Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

28. 8. 2014

Slovem a fotem o všem možném :)

Mám chvilku a procházím fotky. Podělím se s vámi o pár detailů :)

Nedávno jsem si po delší době, kdy jsem nosila oranžové, rudé a růžové letní nehty, sáhla po své oblíbené vampy barvě, kterou jsem jako správná fiflena doplnila třpytečkami :)

NailPerfect Soak Off Night Wish + Silver flash

Loni touto dobou jsem začala být smutná ze stavu svých nehtů, které dost poničily a vysušily produkty Striplac od Alessandra. To slupování sice bylo pohodlné, ale slouplo i vrstvičku nehtu. Byla jsem zvědavá na NailPerfect
A super! Používám už několik měsíců, dokonce delší dobu, než jsem používala Striplac Alessandro. NailPerfect kvalitě nehtů prospěl! Pod tímto gellakem totiž nehet povyroste, je ochráněný. Komu z vás nerostou nehty, tomu pomůže moc. Já s růstem potíže nemám, ale na ukazováčku a prostředníčku pravé ruky se mi nehty ve vrstvičkách loupaly po nárazech a po rovnání oblázků v záhonu. Díky NailPerfectu nemám problém ani při dlouhých nehtech. Já teda nehty dlouhé moc nenosím, i když je mám pěkné. Mám ráda krátké nehty a musím je každý týden zkracovat. Nicméně kvalita nehtů je s NailPerfectem prostě báječná! Doporučuju. 





Tuhle fotku pro vás vybrala dcerka. Prý se máte všichni podívat, jaké pěkné ovocné dortíčky z jogurtového těsta peče :) Tak tady to máte.



A nakonec se chci zmínit o eshopu www.biooo.cz. Dostala jsem na vyzkoušení vzorky velmi zajímavé pečující kosmetiky čistě přírodního složení. Jsem za to velmi ráda, na tohle testování se fakticky těším a jsem napnutá. Nicméně dneska vám chci ukázat něco jiného :)



Na eshopu jsem si nakoupila čaje, bylinky a rostlinné náhražky kávy. Pravda je, že jsem nakoupila i vysokoprocentní čokolády, ale ty jsem bohužel nějak nestihla nafotit. Ani nevím, jak se to stalo, a byly pryč :)
Pro ty z vás, kteří se zajímáte o zdravější nebo v některých aspektech možná i alternativní způsoby stravování, by to mohl být fajn tip.
Můj manžel je milovníkem kvalitní kávy, vyzná se, má načteno, jezdí po kurzech opravdových odborníků, umí si kávu vychutnat. A vaří ji i mně. Jenže mně káva vysloveně skvěle nedělá, je mi po ní horko, buší mi hlava, chuťově taky nejsem tak náročná jako on... Ale ráda si s ním posedím s šálkem v ruce. Proto jsem nakoupila ajurvédské kávy, kterými obcházím ty ne úplně pozitivní účinky klasické kávy. A jsem spokojená :) Chuť je samozřejmě jiná, někomu jistě nebude vyhovovat, ale já ji popíjím ráda. Za zkoušku stojí. Počítejte jen s výraznějším rostlinným "lógrem", mně chutná, ale manžel se zakuckal.
A pokud se mě optáte, pročpak utrácím tolik peněz za náhražky, když mohu mít levné obilné "kávy", odpověď je snadná - nejím obilí. Vůbec a žádné. 

Na fotce dál uvidíte bioinformační čaje. To je taky moc zajímavá záležitost. Bylinky dají tělu pokyn, aby si samo pěkně vyladilo chody. Super, ne? Já nevím, jak vy, ale já bylinkám věřím. Je jedno, zda je užívám ve formě homeopatik, čínských směsí nebo čajů a koření. Na mne prostě zabírají! Na výběr je velká spousta druhů bylin, vybíráte si podle vlastních problémů nebo neduhů.

No, a vyzkoušela jsem i rostlinné kapučíno :) To jen tak, že jsem mlsná. Ve složení jsou i věci, které ráda nekonzumuju (kukuřičný sirup a nějaká ta éčka), ale prostě jsem to nutně musela zkusit. Jednou za čas si dám a chuť je moc dobrá. Vlastně takhle nějak zmizela ta první čokoláda. Když namáčíte čokoládu do kapučína a olizujete to rozpuštěné, užijete si docela pěknou chvilku. Třeba vám pocitově pomůže, pokud nakoupíte bio věci :) V tomto případě teda biooo :)


Ať už pijete kávu nebo třeba rum, mějte se moc krásně. A těšte se spolu se mnou na recenze přírodní kosmetiky. Jsem napnutá jak kšandy!

14 komentářů:

  1. Tak ten nailperfect zřejmě asi nutně potřebujou moje nehty ...díky moc za tip ! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já opravdu doporučuju s klidem, protože ve srovnání s Alessandrem je NailPerfect prostě ve všem lepší. Navíc úplně spolehlivé nehty i na celou delší dovolenou. A klidně i do spa. Kdo má rád barevné nehty, ten jedině zajásá :)

      Vymazat
  2. Mě kafe dělá zle a trpím, protože mi hrozně chutná...takže si ho dávám jen občas...jinak mě to úplně rozbije...to je největší kravina, kafe na nízkej tlak :) Ty kafe vypadají lákavě...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, zkus. Počítej s tím, že ta chuť je malinko jiná, samozřejmě slabší. Ale fakt se dá. A nezakyseluje to, nelítá z toho nepříjemně tlak, neopotíš se... Prostě fakt milé. Pokud někdo pije mléko, tak ta chuť s tím bude ještě lepší. Já teda mléko nepiju, ale i s vodou se to dá.

      Vymazat
    2. Jj, s mlíkem jsou super. Mně obilný nevadí, ale ty ajurvédský mi přijdou víc "kávový" chuťově. A líbí se mi ta přidaná hodnota v tom, jako je jasný, že extra moc těch prospěšných bylin tam nebude, ale i tak. Já piju pravidelně ajurvédský čaje a to je docela síla, jak hodně to funguje, takže dost ocením, když to mám i v kafi, protože ty čaje jsou naopak pěkně hnusný často :-) A jsem moc zvědavá, co řekneš na ten zeleninovej čaj, já se toho pořád bojim :-)

      Vymazat
    3. Přidaná hodnota je velmi fajn. Inulin je prospěšný pro trávení, harmonizuje sliznici střeva a mikroflóru. Podle mých osobních dojmů je protiprůjmový. Ty čaje jsou pro odhodlaného člověka :) Já jsem vzala ty pro podporu jater, žlučníku a celkově trávení. Z mých načtených informací vše souvisí se stresem a mělo by to v důsledku mít dopak i na ekzém manžela. A zatím se z toho moc pěkně po... :D :D :D
      U mne to efekt nemá, ale trávení si nestěžuje. Já celkově asi budu zdravější než on a k bylinkám přistupuju jinak, takže já nemám problém s ničím.
      Chuť je poněku náročná, je to všechno šíleně hořké. Mně to nevadí, ale chlap nadával :)

      Vymazat
  3. Já jedu na Caru :-)))
    Podobné zkušenosti s gelovým lakem mám u Shellacu - kvalita nehtu je super, a konečně rostou, čehož bych se jinak nikdy nedočkala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, Caro je navíc asi i levnější, pokud si pamatuju. Já bych pila obyčejnou Meltu, ale bohužel do ní dávají i žito a ječmen.

      Vymazat
  4. Já jsem na poznatky z přírodní kosmetiky zrovna u tebe moc zvědavá:). Zajímá mě jak ti sedne, nebo (to snad ne) nesedne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě taky, protože zatím jsem z ryze přírodní kosmetiky nic dlouhodobě skvělého neměla. Jen teď zvažuju, zda není přírodní Egyptian Magic, který zbožňuju. Nechci kecat, ale tam asi nic nepřírodního není. Tak ten by byl u mne zatím jediným zázrakem.

      Vymazat
  5. Dcerka je htová kulinářská hvězda! Dortíček bych si k ranní kávě (zrnkové:-) dala hned.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, ona toho hlavně hodně sní v syrovém stavu a pak upečené to jí pes... :) Ale vyhraje si s tím, to je fakt.

      Vymazat
    2. Tak ta kava me zajima, taky jedu na Caru kvuli kojeni a nejaka obcasna zmena by byla prijemna😊 A na recenzi prirodni kosmetiky se moc tesim!

      Vymazat
  6. Už teraz sa teším na recenzie kozmetiky, juchú!
    Aj ja verím bylinkám, pretože som sa už niekoľkokrát o ich sile a účinku presvedčila. Len vďaka skorocelu mám neviditeľnú pooperačnú jazvu, za čo som prírode vďačná naveky :) Čaje Yogi Tee som si kupovala v nemeckom supermarkete a veľmi mi chutili, verím, že aj tie ďalšie sú skvelé. Dcérka je šikovná :)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)