Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

2. 8. 2014

první dojmy ze značky RODIAL - ze vzorků

Normálně bych se do kecání o vzorečcích nepouštěla, ale protože jste mi to pod chlubícím postem v podstatě dovolily, napíšu vám svoje první dojmy. Vyzkoušela jsem si dva produkty značky Rodial. Od obou z nich jsem měla dostatek vzorečků, aby mi vystačily na  tři týdny testování. Není to to stejné jako vymazat celé balení, tak to tak, prosím, vnímejte.

RODIAL GLAMOXY Snake Serum
Je zázrak! Měla jsem sice hromádku vzorečků (už nevím, jestli 11 nebo 12), ale tohle jsem poznala po prvním použití.
Já si ho koupím ihned, jak spotřebuju, co mám načaté. Skutečně už po prvním použití jsem viděla nádherně oživenou pleť, byla vyplněná, stejnobarevná, mírně tmavší a vykazovala známky toho, co nerada nazývám slovem naducaná. Sérum i zrychluje hojení drobností na pleti a úplně mi po něm zmizely šupinky kolem nosu, které mě občas zlobí. Jsem nadšená, nadšená, nadšená. Boží sérum! Jistojistě si je koupím a už nyní se na ně těším.



Hadí sérum je průhledné, mírně gelovité. Nelepí, jemně se vsákne do pleti a mírně voní. Vůně mi připomíná směs kvalitní dezinfekce a drahé svěží parfemace, je příjemná, ale hned je pryč. Takhle by to mohlo vonět na sále plastické chirurgie nějaké exkluzivní kliniky - tu asociaci mám určitě kvůli tomu, že má sérum omlazovat :) 
Víc toho neřeknu, ale mám svého miláčka pro podzimní období. Rozhodně o něm ode mne ještě uslyšíte a uvidíte plné balení.

Druhým produktem od Rodialu, který mám otestovaný ve větším počtu vzorků, je Dragon's Blood Sculpting Gel. Jeho vůně je podobně lehká a vymazlená, jako byla u hadího séra. Efekt účinku na pleť u mne nebyl tak markantní a okamžitý. Zatímco sérum mě dostalo hned první ráno, účinky gelu jsem si pořádně uvědomila až zhruba po pěti dnech. Ale byly, byly vidět a docela se mi líbily. Pleť hladká, napnutá, jednobarevná.
Nevím ale, jestli si ho koupím. Nemusím gely, to už o mně víte. I když je tento gel moc dobře zpracovaný, nelepí a pleť ihned jednoznačně ošetří a naplní vodou a výživou, je to gel. Nevylučuji koupi plného balení, ale v tuto chvíli si zkrátka jistá nejsem.



Od Rodialu mám ještě několik dalších produktů v plných baleních a rovnou vám říkám, že mám velkého oblíbence. Zatím mi všechno úžasně zabírá a funguje. Rozhodně značku budu zkoumat dál a budu vám přinášet další informace.

Mějte krásný víkend :)

13 komentářů:

  1. Hm, dobrý, to jsem si zas něco přečetla ... samozřejmě mám teď pocit, že plaza nutně potřebuju:D

    OdpovědětVymazat
  2. Já akorát nevím, zda na něho nejsi mladá. On je možná ještě moc i na mne, ale ten efekt!!!

    OdpovědětVymazat
  3. co si myslis o blogerkach jako petra lovelyhair ktere dostavaji vsechno zadara a vydelavaji na e-shopech

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lačníš po konfliktu? :) Zklamu tě!
      Myslím si, že si to zaslouží - věnuje se blogu maximálně, tráví tím celý svůj čas, natáhla tam rodinu, je velmi sledovaná... Je jen logické, že ji i jiné blogerky firmy využijí k propagaci výrobků. Dává hodně, dostává hodně.
      A tak to má být!
      Pokud blogerky recenzují objektivně a uvádí pravdivé informace, tak je to super pro všechny strany, ne? Lepší takhle než číst placenou inzerci v časopisech.
      Ostatně - já bych taky neodmítla spolupráce se značkami, které mě zajímají. Ty ano?

      A že má ona nebo jiné blogerky eshop? No a co? Pohybují se v "branži", tak proč by svoje vědomosti nevyužily? Jestli mají z toho nějaký zisk, tak si ho zasloužily.

      V tomto ohledu pláčeš na špatném hrobě. Z toho u mne flame nebude :) :) :)

      Vymazat
    2. Tlieskam!vyborna odpoved...
      Jana

      Vymazat
  4. Hani, výborný článek, děkuji. Tuto značku neznám, ale díky článku jsem se podívala na oficiální stránky a vypadá to dost dobře. Vzhledem k věku (45) by hadí série - dle tvého popisu - mohla být pro mě skvělá, ale na jejich stránkách je doporučená pro věk 20 a dál nic (pokud jsem to správně pochopila). Ale vše je subjektivní, chce to zkoušet a zkoušet............. Rozhodně to pročtu a možná něco vyzkouším.
    Díky.
    Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě taky přesně nechápu, jak to mají. Možná to myslí jako věkově univerzální... Doufám, že pokud nakoupíš, budeš spokojená. Je to dost peněz :)

      Vymazat
  5. konecne ho vidim aj u niekoho ineho! Glamoxy som ospevovala par dni dozadu. Je naozaj skvele.

    OdpovědětVymazat
  6. Už mám také nachystáne vzorečky k testování:)

    OdpovědětVymazat
  7. Přípravky rodial:
    http://beautytogo.cz/cs/rodial?p=2

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to sice reklama, ale nechám to zde, protože mě zatím značka Rodial potěšila...
      Díky.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)