Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

1. 9. 2014

nakolik je recenze ovlivněna odstínem?

Dnes to bude kombinace recenzí a malého zamyšlení, které by vám mohlo malinko pomoct při třídění blogerských informací.

ODSTÍN

To je dnešní motto :)

Už jsem milionkrát řešila, že pokud jste bledulka s růžovou pletí, nebudou vám rady olivové krásky ze Španělska mnoho ku prospěchu. Je samozřejmé, že si filtrujete blogerská hodnocení podle vlastního barevného typu. Tím vás už dnes prudit nechci :)

Dnes se zamyslím nad vlivem odstínů pro samotnou blogerku. Už se mi to v hlavě líhne dlouho, ale až testování vzorků mi pomohlo zformulovat následující myšlenku.
To bylo tak...: nasbírala jsem ve větším počtu vzorky tří různých odstínů makeupu By Terry Sheer Expert. Ačkoliv všechny vzorky barevně odpovídaly hloubce mého odstínu pleti, byly rozdílně natónované. 

A výsledek? 

Podle dvou vzorků bych řekla, že se ten makeup nepovedl a že je to první foundation od By Terry, kterou nemohu pochválit. Dokonce jsem vzorky těchto odstínu pak porozdávala. Divila jsem se tomu, že je tento makeup na blozích tak chválený, mně prostě nefungoval. Byl mi vidět na pórech a hlavně na nose mi dělal drobné mapy, které jsem sice viděla jen zblízka, ale stejně to nesnesu.





A třetí odstín mě nadchl, makeup v této verzi mi vykouzlil neviditelně nalíčenou sametovou pleť, ze které jsem zcela nadšená. Další sáček tohoto odstínu už putoval do cestovního pera a hodlám si ho pěkně užívat nejen na cestách.

Složení je stejné, rozdíly byly opravdu jen v natónování.



Makeup je pocitově malinko silikonový, krásně se rozklouže po pleti, ihned při aplikaci působí jako samet a zmatňuje se. Jemně voní. 
Odstín 8 Intense Beige za sebe doporučuju, odstíny 10 Golden Sand a 11 Amber Brown mi nesedly. Netvrdím, že je to skvělý ani špatný makeup, vybírejte až podle vzorečků.
Bohužel jsem ostatní odstíny ani nefotila, hned jsem tu hrůzu vyhodila :) Až u posledního testování jsem se rozhodla vám o nich napsat.


Anebo tu mám rtěnku od Diora, kterou barevně miluju na fotkách, na kolegyni, v tyčince je překrásná, strašně mi sluší, je lehounká a hydratační. Jenže moje nahnědlé rty nepřekryje, takže mi ve dvou vrstvách dělá tak trochu mapy.  Jiné blogerky ji zbožňují a chválí její kvalitu, já jsem kvůli své přirozené pigmentaci rtů poněkud méně spokojená, ačkoliv objektivně musím říct, že její textura a vlastnosti jsou jako u ostatních rtěnek z této řady skvostné. 
Abych byla vyčerpávající, musím přiznat, že mi tohle dělají úplně všechny rtěnky podobných odstínů. Vám proto sděluji, že je ta rtěnka báječná, i když na mých fotkách možná nevypadá dokonale. Na světlejších rtech, než mám já, bude hladká a jednolitá.
Dior Plissé Soleil







Vím, že to vrhá ještě větší nejistotu do řad těch, které si vybírají podle recenzí na blozích. Ano, ano... Je to zrada. Ale je to opět tak! Individualita a specifické preference.

A už vůbec se nebudu zmiňovat o blogerkách, které jsou schopné říct, že je rtěnka špatná a nepovedla se, protože se konkrétně její osobnosti nelíbí odstín... Samozřejmě je hodnocení produktů vždycky subjektivní, o to se nepřu. Ale shodit něco jen kvůli osobním preferencím a rozdílnému vkusu nebo barevnému typu považuju za hloupé. Ale to je jistě každé z vás jasné a tyhle rady a doporučení si filtrujete :) 

Netuším, zda jsem vám pomohla nebo vás naopak znejistěla. Jen se mi to chtělo podotknout. Mějte krásné dny! A věřte hlavně samy sobě, svojí pleti a svému vkusu :)

10 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Zkus ji nebo podobnou. Podle fotek bys možná byla ideální adeptka na tyhle barvy :)

      Vymazat
  2. Kde prosím kupuješ by Terry Vzorečky, chtěla bych si objednat nějaký nový MU, By Terry mám ráda (ale nemám nic krom stínů, rtěnky a tvářenek), ale s odstínem nevím... a pokud jde opravdu jen o drobné nuance...tak bych to nerada zazdila. Děkuju

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je dostávám a cíleně si je vybírám k nákupu na eshopech, koupit se asi nedají. Nebo o tom nevím.
      Je fakt, že makeup je vždycky lepší vyzkoušet. Navíc když je to dražší sranda, což tady je :)

      Vymazat
  3. Tohle, co popisuješ u toho makeupu, se mi stává u minerálních makeupů. U tekutých kupodivu nikdy, tam fakt jen vidím, že odstín blbě sedí, ale u těch minerálů to je fakt pravidlo - jsem o odstín mimo a vypadá to strašně. Že to není složením, jsem si sama vyzkoušela, protože mám doma pigmenty ještě z dob, kdy jsme si odstíny sama míchala a prostě přidáním jiného tónu se totálně změní výsledný efekt na pleti. Též to moc nechápu :-) Proto zkouším vždycky tak tři odstíny, než nějaký definitivně odepíšu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Protože jsi moudrá a zkušená :)
      Mně zas paradoxně v podstatě seděly všechny ty odstíny, dávám si makeupu hodně málo. Sjednotily mi krásně všechny, ale ty první dva vykouzlily póry, jakoby se na ně posadily a vystoupily. A taky na špičce nosu byly vidět. Ten třetí je boží! Jen přes den musím odsát nebo zapudrovat, ale to mívám obecně se vším.

      Vymazat
  4. Prosím ťa, poradíš ni nejaké overené e-shopy, kde kupujes by Terry? A ešte ma zaujíma to tvoje cestovné pero. Dá sa niekde kúpiť? ďakujem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aknelko, By Terry kupuju v zahraničí naživo (tam dají i vzorky velice ochotně) nebo u nich na eshopu.
      A pero na plnění jsem koupila na ebay, dá se sehnat plno variant :)

      Vymazat
  5. Hani, mám jít do Plissé soleil? Máš mě relativně v oku, líp než já sebe ;-) Díky za radu!

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)