Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

29. 9. 2014

Co miluju a co strašně moc chci

Právě teď miluju

když každý den ráno kolem půl šesté vstanu do tichého bytu a uvařím si ovesnou kaši s čerstvým ovocem



že mě moje silná vůle dostala z velikosti 44/46 na velikost 38/40



každodenní večerní mazlení s malým v jeho pelíšku



Le Creuset litinové hrnce třeba s dýňovou polévkou uvnitř :)



Urban Decay Naked Flushed v limitovaném odstínu Streak



ikonické  The Dots věšáky od Muuto



Maybelline One by One řasenku, o níž vám brzy napíšu



lebkovo-leopardí tisk na kašmíru či hedvábí od Alexandra McQueena



sexy červený OPI Red My Fortune Cookie



Chanel Rouge Allure v odstínu 144 Conquise (díky, Ruth) na večery ve dvou a na den pak Lancome Rouge In Love v odstínu 200B



šedou barvu na krku (Gucci) i v ruce (Longchamp Roseau a Longchamp Happyt tote)



bílý tray table a černý svícen od Hay se sametovým mega polštářem Waterfalls od By Nord



Triwa hodinky s Fossil náramkem, mám totiž nějaké zlaté období



Rodial péči z řady Dragon´s Blood




nesolené mandle v neomezeném množství





A pak tu je několik věcí, které moc chci


třeba černé židle Thonet č. 14 (ale beru i další 18, kterou už mám)



pak taky Urban Decay Naked 2 Basics paletku (proč je v Americe vše o tolik dřív než v Evropě???)



určitě černou koženou kabelku (jeden by řekl, že si stačí vybrat, ale právě v tom je ta potíž)



velmi brzy By Malene Birger shopper (tahle značka nyní celkově představuje vše, co se mi v modě líbí)



a k němu Acné Canada šálu



novou NARS NARSissist Smokey Eye Kit -- hlavně kvůli tomu štětci (bohužel mi ji HQ nechtěli poslat a nyní už nikde není)



a hlavně vysněnou bílou podlahu v celém bytě (jako u blogerky Elizabeth Heier, ale to se asi nesplní)





(zdroj fotek: pinterest)

Co milujete a po čem zrovna toužíte vy?


41 komentářů:

  1. Krásné, taky chci Naked Basics dvojku, chtěla jsem nedávno kupovat tu první, ale zrovna se všude objevovaly obrázky téhle... a ty barvy se mi líbí víc, tak si holt počkám... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Feelunique nebo Beautybay nově mají, tak šup na nákupy.

      Vymazat
    2. Feel mě štve s tim DPH a Beauty s tim, že nemá paypal.:-(

      Vymazat
    3. To dph ti ale vrati vc.poplatku poste takze pohoda :)

      Vymazat
    4. To dělá běžně jedině Jahoda, nikoli FU, ti pouze výjimečně. Nebo máš snad jinou zkušenost? Že by FU pravidelně z každé objednávky na požádání vraceli?

      Vymazat
    5. Jj pry ano. Maji na to na webu formular (odkaz mohu dohledat). Musi to ale byt do mesice od odeslani zbozi, takze nesmi selhat posta. Za Meteoritky mi vymerili celkem asi 370 Kc, byl v tom i ten manipul.poplatek poste. Vratili mi asi 340 Kc takze spokojenost :)

      Vymazat
    6. Vím, že vrací, ale pro mě je to další zbytečný vopruz a práce navíc a to mě prostě nebaví, chci si nakoupit, vyzvednout na poště a šmitec.

      Vymazat
  2. dynovou polevku bych taky chtela ochutnat ! :)

    Check my blog YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je strašně jednoduchá a se zázvorem přímo božská.

      Vymazat
  3. tu černou koženou kabelku taky chci a nemůžu žádnou dokonalou sehnat... potřebuju ji na rameno a všude nějak mají do ruky s přídavným popruhem, což nemám ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také stále vybírám a nikam to nevede. :)

      Vymazat
  4. Není to náhodou ten šátek, který kupovala Táňa v Parndorfu? Krásný! Také se tam musím vypravit a spojit to s výstavami ve Vídni...Carol

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nevím, který Táňa kupovala v Parndorfu, ale tento pléd z Parndorfu je. :) Veliký, měkký a hodně teplý, prostě ideál na nadcházející dobu.

      Vymazat
  5. Ať mi někdo spíš řekne, kde mám UD věci kupovat. Lookfantastic i HQ končí s jejich prodejem. Naše Sephora nemá zastoupení. České e-shopy jsou ubohé a objednávat u USA? No trošku moc složité mi to připadá...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to mi ani neříkej!:-( Jak to?

      Vymazat
    2. Beautybay, Feelunique, také občas na House of Fraser....nemám ale ozkoušeno dodávání této značky do ČR...Carol

      Vymazat
    3. Mám tohle info přímo od těch e-shopů. Prý ukončili spolupráci a už nebudou naskladňovat. FU zase nechystá naskladňovat žádné novinky. Beautybay mi připadá přehnané drahé...

      Vymazat
    4. Beauty bay má ceny naprosto srovnatelné se zbytkem eshopů. Ale nerada tam nakupuji, strašně dlouho jim trvá dodání zboží. A s koncem spolupráce LF a HQ s UD mě ani nepřekvapuješ, mají tam od této značky naprosté.... nic.

      Vymazat
  6. Bílá podlaha je krásná, máme ji v koupelně ale je na ni vidět každé smítko :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V koupelně ji mám také a smítka mi nevadí, ráda seberu a vytřu. Jen zbytek bytu bych chtěla litý beton natřený bílou a to asi nyní není proveditelné.

      Vymazat
  7. I ve státech je problém tu paletku sehnat, buď ji ještě neměli, nebo jich přišlo jen pár, ale protože se muž bál asi vrátit bez ní domů, tak vám můžu potvrdit, že je skvělá (jak jinak). Být tam ještě něco na rozjasnění, tak asi nepotřebuju pro svůj look ala namalovaná/nenamalovaná nic jiného.
    JS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už ji mám na cestě, tak jsem zvědavá.

      Vymazat
  8. Prosim Te, zrovna zhanim hrnec kde by jsem mohla pripravovat ruzne omacky. Premyslela jsem na Le Buyer nebo nad litinovymi. Jenze jsem slysela, ze kdyz v litinovem pokrm pripravis, tak ho nesmis tam skladovat a dat hrnec s omackou do lednicky. Je to pravda? A taky , ze v tom nemuzes varit kysele veci. Na opekani masa jsem si vyhledla ocelovou panvicku od Le Buyer, ale ty omacky ... POkud by jsi mela cas budu rada za odpoved. resp. v cem varis omacky ty? Dekuju Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, značku Le Buyer neznám, omrknu.
      Omáčky klidně vařím v Le Creuset, já je vůbec nešetřím, mám jich tedy několik, vyžadují speciální čištění, ale používám je hodně a není na nich jediná závada. Do ledničky dávám běžne. Pokud po nich toužíš, zajeď do Šterbohol, paní Králová je velice šikovná a vyzná se, krásně poradí.

      Vymazat
  9. Moc by mě zajímalo, jak jsi spokojená s hodinkami??Hrozně se mi líbí :-)
    Díky L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hodinky jsou skvělé! Na ruce vypadají nádherně, jsou lehoučké a klidně bych brala ještě další model.

      Vymazat
    2. Já teď nevím, jaký model si vybrat!! Jsou tak krásné :-)

      Vymazat
  10. OPI Red My Fortune Cookie býval jedním z mých nejoblíbenějších červených laků. Mandle mám ráda jak nesolené, tak solené. Bílou podlahu (žíhanou), jsem chtěla do obýváku a nakonec máme pitomou tmavší hnědou, ale aspoň nábytek je bílý lesklý. Jinak miluju kafe a toužím po obrovské výhře ve Sportce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvoje touha se mi líbí. :))))))))))))))))))))

      Můj nej červený je Bullish on OPI, ale tento Fortune mě v létě zaujal a nějak se mě drží i nyní.

      Vymazat
  11. Pavlínko, tak kde začít? Hlavně tedy klobouček za to zhubnutí. Jsi moc šikovná! Mmch. jak na to? Asi nekecat a makat že? :)
    Mistička je z Bonami? Je roztomilá. :)
    Od značky Acné bych si taky uměla vybrat. :)
    Jinak mě překvapily ty hodinky. Myslela jsem, že u tebe uvidím vždy jen stříbro, ale změna je život. :o)
    A bílá podlaha je krásná. Já mám teď asi 3 týdny novou plovoučku a ta je tedy taky hodně světlá, takže tvé touze asi rozumím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, díky moc. V hubnutí je to 70% o stravě a jen 30% o pohybu, takže u mě to byla fakt jen změna stravy a 27 kilo je dole. Ale chce to vydržet, což jde vlastně snadno, když vidíš výsledky, já ani neměla pocit, že si odříkám. Ale ta změna stravy musí být trvalá a ne jen na chvilku.

      Mistička je od značky Tine K Home z Nordic day, moje láska. :)

      Acné je celé zajímavé, nezlobila bych se ani za nějaké botky. :)

      Vymazat
    2. Pavli, ještě jednou velká gratulace. Jsi fakt dobrá a hlavně je mi jasné, že se musíš cítit skvěle, což ti moc, moc přeji. Je to úžasné!!
      Chi a na Nordic day chodím (už i nějaká ta objednávka byla), ale misky jsem si tam nevšimla. Napravím... :)

      Vymazat
  12. Krása, krása, krása.. přivítám také rady ohledně hubnutí nebo spíš te pevné vůle:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vše je to jen o vůli a vynechání některých druhů potravin.

      Vymazat
  13. Moc pěkný článek :) A gratuluju k menší velikosti!
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  14. NARS zde http://www.houseoffraser.co.uk/Nars+Cosmetics+Narsissist+All+Eyes+On+You+Palette/205777337,default,pd.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady sice mají, ale bohužel stejně jako HQ ani House of Fraser neposílá tuto paletku mimo území UK.

      Vymazat
  15. UD Naked Basics 2 dnes ofiko začli v UK prodávat - už ji mám též na cestě, tešila jsem se na to od srpna....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, taky jsem nakoupila. :) I když si z ostrova Jersey tedy připlatím dpháčko, ale co už. Beautybay tedy taky naskladnil, ale tam to nějak nemám ráda.

      Vymazat
  16. Nik, gratuluju hlavne k uzasne promene na vaze! Opravdu zavidim a bohuzel vim, ze je to o strave, asi budu muset zahajit taky nejakou dietu, potrebovala bych 5 kilecek dolu jeste! Pohybu mam hodne, jim zdrave, ale rada si dopreju i cokoladky a podobne :-)

    Jo a objednavalas paletku z feelunique? Oni podobne jako jahoda clo vraceji, staci jim poslat oskenovanou fakturu...

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)