Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

8. 9. 2014

PAUL & JOE Cheek Color 07

aneb jejich variace dua Laguna/Orgasm od NARS.

To, že značku Paul&Joe miluju, jsem tady již jednou psala. Přestože jsem holka vcelku minimalistická a v mé sbírce převládá vše hranaté, černé a lesklé, obalům od  Paul&Joe jen těžko odolávám. Jsou překrásné, romantické a holčičí. Což v sobě evidentně někde hluboko ukryté také mám, jinak bych z nich nesedala na zadek pokaždé, když otevřu stránky Asosu či Jahody, což jsou asi jediná dvě místa, kde si je můžeme lehce koupit.




Tvářenku 07 jsem koupila na Asosu v nějaké slevě. Nejdříve jsem koupila samostatný refill a obal k němu ani neplánovala. Chtěla jsem prostě tu barvu a bláhově si myslela, že ji jako budu mít uskladněnou v tom děsném průsvitném bakelitu, v nichž se běžně refilly (či testery) prodávají. Jak to dopadlo, vidíte nakonec sami. Mezi nákupem refillu a obalu byly asi jen dva dny. Já prostě odolat nedokážu, i když P&J umí obaly ještě mnohem hezčí než je tento tvářenkový, ale já jsem celkem nenáročná a spokojím se s málem, pokud jde o tuto značku. Takže jo, dohromady to je teprve ono.




Když už jsem nakousla barvu, tak to s ní dokončím. Podle mě je to opravdu docela solidní dupe pro NARSí Lagunu a Orgasm. Dovolím si trochu srovnávat, protože jsem samozřejmě Lagunu i Orgasm měla (ehm, několikrát...). Obě PJ barvy jsou jemnější. Nejsou tolik pigmentované jako obě NARS, přestože jsou mnohem měkčí, když do nich zajedete štětcem. Mohlo by se to zdát jako mínus, ale opak je pravdou. Tím, jak jsou jemné, jednoduše se s nimi nepřemalujte, taková blbovzdorná tvářenka to díky tomu je. S Orgasmem i Lagunou se to dá lehce přehnat, tady ne, vše zůstane v dokonalé harmonii, i když nanesete množství větší než obvyklé. Je to jako s těmi obaly. Tvrdý a černý NARS oproti jemným květům a liniím PJ. Tak přesně tak je to i s barvou.

(asi si při pohledu na tuto fotku říkáte, kde je jako ta mléční čokoláda, o níž se za chvíli dočtete, když ta bronzerová část zde vypadá tak pěkně mauve, a říkáte si to fakt dobře, sama nevím, kam se poděla, foťák si se mnou v tomto případě nehezky pohrál, ale vězte, že to čokoláda fakt je)


Orgasm je více lososový, má v sobě velký podíl broskovové a hlavně silnější sheen. PJ tvářenková část je vyloženě růžová, sice je to růžová na teplé straně, ale stále v ní nenajdete lososa ani broskev. Jeho sheen je luxusnější, protože je jemnější. Orgasm je vulgární, PJ se leskne s grácií. Totéž platí u Laguny, která umí být někdy až dokonce "špinavá", což se vám s PJ bronzerem nestane. Nemá v sobě oranžové tony, je spíše jako mléčná čokoláda. Po všech stránkách v mých očích barevně PJ duo vítězí nad kultovním NARSem.



Texturu jsem už vlastně také nakousla výše. PJ duo je měkké a velmi dobře se s ním pracuje. Nepráší, pokud položíte štětec, ale s prášením jsem neměla problém ani u NARSu. Napadá mě pouze jediné mínus, které u PJ dua vidí. Je malé. Ne malinké, ale malé pro můj tvářenkový štětec. Miluju poměrně velké štětce na tvářenku (i když nyní jsem se asi i díky tomuto duu poučila a  nakoupila pár menších) a pokud jsem položila štětec na PJ duo, nebyla jsem s to nabrat pouze růžovou část. O hnědé se ani nezmiňuji, to byl úkol nad mé síly. Vím, že je možné nabrat obě dohromady a asi by výsledná barva byla dost povedená, ale já nemíchám, chtěla jsem prostě každou zvlášť. Takže na to pozor, pokud byste někdy lovili v tvářenkových vodách PJ. Mějte toto na paměti, nebo si rovnou vyzbrojte mini štětcem. Pro klid svých nervů tedy rozhodně.


A příště si dáme tu o Orgasmu a Laguně, protože ty tady také v jedné paletce mám. Takže se těšte na pokračování.





6 komentářů:

  1. Tvářenka je krásná, o značce slyším poprvé :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. No vypadá vážně roztomile bylo mi to s tou koupí obalu jasné hned na začátku :D. škoda že nám někdy nevycházejí fotky jako bysme chtěly :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hezká tvářenka, ale o značce slyším prvně.To s tím uskladněním jsem si bláhově myslela u stínu od Inglotu, ale mě to vydrželo asi 3/4 roku, pak už jsem se naštvala a šla koupit paletku.

    OdpovědětVymazat
  4. A ty píšeš PJ a já se vidím v pyžamu. Se snídaní do postele. S lehkým svěžím ruměncem, jako po pobytu v přírodě...
    Od PJ jsem měla jednu či dvě věci a je tomu už dávno, tak že by?

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tohle vypada moc hezky, orgasm od nars jsem mela a sel z domu, ale toto vypada jako vcelku dobra nahrada😊 Skoda ze fotak tak divne zpracoval tu hnedou, ale pokud je to opravdu mlecna cokolada, pak by se mi to libilo.

    OdpovědětVymazat
  6. Od PJ mám v hľadáčiku hlavne tie ich rúže, na ich odtiene sa neviem vynadívať, rovnako na ich obaly. Na druhej strane sú tak málo recenzované, že si potom vždy kúpim niečo iné :)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)