny, kdy na štětce nesáhnu. Ale pak mám naopak dny, kdy si nechci zašpinit ruce. Ani nevím, na čem to závisí... Je pravda, že prsty jsou asi nejrychlejší.

      Vymazat
  5. Je to trochu off topic, ale potrebovala by som radu ohladom stetca na tvarenku a vy sa v nich ocividne vyznate lepsie. Dnes som si kupila tvarenku chanel v oddtieni vivacite a k mojmu prekvapeniu hrozne prasi a ten prach pada k okraju kde sa bez dalsieho prasenia neda vydolovat. Okrem toho je aj sialene pigmentovana, takze nie je uplne ziaduce mat na stetci velke mnoustvo produktu. Slo by toto prasenie nejakym typom stetca minimalizovat ? Dakujem za radu :-)
    M.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak jsem napsala dlouhý komentář, plichtila jsem to půl hodiny, aby mi to virtuální svět spolknul - SAKRA! Až na to budu mít, napíšu to znovu :)) K.

    OdpovědětVymazat
  7. Týmto štetcom som bola očarená asi 5 minút. Potom som pochopila, že ten schodík by mi strašne liezol na nervy.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)