Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

17. 9. 2014

Studené líčení pro teplé typy? Dá se :)

Dost zde povídám o barevné typologii, o prospěšnosti těch správných barev a úseků  jejich tepelného spektra. Aby si u nás ale přišly na své i ty z vás, které teplé barvy nemají rády, přináším alternativu. Tohle líčení je podle mě dokonale neutrální. Na teplých typech bude chladnější a na těch studených mírně zahřeje. 
Zvolila jsem neutrální barvy očních stínů a studenou barvu líčidla na obočí. 





Používala jsem báječné stíny Urban Decay v odstínech zastřené tělové růžové s kapkou šedé. Jsou to krásné a decentní barvy, ale s výrazným obočím a prohloubením horního víčka z nich vykouzlíte docela výrazné a efektní líčení. Vysoká kvalita je zde předností, se stíny se dokonale pracuje a jsou neskutečně povedené. 
Stíny jsem ztrácela pomocí narůžovělého minerálního pudru By Terry, protože jsem neměla v zásobě narůžovělý světlý stín. Pudr posloužil báječně a i kolem očí vytvořil velmi pěkné projasnění. Ačkoliv jindy se kolem očí zásadně nepudruju, tentokrát se to barevně tak hodilo, že jsem udělala výjimku.
Stíny na obočí od Anastasia jsou skvělé a dotek tužky Kat von D. kolem řas se tentokrát taky nedal vynechat.




Pudřík mám v cestovním nebo možná reklamním balení s naprosto dokonalou labutěnkou. Nebo labutěnečkou? 


Používala jsem tyto stíny od Urban Decay - Laced, Tease a středně šedý Desperation. Báječně spolu ladí!


Musím říct, že už jsem opravdu zvyklá nosit vysloveně teplé a měkké odstíny, takže tohle pro mě byla celkem změna. I když se mi to líbilo, rozhodně jsem si musela dát víc záležet na líčení pleti, víc jsem konturovala a dodávala svěžest. Celek vyzníval rozhodně, odhodlaně a nezbývalo jinak, než si obléct podpatky a křivák :)
Nebudu se podobně tvrdě (já vím, ono to vlastně není tvrdé, ale pro nás tlumené žluťáky je to skoro rockerská pecka:D...) líčit často. Nicméně neutrální barvy se rozhodně použít dají a neztratí se ve výbavě žádné z nás.

Ale stejně mám nejraději měkčí líčení. Co si o tom myslíte?



10 komentářů:

  1. Ono se to těžko posuzuje vždy jen z fotky oka, ale za mě třikrát ano, tohle je v líčení přesně můj styl a to jsem snad ještě větší žluťák :-) (nosím obvykle černé outfity s křivákem a jednou výraznou pastelovou barvou, takže teplé odstíny ke mě ne-e už z tohoto důvodu). Líbí se mi to k tvé krásně zelené barvě očí, vypadá to opravdu harmonicky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak, tak, uplne suhlasim. Podla farby duhovky sa mi zda byt toto licenie pre teba idealne. Tiez si uplne neviem predstavit celok a toto licenie sa mi paci ovela viac ako teple farby. Jedno z najkrajsich tvojich liceni. V celkovom kontexte to musi byt zaujimave - nazltla plet a letne oci, hmm…
      A paci sa mi, ze sa nedrzis len svojho farebneho typu, lebo sice tak sa farby zene sice hodia, no urcite to casom zacne nudit.
      S rokerskou peckou si ma teda pobavila ;-))))

      Vymazat
    2. Ty jo a já mám pocit, že tyhle oči patří jasně jak facka teplému typu. Já vidím teple nažloutle zelenou. A zdá se mi, že ten žlutý tón se třeba tou hořčicovou v jednom z minulých postů umocnil,oči se rozsvítily. Tohle je takové zastřené. Jo, není třeba se barevné typologie držet jak dogmatu, málokterá z nás taky úplně čítankově reprezentuje svůj barevný typ, můžeme disponovat ne zcela přesnou charakteristikou, můžeme být na hraně, jarní a letní typy jsou taky méně vyhraněné než podzim a zima... Někdy navíc stačí se v barevném spektru posunout jen o malý kus víc do tepla či studena, aby to našemu barevnému typu "ještě šlo". Vyloženě to neuškodí, prostě se to "dá". A záleží i na celkovém vzezření, někdy vám ten jeden akcent neublíží. Já třeba v klasickém béžovém trenčkotu vypadám líp, když to doplním nějakým výrazným chladným kontrastem typu červený lak nebo rudé rty. Sice ta barva není vyloženě mimo, je studená, ale je taky tlumená a mně sedí zářivé barvy a kontrasty a tak je potřeba ho někde dotvořit. Člověk se tudíž fakt nemusí držet jen pěti barev dokola a ty zarytě nosit, protože přísluší k jeho barevnému typu.

      Vymazat
    3. Děkuji za reakce :)
      Pravda je taková, že jsou to nádherné barvy, ale pro můj typ a obličej mám i lepší. Myslím tím, že tyhle mě nerozvítí tak dokonale a kdybych si pěkně neupravila pleť, vypadalo by to možná na unavený vzhled. Takže tyhle stíny mám v kategorii "dá se, ale jenom, když jsem fakt skvěle vyspaná" :) A smály jste se rockerskému vzhledu :) Chápu. Ale když na jemný tlumený a vysloveně teplý typ dáte šedou a její odstíny, vážně celek ztvrdne. Věřte mi :)

      Vymazat
    4. Jasne, s rockerkou mas urcite pravdu, len to tak zvlastne vyznelo, ty si teda "tlmena rockerka" :-)
      V principe by som na zltu plet nedavala zlte tiene, skor by som sa pokusila ju neutralizovat, preto sa mi toto licenie viac paci a tiez to s burgundy bolo super. Ale mozno sa mylim a celkovy efekt by ma prekvapil.

      Vymazat
    5. Já se snad pomocí nějaké psychoanalýzy odhodlám fotit celá :) Tohle je právě přesně o tom celku.

      Barvy třídím podle toho, zda je pod nimi moje tvář v celku jednobarevná i bez makeupu nebo jestli naopak pleť opticky pobledne a vystoupí mi kruhy pod očima. To někdy poznám dokonce až po hodinách nošení. V zrcadle při líčení je krásné kdeco.
      Jo, je to věda :)

      Vymazat
  2. Fantasticky vynikla farba dúhovky. Veľmi pekné líčenie - zvýrazní pekne oko, ale stále je prirodzené. Len škoda, že nie je nafotená celá nalíčená tvár.

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se toto líčení moc líbí! Nejsem nějaký expert na tony pleti a líčení, takže posuzuji jen to, jak to na mě působí :D A tohle, myslím, vypadá moc pěkně! :)

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Pořád se pohybujeme u běžného jemného líčení, takže žádné šlupky...

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)