Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

22. 9. 2014

REN Rose Centifolia 3-in-1 Cleansing Water

Tohle bude krátké, s jednou jedinou fotkou a asi hlavně pro ty, kteří se touží trochu rozmazlovat, protože přesně o tom použití této micelárky od RENu je.


(je to láska jako trám, jak vidno dle mých železných zásob)

Drogerkové micelárky vyzkoušené nemám, takže nemohu sloužit, mám vyzkoušené pouze ty lékárenských značek a pak nějaké nějaké high end. Miliony milovaná Bioderma H2O Sensibio mě neoslovila vlastně ani trochu. Nepopírám, že svoji práci neodvede skvěle a že v akci se dá sehnat za nádherné peníze, ale to vše jde stranou, když vás stahuje a štípe. Asi jsem přecitlivělá, ale opravdu mě štípala. Takže tu tedy rozhodně ne. Mnohem lepší výsledky jsem měla s micelárkou určenou pro citlivé dětské zadečky z řady ABCDerm. Tak když to jde na prdelku miminek, jde to i na mé oči a pusu. V pohodě, měla jsem ji strašně ráda a kupovala rovnou litrová balení, takže cena byla opět velice lidová. Krásně odlíčila veškerý makeup včetně očního a asi tady na ni někde najdete moji recenzi. Pochvalnou, protože si ji zaslouží. No ale pak jsem se zbláznila do RENu. Vyzkoušela jsem od nich kdeco, takže logicky na řadu přišla i micelárka Rose Centifolia 3in 1Cleansing Water. 

Když ji miluješ, není co řešit. Musela jsem si tento slogan půjčit, protože sem dokonale zapadá. Ta micelárka je vlastně děsně nevýhodná, protože ji seženete jen ve 200 ml balení, má klasický šroubovací uzávěr, takže uživatelský vopruz a její cena není také zrovna nejlidovější. Ale je mi to fuk. Miluju ji. Pro vše ostatní, co jsem zde nezmínila a na co nyní přijde řada.

Miluju ji pro její vůni. Růže. Tak rásnou vůni růží jsem už dlouho neviděla, tedy nečichala. Nejsou chemické, nejsou umělé, ale asi ani jako ty pravé. Je to zajímavá směsice, poměrně výrazná a silná, ale přesto jemná jako pohlazení. Stačí se nadechnout, zavřít oči a nejste v panelákové koupelně 2x2 metry.

Miluju ji pro její texturu. Docela zvláštní slovo pro vodu. Textura vody. No nevím, to asi fakt ne, ale nenapadá mě, jak to lépe pojmenovat. Takže mě omluvte, budu se chvíli vyjadřovat jak nanynka. Tahle voda je hustší, není tak tekutá (fakt nána pitomá jsem). Nejdůležitější ale je, že je krásně mastná, takže vás po natření nikde nic netáhne a máte pocit super hydratace a ošetření. To na ní miluju snad ještě víc než onu úžasnou vůni. Já se ráda odličuji, baví mě to víc než samotné líčení, ale díky této RENce mě odličování baví ještě o kousek víc. Používám ji jako třetí krok odličování (opět jsem jistě pro některé nána pitomá po tomto přiznání, ale co už) a vyloženě si to užívám. Myslím, že by možná ani nebyla potřebná, protože první dva kroky mě dokonale odlíčí, REN micelárka je jen taková moje pojistka a jak jsem psala na začátku, je hlavně pro rozmazlování.

Miluju ji ale také proto, že voní mému chlapovi a synovi. Malému s ním čistím špínu kdekoli na těle a on si ji slastně přikládá k nosánku a už takto odmala fetuje, tedy pardon - inhaluje :)  No a chlapovi voní moje kůže po jejím použitím. Takže win win na všech frontách.

Tak abych to vše shrnula, pokud vám vyhovuje Bioderma, REN vás asi neosloví pro výše zmíněné mínusy. Pokud se ale chcete někdy rozmazlit a potěšit smysly, Bioderma vám tuto službu prostě udělat nemůže. Potom sáhněte po RENu a nechte se unášet svou představivostí a potěšte čichové buňky a  pleť. 

5 komentářů:

  1. Děkuju za skvělý tip. Vůbec jsem teď poslední dobou začala dávat za micelárky větší peníze a ta kvalita se i na "obyčejné" vodě vyplatí a hodně projeví na obličeji. Oči sice pořád odličuju červenou biodermou, ale na obličej už jenom spršky od Pai, Trilogy, Mádary, ANtipodes, Caudalie apod.. dělají mi hrozně dobře..

    OdpovědětVymazat
  2. Tyjo,zni dobre. Podobne nadsene se vzdy tesim na odlicovani balzamem Balm Balm :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nik, ty teda viež navnadiť. Ja som doteraz žila len s drogérkovými a bola som spokojná, dokonca mi najviac vyhovovala (a stále vyhovuje) tá od L'oréal. Tiež je to taká hustejšia vodička. No rada by som sa viac rozmaznávala aj micelárkou. Mne Bioderma napríklad sedela, ale u mňa nie je tá najlepšia. Donedávna som značku REN nepoznala, ale už po nej pokukujem :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já používám micelárku spíš hlavně na oči, takže tohle je pro mě zbytečně luxusní, ale měla jsem z té řady odličovací balzám a byl boží. Myslím, že se hodně povedla, věřím, že micelárka je přesně tak skvělá, jak píšeš...

    OdpovědětVymazat
  5. No, já jí taky miluju..bohuželpro mojí peněženku..a taky jejich oranžovou masku s kyselinou glykolovou a růžovej čistící gel (ikdyž moc nečistí, tak voní stejně jako tahle voda, žejo...). A taky rozjasňující sérum a takovou tu ovocnou průhlednou vodičku, co se používá týden a pak 14 dní ne:D Už se těšim, až zkusim nějakej krém a zdravim spolupostiženou;) REN je prostě srdeční záležitost, to se nedá jinak.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)