Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

10. 9. 2014

Nejlepší sjednocení pleti, co znám ANEB By Terry Éclat de Rose Sheer Tinted Moisturizer in Tan


Vážené dámy, pozor! Pokud jste na tom jako já, pokud nechcete krytí, potřebujete jen sjednotit a lehce oživit pleť a trváte na přirozenosti, našly jste náš poklad. Tohle je zatím ten nejlepší "makeup", co jsem kdy měla. I když jsem i jiné makeupy od By Terry milovala, všechny jsem je teď poslala z domu. Už bych po nich asi nesáhla. Anebo sáhla, protože byly skvělé, ale tohle je můj největší miláček.


Nejsem zbrklá, mám ho doma od jara. A pořád je to láska nejhlubší. Vážně jsem nadšená. Je jedno, jaký mám den, jakou fází menstruačního cyklu procházím, jak plánuji den. Tohle se mi natolik trefilo do vkusu i typu pleti, že jen jásám.
Jde o lehce krycí tónovací krém, vyhlazuje, zjemňuje a pleť udělá sametovou. Rovnou sděluji, že se roztírá tak dokonale, že možná bude obsahovat nějaké ty silikony. Raději si to překontrolujte, já to příliš nehlídám, protože jsem si osahala, že ty od By Terry mi nedělají paseku (ony totiž nejsou silikony jako silikony, což jistě víte).


Dávkování je moc fajn, mám ráda pumpičky. Vadí mi ale, že se mi nedaří udržet ji dokonale čistou. To musím vytknout :) Jsem rýpal! Pokaždé pumpičku utírám ubrouskem...


A jsme u textury. Je báječná, snová, lehká. Hodně tekutá, což já miluju. Kdo by chtěl přirovnávat k face and Body od MAC, je vedle. By Terry je tekutější, lehčí a mnohem prodyšnější. Do pleti se rovnou vsakuje a dokonale mizí. Zůstává mi jen krásná a sametová pleť. Miluju ho a klidně už po jiném "makeupu" nesáhnu. Slovo makeup dávám do uvozovek proto, že jde o lehký a jen malinko krycí přípravek. To jen, abyste to čekaly a nebyly zklamané, pokud vyžadujete větší krytí. Vrstvit jsem nezkoušela, protože jsem prostě nikdy neměla důvod :).



Dělá báječný povrch, lehounce lesklý v tom zdravém slova smyslu. Zdravě a mladistvě, nikoliv upoceně. 


Po rozetření už ho těžko najdete, ale pleť září a celý obličej vypadá jako po dovolené plné sexu s tím pravým. Omlouvám se za to přirovnání, vím, že právě u nás na blogu podobné věci nečekáte. Ale ta nejlepší kosmetika přece přináší podobný vzhled jako ty nejlepší životní momenty, nemyslíte? :) 


Ať se snažím jak se snažím, fotku větší části obličeje zdokonalené Éclat de Rose Tinted Moisturizerem prostě věrně nepořídím. Zkuste mi věřit nebo si sežeňte vzorky, posoudíte samy. Já tvrdím, že pokud nehledáte krytí a pokud máte u líčení pleti rády přirozenost a nenápadnost, budete jásat jako já. 
Kdo mě zná, ví, že ani v případě kosmetických miláčků nevydržím být dlouho věrná. A v tomto případě držím už víc než půl roku. To je u mne na pováženou :)

Jediné, na co vás upozorním, je to, že se po celém dni lesknu. Obecně se lesknu ve všech případech, každý den se kolem poledne přepudruju nebo použiju papírek, to už patří k mojí rutině, abych se cítila dobře. A Éclat de Rose Sheer Tinted Moisturizer není vyjímkou. Není to případ, u kterého bych pudr nebo papírek vytahovat nemusela.
Vyzkoušejte, já se lesknu po všem a protože na sebe nikdy nevrstvím pudry, pomáhám si takto. Ale myslím si, že tohle nebude matující produkt.

Vím, že na By Terry pěju ódy. Je to skoro až blbé, ale hlavně makeupy mají skvostné. Klidně vynechte stíny, rtěnky si pečlivě vyberte, vykašlete se na jejich laky na nehty... Ale ty pleťové podklady stojí za vyzkoušení. Nebudou vám jistě sedět všechny, ale pokud si vyberete podle svého typu pleti a požadované úrovně krytí, sednete si na zadek.
To si prostě myslím na základě toho, co jsem všechno vyzkoušela :)

Mějte se moc krásně a napište mi, zda máte raději vyšší krytí nebo toužíte jen po sjednocení jako já. Připadám si trochu jako exot :) 


12 komentářů:

  1. Zaujalo, velmi. Hledám přesně jen sjednocující lehoučký makeup, ale taky se po všem lesknu, ikdyž nemám mastnou pleť :-(. Kde nakupuješ, prosím?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky nemám mastnou pleť a lesknu se. Už to vím a neva :)
      Nakupuju na www.byterry.com

      Vymazat
  2. Taky bych zkusila, ale koupit v EU bude opět problém...:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není to problém. Na netu www.byterry.com a v Evropě ve velkých prestižních obchodních domech.

      Vymazat
  3. Ach ach, tohle vypadá jako přesně něco pro mě, protože tenhle vzhled já miluju! Přirozená, jemně sjednocená a zářivá pleť!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máme stejně, tohle je pro mě úplná bomba!

      Vymazat
  4. Hani, prosím o porovnání s EL DayWear Sheer Tint, který používám :) Efekt zní podobně včetně toho lesku. Díky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teri, BT lepší, dospělejší, kryje přece jen o malinko lépe a jaksi plynuleji. V EL je ta sheer perleť, ta v BT není. Konzistence BT je jaksi hodnotnější, ale přesto tekutější. EL pouze natónuje, BT i vytvoří plnější povrch pleti.
      Uf :)

      Vymazat
    2. Perfektní, to jsem potřebovala slyšet, asi BT potřebuju :D Akorát se mi ho nepovedlo najít na stránkách, neposlala bys mi prosím přímý odkaz? Děkuju moc :)

      Vymazat
    3. Já to taky nedokázala. Myslím, že to bude opravdu problém, tak zbývají prestižní obchodní domy....to taky nedokážu s miláčky 5m. a 3 roky + zaměstnání se dostanu tak u nás do Kauflandu :-)))))))))))

      Vymazat
    4. Taky ho na webech nevidím :( To mě mrzí. Ale v Berlíně ho měli minulý týden v KaDeVe. Bohužel to asi nepomůže :( Jistě se zjeví na Jahodě, sice tam nebývá levnější, ale na oficiálních stránkách bez akce taky nebude levně.

      Vymazat
  5. Také je to můj miláček a jedu už 3 balení. Doufám ze ho stáhly z webu pouze z důvodu změny obalu a ze se znova objevi

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)