Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

25. 9. 2014

...že já do té drogerky vůbec lezu...

Jenom si chci postěžovat, sdílet s vámi svoje rozčarování.

Už víte, že jsem si na cestách koupila nový stín od Catrice Al burgundy. Jsou ho plné blogy, takže nebudu moc popisovat, o co jde. Jasně: má být matný, není matný, nikomu to nevadí, i když jde o matnou kolekci... no dobře, to pomineme :).

Ale že je ta mrcha tak špatně zpracovaná, že se rozbije, i když se s ní necestuje, to prostě neokecají. Já jsem svůj stín stihla použít dvakrát, jednou jsem se vyfotila pro vás a podruhé jsem jím udělala tenkou linku. Paletku, ve které bydlel, mám na stole. Nepřenáším ji, nehážu s ní po dětech ani manželovi, dokonce ji ani nepřevracím. Otevřu, zavřu, posouvám vodorovně. A přesto tenhle zázračný výrobek od Catrice nevydržel ani týden. 


Jeho skvostnou pigmentaci jsem si užívala moc a moc! Ne při líčení, to jsem vážně nestihla. Ale při mytí paletky a čištění ostatních stínů a širokého okolí jsem si tu temnou lilkovou hrůzu vychutnala velice. Na fotce to není vidět, ale když jsem pak trosky stínu vyhazovala, totálně mi zaprasily úplně všechno! 

Řeknu vám to bez obalu - je to šit a nestojí za nic. Takhle to prostě být nemá. Ani mě nenapadne omlouvat ho. A už vůbec mě nenapadne opravovat ty trosky lihem nebo cokoliv jiného, aby pak navíc vypadal hnusně a prasil všechno kolem ještě víc. Na to jsem stará a rozmazlená. 
Nefunguje to, výrobce lže o textuře a vůbec! Neomluvitelné. Příště si raději koupím něco dražšího, co nezklame. 

Ale vlastně, když už jsme u toho: jedno až dvě použití za stovku - to je celkem luxusní, nemyslíte? :)


48 komentářů:

  1. A jak se to teda mohlo stát? :D
    No popravdě se vůbec nedivím a dokážu si představit ten bordel.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, oni to mají málo slisované a textura je strašně prášivá. Prostě pukl... Máš recht, ten bordel mě na tom štval úplně nejvíc ze všeho. Čert vem stín, ale to kolem... :)

      Vymazat
  2. Já jsem teď psala recenzi na šedý, nedrží mi ani s bází Too Faced ani s Urban Decay, ale všichni píšou, jak jim skvěle drží, no takže jsem asi divná já :D :D Tohle teda naštve, zvlášť když si ho měla takle v paletce s dalšími...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsi divná. Je to nafouklá bublina, všichni na ně čekali a to nadšení je podle mě takové umělé... :)

      Vymazat
  3. No zrovna jsem dělala recenzi na paletku. 490 Kč za 3 stíny - což je cca 160 kč za jeden dle mě kvalitní stín slušné velikosti - bylo mi řečeno, že je to příliš drahé :) Přitom mám zkušenosti s nejedním "šuntem" za stovku, co vydržel nebo si zasloužil pouze jedno, dvě použití. No ne. Prostě jsem asi vybíravá a zaujatá!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aji já, Dáši :) Ale holt si každá musí sama přijít na to, jestli koupí raději hodně levných šuntů, které nefungují, nebo jeden dražší, spolehlivý a funkční produkt :)
      A ano, potom jsme tu my, pološílené :) Koupíme hodně dražších produktů a pak se v tom s radostí hrabeme jak krtci :D

      Vymazat
  4. zvláštní, včera jsem koukala na video Lou a říkala, že se jí taky rozbil a to ho nikde nepřenášela.. tak já nevím, třeba v sobě mají nějaké sebedestrukční tlačítko :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Musím k ní kouknout. Ale z toho je vidět, že jsou to fakt šunty...

      Vymazat
    2. A já teď koukala na video Petry Lovely Hair o novinkách Catrice a má tam tenhle stejnej vínovej a taky rozbitej!! Takže jsou to šunty, to není náhoda :(

      Vymazat
    3. Vážně? No, tak pak je to pak jasné. Děkuji za zprávu. :)

      Vymazat
    4. No, já jsem si zase koupila ten vanilkový a je naprosto v pořádku, brousila jsem si zuby právě i na ten fialový, jdu do Rossmanna a co nevidím.. Všechny fialové rozbité.. A žádná jiná barva ani prasklinka, bude to asi něco u něj.. S tím vanilkovým nezacházím zrovna šetrně a bez problému drží. Když jsem pak viděla video u Lou, tak to definitivně pohřbilo moji touhu po tom odstínu.. I když mě to mrzí, protože je fakt nádherný

      Vymazat
  5. Podle mě je obecně problém, ze spoustě lidi chybi srovnání. Ono kdyz porovnavas catrice s essence a treba rimmelem....mezi slepými jednooky králem, ale to se blbe drogerko-milující blogosfere vysvětluje:-) i kdyz btw. nejvic ted používám světle hnědý stín z nejake essence limitky a nedám na něj dopustit, drží, neprasi a vypada to tak strašně dobre!:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káji, já věřím, že i v té levné produkci lze najít poklad. Určitě jo, hlavně pokud se zamiluješ do odstínu. JENŽE na jeden levný poklad připadá asi tak dvacet šuntů. Nebo je ten poměr možná jiný, je to i individuální :) A já jsem z toho drogerkového hledání a přehrabování už ve svém věku unavená. Na to jsem měla čas a energii na gymplu, možná občas ještě na vysoké. Teď na to nemám ani jedno, takže nakupuju většinou jinde a v drogerii sahám jen po léty prověřených záležitostech.
      A hlavně - jak píšeš ty: mám to srovnání... Samozřejmě, že to není tak, že drahé je vždycky super. Ale poměr pokladů a šuntů je prostě mezi drahou kosmetikou dramticky příznivější. Navíc je většinou kvalitnější a vkusnější prezentace produktu (i to je důležité) a v neposlední řadě holt mám některé značky ráda tak nějak víc :) A to má tak určitě každý, třeba i v módě nebo jídle.
      A to se nechci zamýšlet o rozdílných složeních, protože v tom je jistě úplný guláš a bylo by to na nekonečnou diskusi až hádku o tom, co je fakt kvalitní, co fakt škodí, co je jen bublina a placebo efekt, kolik čeho tam skutečně je a v jaké kvalitě... Kdo se v tom vyzná :)

      Naprosto rozumím holkám, co se v té levné drogerce hrabou proto, že je to baví a dvakrát týdně si touží odnést něco nového, aby to pak zkoušely a rychle odkládaly kvůli novým nákupům. Ale kdo potřebuje prostě skvěle vypadat za minimum času a přes den pak málo upravovat, měl by už nakupovat s rozmyslem...

      Vymazat
    2. A já v tomhle souhlasím s Lucií Šafránkovou (Youtube), že zrovna u stínů je celkem fuk odkud jsou (pokud neobsahují nějaké nebezpečné látky), protože si s nimi vždy lze nějak poradit (báze, tužka, pudr, atd.) a prakticky není stín s kterým nic nezmůžeš. Vždy k něčemu poslouží. Což se třeba o make-upu říct nedá. Ale stíny? Pffff :P

      Vymazat
    3. Klidně souhlasím, jen když se takhle rozbijí, tak na ně vážně kašlu...

      Vymazat
  6. Proto se přeorientovávám na dražší kousky....které slouží 100 % tak, jak mají. A to i díky vaše blgu, tohle motto mám od vás ;-) A máte svatou pravdu - život je moc krátký na to, abychom se odbývali. Samozřejmě každý dle možností, ale mě za ty peníze většina lepších kusů rozhodně stojí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s každým písmenkem. A mám velkou radost, že jsme inspirací. Děkuju :)

      Vymazat
  7. Tak se přidávám do klubu. Pořídila jsem ho v nadšení z odstínu. A on zmetek puknul. Ležel na stolku, ani jsem si ho nestačila užít a má to za sebou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, mám radost, že nejsem divná, ale samozřejmě nemám radost, že jsme tak sborově vyhodily peníze za šunt. A je jedno, kolik to bylo.

      Vymazat
    2. Já byla na ty stíny celá natěšená a teď vidím, že nejsou ani matné, ani kvalitní. Ušetřilas mi peníze, nuf. Sice jsem studentka s omezenou rentou, takže nakedku za litr si asi taky nekoupím, ale jak se říká: nejsem tak bohatá, abych si kupovala levné věci.

      Vymazat
    3. Přesně tak! I stovka je moc, když to nefunguje :)

      Vymazat
    4. Ono totiž kdybych si těch šuntů takhle koupila víc, mám už pak i na tu Naked. Ale mám ráda spíš samostatné stíny. Kdykoli si koupím paletku, nakonec vždycky používám jen dva tři stíny. Láká mě leda matná paletka od theBalm, ale už méně mě láká to "cute" balení.

      Vymazat
    5. Já mám s paletkami tentýž problém. Nikdy nevyužiju všechny stíny, někdy je zbytečně moc světlých nebo tmavých. Prostě musím spíš skládat vlastní kombinace.

      Vymazat
  8. To máš pravdu, že tam vůbec lezeš. :-)
    Je to ztráta času. Za cenu několika odzkoušených šuntů má člověk jednu kvalitní věc.
    Moje zkušenost je ta, že když jsem si řekla, že přece nemusím mít drahé stíny, že stejnou službu mi udělají i z drogerky, tak ve finále jsem dala o hodně víc, než kdybych si je šla koupit rovnou. Drogérkové jsem nepoužívala, protože buď nevydržely ani pár hodin nebo prášily nebo většinou oboje.
    Do drogérky už nechodím ani na čumendu, přestalo mě to bavit a toho času mám nějak míň a míň, ráda ho trávím smysluplně.
    Třeba i nákupy po internetu z amerických a asijských webů. :-) To mě baví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám za sebou asi velmi podobný proces a výsledky. Tenhle stín byl krásný a měkký, v tom jsem byla spokojená (pokud tedy mohu soudit z té krátké zkušenosti).
      Na drogerkových stínech mi navíc vždycky vadilo, když barva nějak vypadala v panu a pak kvůli ubohé pigmentaci nebo pay-off na oku vypadala úplně jinak. To sice u těchto catrice potíž nebyla, ale byly zas nepoužitelné jinak.

      Vymazat
  9. Juu, tak ten tieň sa ti rozbil teda poriadne. Ja ten tieň mám už asi mesiac a pol, skladujem ho pohodený v kozmetickej taštičke, použijem ho tak dvakrát do týždňa, ale stále drži. Je pravda, že má malú puklinu, no akosi všeobecne sa mi veci nerozpadávajú. Musím však povedať, že ak by sa aj rozpadol, kúpila by som si ďalší, pretože je skvelý, drží perfektne a má zamatovo matný finiš, tak ako to deklaruje nápis na obale. Na tiene som sa vopred tešila, to je pravda, pred vlastnou recenziou som žiadnu inú nečítala (možno som o ňom písala aj prvá) a žiadnu bublinu som nevidela a môj názor zostáva rovnaký - je to jeden z najlepších drogérkových tieňov, dokonca je lepší ako mnohé high end tieniky. Opačný názor nikomu neberiem, ale dosť mi vadí, keď niekto odsudzuje druhých, keď sa v názore nezhodnú. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aknelko, mně se taky obvykle věci nerozbijí a nerozpadnou. Na to rozhodně nejsem zvyklá :)
      U nás někdo odsuzuje odlišné názory nebo zkušenosti? To určitě ne, my hodně dbáme na individualitu a rozdílné preference a vlastnosti pleti :)

      Já jen tvrdím, že pokud se jakkoliv drahý produkt ihned rozbije (a z diskuse zde vidíme, že je nás hodně, komu se rozbil i při mírném zacházení), je to špatný produkt a nestojí asi za korunu. Toť vše :)

      Vymazat
  10. Taky se ti rozbil? Já ten svůj chránila jak oko v hlavě a pak mi spadl na zem a bylo po něm :D Od té doby chodím týdně do Rossmanna, že si koupím jiný a oni mají ve stojanu jen rozbité, minule jim došlo zboží a už v dodávce je měli rozbité, takže je do stojanu prodavačka ani nedávala. Jinak prý má dojít zas v pondělí, tak tam naklušu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je nás asi docela hodně, jak koukám :)

      Vymazat
  11. Tak to je děs :) tenhle nemám, mám jiný stíny od catrice a ty jsou ok, nejvíc ale používám jejich tužky na oči a ty mi vyhovujou maximálně. Všechno samozřejmě ale tak skvělý není.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě byla ta značka vždycky sympatická a působí na mě dobře, ale zatím jsem neměla štěstí na produkty, které by mě u ní posadily na zadek :(

      Vymazat
  12. Ahoj Hani, já mám teda opačnou zkušenost. Na tvé doporučení koupila, vozím s sebou v cestovní taštičce, která je v kabelce, a která sem tam spadne v autě cestou do práce a z práce. Stín stále drží pohromadě. Kupovala jsem v sympatické drogerii ve Valašském Meziříčí. je pravda, že tam byli všechny stíny pohromadě :-). Já spíš bojuji s laky od Catrice, ty mi přijdou jako úplné šity, protože na ruce nevydrží ani 24 hodin. S pozdravem Hanka (netěhulka)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, to bude asi fakt kus od kusu s těmi stíny. Rozhodně je to nádherná barva, to jako jo :)
      Laky Catrice neznám vůbec. Já už s laky moc neexperimentuju, buď OPI nebo gellak.

      Vymazat
  13. lituji tvého stínu, vlastně všech které byly očividně koupeny, ale jsem ráda, že moje teorie byla správná-"tohle nemůže držet pohromadě!"Domnívám se, že to má velmi podobnou konzistenci jako stíny a tvářenka z kolekce Essence Cookes&Cream, v odkazu je návod na spravení :)
    http://dayofowl.blogspot.cz/search/label/Essence

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Niki,
      já bych to uměla spravit, ale mě ten nepořádek tak otrávil, že jsem to jenom vyhodila. Navíc mě vadí, když to pak není pěkné a díky tomu vypouklému tvaru by to bylo takové nepravidelné a upatlané. Zkrátka jsem neměla chuť to řešit, i když samozřejmě vím, že by to šlo. Kdysi jsem si presovala oblíbené pigmenty MAC a myslím, že pak byly pevnější a spolehlivější než tohle.

      Vymazat
  14. Mám tyto stíny 4 a nemůžu si na ně stěžovat a žádný se mi nerozbil a nemyslím, že bych s nimi zacházela nějak něžně... Mě spíše přijde, že jsi rozmazlené dámička, která uznává pouze drahé věci, toť vše. Každý jsme nějaký, ale z Tebe mám tento pocit už delší dobu a neustále se Tvoje nafoukané komentáře stupňují, hold jsem to už musela napsat, ukamenujte mě:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nufi, obdivuju, ze jsi tak v klidu. Anonymni, ty se prober a neurazej. Kde tu vidis nafoukanost? A proc sem teda porad chodis kdyz se ti tu dlouhodobe nelibi? Klasicky hater, ktery jen zavidi.

      Vymazat
    2. Děkuji, ale já se necítím být uražena. Já přece přiznávám, že jsem rozmazlená a že si raději budu užívat víc než méně. Chtěla bych, aby se ženy naučily umět si beze studu užívat, rozmazlovat se i samy. Vždyť ta kosmetika je vlastně velmi dostupný a snadno dosažitelný protředek, jak se rozmazlit. Těžko přimějete chlapa/děti/rodinu/přátele/..., aby vás rozmazlovali přesně tak, jak potřebujete. V běžném životě a při denních povinnostech se mnohdy nenajde čas ani energie na nějaké duchaplné hovory a slastné partnerské masáže. Děti vám častěji skáčou po hlavě a po zádech, než aby s vámi něžně ležely v posteli jako v reklamách. Aspoň teda ty moje děti jsou natolik divoké, že mi spíš vykopnou zuby, než aby mne něžně krémovaly Niveou a nosily mi do postele kávičku :D
      Ale koupit si blýskavou voňavou krabičku a mazlit se s ní každý den chviličku - to dokážete. A rozhodně to jistý terapeutický účinek má :) Ne že ne...

      Na druhou stranu - jestliže jsem dle anonyma č. 1 rozmazlená nebo nafoukaná za to, že odmítám produkt, který se polovině zákaznic do týdne roztříská, nebude asi chyba ve mně :) :) :)

      Vymazat
    3. Toto je naprosto skvělý komentář a moc za něj děkuji. Moje maminka mi neustále vtlouká do hlavy, že musím myslet trochu i na sebe a udělat si občas radost. Nedávno jsem se začala líčení věnovat více (donedávna jsem vystačila s řasenkou a leskem) a pořád mám problém zaplatit za stíny nebo pudr vyšší částku.
      Ale je pravda, že je to hned jiný pocit, když člověk vezme do ruky něco, co funguje spolehlivě a ne ve stylu "dám pod to hodně báze, nanesu tři vrstvy a během odpoledne to opravím".
      Koupit si výrobek, který stoprocentně plní svoji funkci a ještě pěkně vypadá není nic špatného a ženy by se za to neměly stydět.

      Vymazat
    4. DĚKUJI! Tohle je jeden z nejkrásnější komentů na blogu, protože vyjadřije to, co vyznáváme :) Vilette, díky ti :)

      Vymazat
  15. Naposled jsem byla v drogerii cca před pulrokem pro tu limitovanou rtěnku od Lorealu. Stala mi nějakých cca 300Kč a měla jsem po ni pusu samý opar(rtěnka byla nová netknutá) a to opary jsem nikdy předtím neměla. A toto byl můj poslední nákup v drogerii, už tam žádnou kosmetiku nekoupím. Nemám na to ani chut ani nervy. Radějí koupím kvalitnější kousek který budu používat ráda a dlouho. A když žena se může dovolít byt rozmazlená je přece super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi mě s tím Loreálem fakt překvapila, zrovna tyhle rtěnky mám skoro jako jediné z drogerie moc a moc ráda. Evidentně ti něco ve složení vadí...
      Já právě doufám, že se ženy obecně naučí myslet víc na sebe. Ve všem, nejen při nákupu kosmetiky. To už je třešnička na dortu :)
      Ono to má pak obrovský vliv na všechno okolo, na rodinu, děti a jejich život.

      Vymazat
  16. Sama jsem z toho Lorealu docela překvapená ale když to tak vezmu tak mi nesedí ani jejích barvy na vlasy a péče, tak se mi ihned objeví lupy.
    Hodně často se o tom v práce bavíme a zatím jsme se všechny shodly na tom že je to pozustátek komunismu. Prostě nějak v těch hlavach máme nastavené že rozmazlování je špatné, žena má byt skromná a má se vystačit s jednou rtěnkou a "plivací" řasenkou(pro mladší ročníky je to kus černé hmoty v papírové krabičce s umělohmotným štětečkém) a každá žena co byla vždy navoněná, nalíčená a hezké oblečená byla k..va.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně. A to je celé špatně, nemá to být a chci to změnit.
      Jakoby byla krásná, upravená a opečovávaná žena v protikladu ženě úspěšné, pracovité, moudré a schopné.
      Jako by ta, která za sebe utratí, byla zákonitě fiflena.
      A dnes zde čteme, že ta, která zkritizuje levný nefunkční produkt, je nafoukaná.
      Hmmmmmmm.....

      Vymazat
  17. A nemohol puknut ked si ho vyberala z obalu? A potom sa to len vyraznejsie prejavilo pocas pouzivania. Ja nikdy nemam odvahu vyberat tiene.

    OdpovědětVymazat
  18. Viso, byl po depotování v pořádku. Ale i kdyby teoreticky byl býval poškozen depotováním, ty ostatní stíny (jak se dočteš v komentářích a uvidíš u holek ve videích) depotovány nebyly a taky se rozbily.

    OdpovědětVymazat
  19. Mě se ten zelený taky rozpadl na prach, a to jsem ho též nepřenášela a nic. Možná je to tou pigmentací nebo sametovou strukturou. Chtěla jsem si koupit ještě ten šedý, jenže já nemám ráda rozbité věci. Trochu mě to teda mrzí, protože mi jinak ty vlastnosti přijdou fajn, i když teda nemám srovnání s dražšími značkami.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)