Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

24. 8. 2014

Změna je život

Zítra se mi po mnoha a mnoha letech zas trochu změní život. Nastupuji do práce. Takže dnešek krom posledního odpočinku věnuji čas přípravě těla a duše, ale také obsahu mé "školní aktovky". Balím si své švestičky a u toho jsem vám pořídila pár fotek. Není to tedy náš typický post, ale já si to balení a přípravu docela užívám a ráda se s vámi podělím. 

Nová aktovka je již nachystaná - Michael Kors Jet Set Travel Tote v odstínu Sapphire a ve velikosti Medium, která je vlastně strašně veliká, ale na mojí výšku ideální a krásně se mi do ní vejde vše potřebné. 



Jak tak koukám z okna, zítra k ní určitě nakombinuji kašmírovou šálu od Morgan&Oates, kterou jsem urvala na palubě Emirates a je dokonalá. 



Jakmile se malinko oteplí, skvěle se k ní bude hodit hedvábný Kenzo



Na pracovním stole to ale nebude vůbec barevné. Miluju kombo černé a bílé a přesně v tom duchu se i můj stůl ponese. 

Na porady jsou připraveny černé notesy, hrníček na tužky Design Letters s typografií od Arne Jacobsena a milované hedvábné tužky Tine K Home, které jsem pořídila i pro kamarádky jako dárečky a snad se líbí (co, Nufíku? :)



Všechny kancelářské nezbytnosti schovám do stohovatelných plechových boxů House Doctor, které jsou sice původně učené na cukroví, ale komu by to vadilo, ne?



Bez kosmetiky se neobejdu ani v práci. Vše bude skrývat set leopardích taštiček Victoris´s Secret, které jsem sehnala na letišti v Praze a jelikož měli 50% výprodej, byly za pakatel. No a protože těch krámů mám fakt hodně, výstižná All the Stuff that I Need (and a little more) taštička od House Doctor pobere i ty poslední kousky. 



I na svačinu jsem vybavená - Geometry mističky od Madam Stoltz a Sunshine hrnek House Doctor je skvělým duem pro dobití energie (spolu s mandlemi, na kterých momentálně ujíždím a snědla bych jich kila).



Zbývá už jen OOTD, který musím ještě vymyslet, ale to bude až zítra ráno podle toho, jakou nohou vlastně vstanu. A jelikož předtím pofrčím ještě s dítětem na tenisový kemp, myslím, že to jako vždy jistí slimky, baleríny, basic triko a nějaké sako. Prostě celá já. 

Mějte krásnou neděli a zítra úspěšný den všem!






25 komentářů:

  1. Teda, je vidět, že se opravdu těšíš.. máš to krásně nachystané:) Já mám taky ráda všelijaké "serepetičky", takže si je taky ráda pořizuji, kolikrát už ani nevím, co s nima.. ale když ony jsou tak hezké:))
    Přeji úspěšný vstup do práce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem na podobné kravinky ujetá, takže také pořizuju v množství větším, než je zdrávo.

      Vymazat
  2. Páči sa mi tvoja kabelka (môj sen mať ju v čiernej farbe) a kozmetické taštičky :)

    http://just-followyourdreams.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. :D mít takové vybavení v práci, tak ani nechodím domů :D kecám, ať se ti v ní daří. Kabelka je perfektní, zářivá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, díky. A domů teda ohnivou čarou vždy nehledě na sebedokonalejší pracovní prostředí. :)

      Vymazat
  4. krásné věcičky. můžu se zeptat, na jakou pozici nastupujete?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. sekretarka

      Vymazat
    2. Jsem ani nevěděla, že jsem vyhlásila tipovací soutěž na téma "pracovní zařazení Nik". :) Bohužel tip tentokrát nevyšel. Ale pokud to tu prostudujete, budete hned v obraze, čím se živím. :)

      Vymazat
    3. ......aktovka, misky na svačinu, sešity na porady .....tipuji učitelka ? :)

      Vymazat
  5. Tužtička se mi líbí moc, mám ji na psacím stole :) A tobě k narozeninám přijede něco, co ti (DOUFÁM) báječně doplní aktovku. Řekněme na takové ty casual fridays :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ještě jednou fakt děsně děkuji za tu nádheru na casual friday! .)

      Vymazat
  6. Všechno máš krásně nachystané :-) Já ti moc přeji, abys byla v práci spokojená a docela ti i závidím - jednak jsem před měsícem dostala výpověď a zatím se mi nikdy nepodařilo pracovat s někým, kdo módu a vše okolo vnímá jako Ty. Bohužel jsem v tom byla tak nějak sama a u spousty žen okolo mě, řekněme to slušně, jsem nebyla úplně oblíbená. Ale to je asi problém maloměsta.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viki, děkuji. Moje kolegyně také zrovna modu a kosmetiku neuznávají, ale mně to vůbec nevadí, cítím se takto dobře a i v kolektivu je to fajn, přestože jsem asi jediná namalovaná. Můj pracovní stůl se také malinko vymyká, což mě velmi těší.

      Vymazat
  7. vela stastia a krasny prvy den v praci :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Kabelka MK je uzasna a set od VS jeste vic :-) moc krasne to mas nachystane.
    Prijemny navrat do pracovniho procesu. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, set je velmi využívaný a kabelka mě stále těší pozitivní barvou.

      Vymazat
  9. Milujem MK kabelky, teraz mam novu, tiez modru, no tmavsiu. S takou kabelkou budes mat urcite skvely start v praci ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si koupila v saffiano provedení tmavěmodrý messenger a je skvostný.

      Vymazat
  10. Já jsem byla prvně po prázdninách, ale takhle nádherně připraveno jsem bohužel neměla nic ;-). Hodně štěstí do dalších dnů!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju a doufám že i ty jsi v novém spokojená.

      Vymazat
  11. Krásná kabelka. Já bych ji brala v tmavě zelené. :)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)