Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

13. 9. 2014

Obrázkový post

Slíbila jsem vám fotky svých žlutých líčení se stínem MAC Goldenrod. Hodně jste se té barvě divily a některým z vás připadalo neuvěřitelné, že se s ní opravdu líčím a že takovou barvu použiju dokonce i na běžné pracovní dny. Možná z fotek pochopíte, že tyhle barvy pro moje barevné spektrum nepředstavují žádný průšvih. My žluťáci v nich naopak vynikneme a zazáříme.

MAC Goldenrod, UD Foxy a UD Buck, tmavě hnědá řasenka Rimmel Extra Super Lash, která je naprosto perfektní! Koupila jsem si ji jen tak, když jsem prostě chtěla něco koupit. A nepoužívám jinou! Vesele mi na stolku vysychají drahé kousky od Estée Lauder a Chanelu, které jsou sice dokonalé, ale černé. Mám teď chuť na hnědou řasenku a posháním si ještě světlejší a měkčí hnědou.




Tato líčení nejraději ladím s hnědými odstíny rtěnek. Zde je MAC Touch, kterou jsem v MACu dostala za prázdné obaly od líčidel. Kdybyste měly zájem, rtěnku vám nafotím detailněji, ale recenzovat MAC mi přijde skoro zbytečné :) Nebýt Back2MAC, o rtěnky této značky už nestojím, nesleduju ani novinky. Jejich rtěnky považuju za podprůměrné a příšerně předražené. Když si třeba srovnám matné rtěnky MAC a svoji novou matnou NYX za poloviční cenu (nebo ještě méně?), pro MAC hovoří pouze lepší obal a vůně.


Obvykle se líčím spíš jemněji, protože mému obličeji výrazné a tmavší líčení tolik nesvědčí. Abych je unesla, musím poměrně pečlivě vykonturovat obličej, chce to korektor pod oko a správnou tvářenku. Pak to jde :) Takže i já jednou za čas na zvláštní přílžitost přitvrdím. Fotky jsou bohužel méně ostré a líčení už na nich není čerstvé. Fotila jsem až po návratu z akce a ruka nebyla díky nějakému tomu požitému alkoholu právě nejjistější :)

Catrice Velvet Matt Eyeshadow 040 Al Burgundy je krásný a měkký. Aplikace je náročná a stín padá všude okolo. Na to pozor. 



Rty samozřejmě nenápadné. Rouge Dior Grége je mojí  nejoblíbenější nude rtěnkou. Koupila jsem si ji hned po jejím uvedení, kdy vzbudila celkem rozruch v blogosféře. Je to nude nebo to není nude? To byly debaty, vzpomínáte si? :) Pro mne je to nude v dokonalé kvalitě, díky které si poradí s mými tmavšími rty.


Napište mi, co si myslíte. Poraďte mi, prosím, kdo dělá dobrou středně hnědou řasenku. A napište mi, jestli ten temný stín od Catrice můžu nosit :) Není to k mé světlé duhovce moc velká pecka? Manžel se mě polekal, ale znáte chlapy - oni se tak snadno vyděsí... :D

Krásný víkend i přes ty proudy vody!


20 komentářů:

  1. Oboje liceni je k tve svetle duhovce pecka, ale v tom nejpozitivnejsim smyslu! Me se ten kontrast s tmavou burgundskou nesmirne libi, kez bych mela takovou duhovku! A Rouge Dior musim prozkoumat blize, ten odstin vypada zajimave nude😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to moc děkuju! Dior má dokonalé rtěnky, pokud nesedne Grége, koukni na ty růžovější. Mají tolik překrásných krémových barev, až se blbě vybírá :)

      Vymazat
  2. Nádherné líčení, oboje! Mně osobně se ta žlutá až horčicová na oku překvapivě velmi líbí. A to druhé líčení je super - na speciální přiležitosti je naopak kontrast krásný. Jinak co se týká řasenek, též jsem na běžné nošení přesedlala na světlejší než klasické černé a vidím tu pozitivní změnu. Nepřijde mi to oko takové unavené po celém dni v práci a pohled je krásně vřelý. Za sebe jsem si velmi oblíbila černohnědé řasenky od avonu. Mám i jednu fialovou (do švestkova) a též vypadá skvěle.
    Takže děkuji Tobě i Lídě za nakopnutí k teplému barevnému typu. Sice stále nosím i chladějí barvy, ale nehodlám měnit najednou celý šatník. Každopádně jsem v životě nedostala tolik komplimentů, jako když jsem si poprvé vyšla v topu meruňkové barvy (a já se celý život vyhýbala odstínům oranžové jak čert kříži).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, díky :) S tou řasenkou to mám taky tak, chci ty řasy zvýraznit a zviditelnit, ale měkce a nebarevně. Meruňková k tobě musí jít dokonale, i k vlasům! Máš naprosto nádherné vlasy, takovými se může pyšnit málokdo :)

      Vymazat
  3. Catrice rozhodne uzivej dal. Vypada skvele a zluta na oku me hodne prekvapila! Je to nadhera. Akorat mi vadi, ze nikdy nefotis make-up jako celek. Vzdy jen oci/rty. Ale chapu, ze treba fotky tatkto nechces zverejnovat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Za ty detaily se omlouvám, vím, že to občas pro celkový názor nestačí. Jen se prostě necítím na víc, nejsem zas takový extrovert. Doufám, že je to k pochopení :)

      Vymazat
  4. oboje líčení je pěkné, za mě burgundy více nositelné. Chápu, že asi nezveřejňuješ celý obličej záměrně, ale u toho prvního líčení bych to opravdu uvítala...takhle mi to stejně přijde méně nositelné:), i když ti to k očím ladí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radko, díky. Jak jsem už psala u anonymní nad tebou, prostě na to nemám. Doufám, že i tak mne čtete rády a že si z mých slov a obrázků dovedete vybrat to, co vám pomůže ve výběru. Každý prostě není stavěný na to, aby veřejně sdílel úplně všechno.

      Vymazat
  5. Byla jsem trochu skeptická, ale líbí se mi to. :-) Ono je to i o odstínu pleti, na tobě tahle horčicově žlutá vytvoří navíc i takové projasnění, jak jsi poměrně tmavá, nejenže ti ladí s teplou barvou očí, ale i tě tak rozzáří.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš naprostou pravdu, je to pletí. Na fotkách to vyznívá výrazněji, ale když večer dojdu do koupelny k zrcadlu odličovat, ty žluté stíny kompletně splývají s mojí tváří. Jak si na to zvyknu, je to jakobych je ani neměla. Až na tamponku s micelárkou je vidět plná barva... Moje přirozená žlutost je opravdu vysoko. Proto tyhle barvy můžu tahat klidně i jako "skoro-nude" :)

      Vymazat
  6. Z druhého líčení jsem naprosto nadšená, líbí se mi jak líčení oka, tak neskutečně nádherná barva rtěnky - pro mě je tohle právě ta dokonalá nude.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tu rtěnku se určitě koukni, je neskutečně dobrá a podařená.

      Vymazat
  7. Konečně někdo, kdo používá teplé a neobvyklé barvy. Asi budu fakt podobný barevný typ. Třeba černou řasenku vůbec nemůžu používat, zmenšuje mi oči, působí tvrdě. Žlutých a oranžových stínů mám železnou zásobu. Pak různé hnědé, rezavé, béžové, zlaté a vanilkově bílé. Absolutně mi nesluší modré, šedé, studeně fialové a černé. Mohla bych pokračovat neoblibou růžových tvářenek a rtěnek. Dřív se to ještě dalo snést, ale čím jsem starší, tím inaveněji vypadám. Škoda, že nechceš fotit celou tváš, byla by to skvělá inspirace, ale chápu a respektuju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to je fajn. Tak to si budeme rozumět :)
      Myslím, že jsme barevně spíš v menšině, ale rozhodně chci být inspirací ženám s teplejším odstínem pleti, které nenásledují slepě jakousi módu a trendy odstíny :)

      Vymazat
  8. Hani, ty tmave stiny z tebe udelaly uplnou Femme Fatale a to neprehanim, tenhle odstin ti ohromne sedi!

    Jinak rozhodne nemusis byt extrovert aby jsi prezentovala cely oblicej (a ze by jsi mela co ukazat), ale v dnesni dobe (a blbcu anonymu) neni nikdy na skodu, si udrzet tu trochu soukromi.

    Ja naopak fotky celku ani nepotrebuji, bavi mne detailni pohled a clovek z nej vycte vice o samotnem prezentovanem produktu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko,
      moc děkuji za milá slova i za pochopení. Mně nejde o anonymy ani nějaké hatery, myslím, že u nás je fakt klid. Navíc se nestydím za to, že mě baví kosmetika a holčičí věci, v tom to není.
      Jen se na to úplně jednoduše necítím. Občas o tom pouvažuju, ale fakt nejsem ten typ. Není v tom konkrétní důvod, o nic vlastně nejde.
      Třeba se to někdy změní, občas vlivem různých věcí nastávají různé zlomy :) Ale v tuto chvíli to nechám jen na detailech. Snad to našim čtenářkám nebude moc vadit a pochopí, že každá blogerka není automaticky schopná ukázat úplně všechno.

      Vymazat
  9. Ten žlutý stín jsem si moc přála vidět v akci. No řekla bych, že ačkoli se ti moc nevsunul do přízně, vypadá na očích báječně. Ba přímo úžasně. Tak originálně a atypicky. Kdybych si tu barvu mohla dovolit, běžím pro něj.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych ho milovala, kdyby se s ním lépe pracovalo, protože mi vážně sluší. Ale špatně se nabírá a na oku je pak těžké nanést ho rovnoměrně. Zatím mu dávám šanci a hrabu do něho hrubými štětci, třeba se dostanu pod škraloup. A pokud ne, poletí. Někde nakonec najdu kvalitné matnou okrově žlutou :) Nebudu se mazat s něčím, co neslouží perfektně, na to už jsem stará :D

      Vymazat
  10. A co od Guerlaina Maxi Lash mascara v odstínu moka?
    Jinak líčení se mi líbí oboje, protože kdo dneska nosí žlutou že. Druhé zase pro ten kontrast a sytost, na podzim jako dělané. Já mám v plánu si s babím létem pořídit nějaký oranžový stín neb už je kolem té nude nudy nějak moc :)
    tatana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Táni, právě jsem si pořídila hnědou řasenku Clinique, Guerlain jsem měla a pořád mi přišla ta hnědá zaměnitelná s černou. To už jsou od G lepší ty fialové a švestkové odstíny...

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)