Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

24. 9. 2014

By Terry Rouge Terrybly 401 Guilty Nude

Dnes mám pro vás recenzi, kterou jsem docela dlouho odkládala. Tuhle rtěnku jsem si koupila už na jaře nebo na začátku léta a od té doby spolu válčíme.

Už mě znáte a víte, jak zbožňuju produkty značky By Terry, že? Když jste viděly název postu, asi jste si zívly, že zase budu pět ódy... No, dneska ne.



Balení už známe, je to krása a funkčnost a luxus. Ke rtěnce dostanete saténový sáček do kabelky, který je přenádherný, ale řekněte mi - používáte ta sametová pouzdérka od Diora, Chanelu nebo Guerlainu? Já nikdy. Stejně jako tyhle saténové sáčky mi to kdesi leží a pak si s tím hrají děti. Třeba takové kameny, žaludy a ulity od šneků se v tom vyjímají naprosto báječně :) No nic, to jsem odbočila.


Tyhle detaily mě uchvacují, rytina ve rtěnce je dokonalá. 
Jak vidíte, vybrala jsem si nádhernou barvu, která mi připomíná plameňáka. Už to určitě není  klasická korálová, ačkoliv přírodní korál by v této barvě jistě k nalezení byl. Není ale ani nude, ačkoliv to má v názvu. Prostě jemná oranžová. Nevěřily byste, jak dokonale tento odstín rozsvítí obličej. Luxusní rtěnka pro dámu i jemnou dívku.






A já vám něco řeknu. Mě tahle rtěnka zklamala! Kdyby to byla moje první rtěnka od By Terry, tak sama sobě napíšu rozhořčený dopis, že chválím něco, co si to nezaslouží. Ostatní rtěnky, co jsem od By Terry zkusila, byly o dvě třídy výš. 

Chci říct, že stále hovoříme o velmi kvalitní rtěnce, ALE...

Ostatní Terrybly rtěnky jsou mnohem příjemnější v textuře, lépe kloužou po rtech a lépe se na rtech chovají. Guilty Nude je malinko tužší.
   
Tahle rtěnka má dokonce i vůni, která mi úplně nelahodí, zatímco všechny ostatní mi lahodily. A hovořím i o rtěnkách ze stejné produktové řady. Ostatní rtěnky z této řady byly plně krémové a dokonale pečující, tahle rtěnka je matná. Naštěstí nevysušuje a rty opečovává, v tom není problém. Ale ten pocit je prostě odlišný. Je to jistě tím, že mám srovnání, určitě jsem tak kritická právě proto. Na druhou stranu vzhledově se mi ten matný finish líbí strašně moc, takže v tomto je to možná lepší? Jsem jen překvapená. To jsou ta očekávání....

A další, co prostě musím zmínit, je to, že mi tahle barva dělá neplechu na rtech, protože je světlejší. Vím, že tohle je můj individuální problém a vy to tak, prosím, vnímejte. Určitě nemá každá z vás  tak tmavou pigmentaci rtů jako já. Kosmetičky nebo vizážistky se mě pravidelně ptají, zda mám rty vyplněné permanentním líčením (nemám). Moji přirozenou barvu rtů jistě z fotek vidíte i v koutcích a u kontur rtů - hnědá říznutá tmavou mauve. Nicméně já to prostě zmíním, hovoříme o rtěnce za litr, tak ať to víte. V lehké vrstvě nemám problém, rtěnka je pěkná, sametová, velmi mi sluší. Výdrž je nadprůměrná. Ale ve dvou vrstvách je to horší, barva se mi na rtech trhá a nános není dokonalý. A to já nesnáším. Vím, že to je problém těchto jemnějších odstínů, ale je mi to jedno. Je to drahá rtěnka, kterou člověk nechce hodit po psovi po dvou týdnech. Anebo jsem nespravedlivá?

Myslím si, že kdybych měla světlejší barvu rtů, poslední negativum bych sem nenapsala. 

Já prostě nejsem moc spokojená. Ne tolik, jak jsem byla s jinými rtěnkami By Terry. Je mi to líto, protože mi barva opravdu sluší a saténově matný vzhled je velmi luxusní. Ach jo. 


Napište mi svůj názor. Vidíte na fotkách ty fleky? Samozřejmě to takhle nenosím a rtěnku lehce rozetřu prstem, ale už je to krok navíc. A to já prostě u kosmetiky nechci. Je jedno, zda koupím drahý nebo levný kousek, musí spolehlivě fungovat. Máte to taky tak nebo byste téhle rtěnce daly kvůli barvě a omlazovacímu efektu šanci?



12 komentářů:

  1. Barva je to ale krásná. Ovšem měla bych stejný problém jako ty, protože mám taky výrazný pigment.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A tobě by taky slušela! Pořád si myslím, že jsi barevně podobně jako já. Ale možná fotky lžou... Navíc jsi mladší.

      Vymazat
  2. Tak tohle je presne dokonaly odstin pro me! Ach! Kdyby ses ji nekdy chtela zbavit, rada ji vytvorim laskyplny domov :). Libi se mi jak odstin, tak konzistence, ale chapu tvoje namitky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, así se jí zbavím :) Bude v blogsale, jakmile budeme mít trochu času :)

      Vymazat
  3. Odtieň je nádherný, neopozeraný, ale ja som už pri tej fotke tyčinky tušila, že konzistenčne bude rúž tuhší. Rovnako ako ty, ani ja neznášam, keď sa mi farba na perách "trhá". Vtedy najlepšie posúši prst, ktorým farbu do pier jemne vtlačím, ale aj tak ma to rozčuľuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám naprosto stejný názor. Jde to prstem zjemnit, ale proč, proboha!!! Taky mě to rozčiluje. Nejsem Babica, abych použila žampion místo parfému a ještě s ním osladila čaj :)

      Vymazat
  4. Ahoj, nevyměníš za odstín Terrybly? Ten je na mě tmavý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terrybly je tahle řada rtěnek, pokud vím. Žádný odstín se asi jen Terrybly nejmenuje. Měli jednu červenou Terryfic něco, nemyslíš tenhle? A tu bych teda brala!

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Promiň, uteklo mi slovíčko nude. Je to odstín Terrybly Nude č.100.:-)
      A vůbec mi nesluší.

      Vymazat
    2. Odpovídala jsem na příspěvěk nad tímto. :-)

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)