Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

28. 9. 2014

GUERLAIN KissKiss Strass Brun Parure 341

Přeju krásné nedělní ráno, u nás je slunečné a překrásné. Proto jsem si řekla, že vám jen tak zlehka nahodím recenzi jedné stejně lehké a blýskavé rtěnečky, která mě mile překvapila a kterou musím doporučit všem, které se rády blýsknou.



O baleních Guerlain jsme zde již popsaly plno místa, nechám jen na vás, zda je můžete nebo nemůžete. Já můžu a kvalita materiálů snad přesvědčí i ty, kterým vadí vzhled.



Kolekce KissKiss Strass je známá tím, že je plná transparentních rtěnek se spoustou třpytu. Obvykle po podobných nesahám, ale asi dělám chybu. Nic tak krásného, příjemného a lichotivého jsem dlouho nekoupila. A navíc jsem nadšená z toho odstínu. Není legrace sehnat krásnou hnědou. A tahle je prostě přesná, slušivá, oříškově zlatavá. Jestli nemáte chuť na fialové, cihlové nebo červené podtóny, jistě taky víte, že výběr není. 



Rtěnka je lehounká, spíš pečuje než kryje. Vzhledem k velmi hydratující textuře nevydrží tak dlouho jako plně krycí rtěnky, ale přesto mě i výdrží překvapila příjemně. Sice se otiskává a ztrácí lesk, ale mírné natónování rtů vydrží velmi dlouho. Takže i v tomto ohledu paráda!
Byla dokonalá na konci léta a je dokonalá i v podzimním světle. Díky zlatavě hnědému odstínu proteplí a změkčí vzhled tváře. Vůbec jsem nečekala, že ji budu tak ráda používat a že bude tak strašně fajn. Rty jsou spokojené, vypadají velmi dobře, rtěnka jim dává objem navíc. Třpytečky jsou drobné a necítím je.




Guerlain tyhle řady rtěnek pravděpodobně ruší, což je vlastně asi výhoda. Jednak bývají v některých parfumeriích ve výprodeji za ceny kolem čtyř set, což je oproti původní prodejní ceně fajn. Jednak bývají na Jahodě (tento odstín právě mají, jen zatím cena není až tak šíleně výhodná). Pokud nejste zamilované do hnědých odstínů, podívejte se po fialových a růžových. I ty se Guerlainu povedly a ve výprodejích ležely vedle téhle hnědky. Já jsem tuhle svoji krásku koupila v srpnu v Marrionaud, tak doufám, že to ještě stihnete i vy. 

Mějte krásnou a klidnou neděli!

6 komentářů:

  1. Fakt, krásný odstín.Já balení Guerlain můžu a s tou kvalitiu máš pravdu, což je asi jeden z důvodů proč se mi ty balení tak moc líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že ostudu neudělá a nerozpadne se :)

      Vymazat
  2. KissKiss Strass som doteraz prehliadala ale vidim ze ten trblietavy efekt je fakt krasny! :D Budem musiet sa poobzerat po nejakom cervenom! Mam len jeden KK a nie strass ale normalny a najviac na nom zboznujem vonu ^.^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky kvůli třpytkám neprohlížela odstíny. Pravda je, že nebýt té slevy, minula bych ji :)

      Vymazat
  3. Díky za recenzi, dneska elnino naskladnilo - bohužel asi jen jeden kus - v barvě Rouge Imperiale za nějakých 300 po slevě, tak jsem ji vzala pro švagrovou k vánocům, určitě jí bude moc slušet.
    Mají i stíny a meteoritky na fajn cenu (utekla mi Aquarelle za 550,- fňuk), mrkněte..
    Alys

    OdpovědětVymazat
  4. No tak tento rúž by som si sama nikdy nevybrala, pretože v tyčinke vyzerá úplne šialene a mimo mňa. Na perách je to už ale o inom a vyzerá krásne. Zvláštne je, že mám doma niečo dosť podobné od Estée Lauder, avšak viac do bordova a bronzova, s množstvom zlatých trblietok. Celý čas som ten rúž odkladala na spodok kozmetickej taštičky, až som ho minule vyskúšala v jednom líčení a som nadšená! :D

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)