Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

22. 8. 2014

Moje rtěnky z drogerie


Většinou u nás vídáte kosmetiku značek, které se v obyčejných drogeriích koupit nedají. Neznamená to ale, že by se i v nich nedal koupit poklad. A když ne poklad, pak alespoň velmi dobrý kousek, který udělá radost i dobrou práci.

Já osobně mám strašně ráda rtěnky L'Oreal. Již od svých kosmetických začátků! Stojí za to, jsou báječné, voňavé a nevysušují. I proto v dnešním postu půjde převážně o ně. I když mám samozřejmě vyzkoušené i jiné značky, rtěnky od L'Orealu jsou podle mého názoru tím nejlepším, co drogerie nabízí.
Na fotce pak najdete i lesky. Já lesky obecně nijak moc nevyznávám, asi je to zvykem. Dřív jsem nosila dost dlouhé vlasy, které byly v lesku věčně nachytané. Nicméně i tak mám dva drogerkové lesky (a k nim tři lesky od By Terry, za které dám ruku do ohně). Opět jsem sáhla k L'Orealu - jejich Glam Shine lesky z jakékoliv řady považuju za nejlepší lesky z drogerie, rozhodně porazí mnohé dražší lesky z parfumerie. Chtěla jsem zmínit i lesky Bourjois, ale vzhledem k tomu, že se mi každé balení lesku ve vršku rozpadlo a lesky mi umazaly okolí, už je nepoužívám.
A jako poslední musím zmínit VinylMax lesk Rimmel. I když ostatní odstíny stejné řady to u mne prohrály, tenhle fialový je super. Prostě ho mám moc ráda!







A tady je máme:
L'Oreal Caresse 401 Rebel Red 


Vím, že blogy byly plné řady Caresse. Ani já jsem mánii neunikla - to snad žádná z nás postižených nedokáže :) Oproti davům nejsem zas až tak nadšená. Jde sice o velmi příjemný lesk v tyčince, barva mi sedí a sluší. Ale komfort mi nepřipadá až tak skvělý. Čekala jsem více péče a méně lojovitého pocitu. Nebo je to nějaký silikon? Nevím. Rtěnka je to fajn, vypadá krásně, ale už ji znovu nekoupím. Navíc se mi nelíbí ten šílený plastový obal. Mám ho obouchaný a nakřáplý, i když je skoro pořád někde doma.
Plánuji vyzkoušet tekutou rtěnku Caresse, podle mě jsou lepší.


L'Oreal Color Riche 377 Perfect Red


Jo, to je jiná. Obal je lepší a rtěnka sama o sobě je špičková. Fakt se nebojím říct, že je srovnatelná s mými oblíbenými rtěnkami Dior nebo dokonce i s By Terry. Konkrétně tento odstín je skutečně skvostný. Teplá červená s cihlovým podtónem je pro mne jako dělaná. A taky pro vás, které máte žlutý podtón pleti. Tohle je velká klasika ve stylu Velkého Gatsbyho, navíc ve skutečně krásné kvalitě. Dá se koupit i za velmi pěknou cenu, což z ní dělá must have. Je tím nejlepším, co dneska v postu zmiňuji! 
   
L'Oreal 377 Perfect Red


L'Oreal Eva's Nude


Strašně moc jsem chtěla některou z nude rtěnek z řady Collection Privée. A Eva byla jediná, která mi aspoň trochu šla. Nedokážu pochopit, že tyhle rtěnky mají pokrýt celé barevné spektrum, vždyť jsou nemožně světlé! Na reklamních fotkách vypadají dámy nalíčené normálně, nechápu, že to má být těmito rtěnkami... Ty barvy mohou být sebekrásnější, ale jsou prostě světloulinké. Eva je z nich asi nejtmavší a stále ještě mne zesvětluje. Nicméně je teplá, mírně meruňková. Takže mi sluší a i přes světlou barvu mne mile zjemňuje. Takže jo - beru :)
Není ale tak příjemná a pečující jako její červená kolegyně výše. Nevysušuje, ale 377 je prostě lepší.

L'Oreal Collection Privée Eva's Nude
Žlutý lesk L'Oreal Glam Shine Fresh je fajn, ale barevně na něm nic extra nehledejte. 


Tahám ho v kabelce nebo v kapse místo balzámu. Psala jsem to už na začátku a zopakuju to - tyhle lesky jsou perfektní a moc je doporučuju. Nelepí, neotravují, pečují, celkem fajn drží a mile voní. Mají dobrý aplikátor a díky malému balení se dají spotřebovat (tohle možná budete brát spíš jako minus, že?). Už jsem jich pár měla a jistě zase nějaký v budoucnu koupím. Netvrdím, že jich mám doma spoustu, ale jeden mívám už od vysoké školy někde v kabelce.


A moji aktuální drogerkovou sebranku zakončíme leskem od Rimmel



Řadu VinylMax jsem nejprve obešla obloukem, ale pak ji kdosi vychválil do nebe. Měla jsem možnost si důkladně vyzkoušet všechny tehdy dostupné barvy a koupila jsem si dvě. Rovnou vám říkám, že kromě téhle fialové Obsession stály lesky za prd (možná je teď k dispozici jiná škála, to nevím jistě). Lepí to, brní to, cuckuje se to v koutku úst. 
Možná je to opět jen barvami, protože tenhle tmavý odstín Obsession jsem si zamilovala a nemám ani jednu věc, co bych mu vytkla. Sice brní, ale já mám mentol ráda, takže super. Tenhle lesk mi jako jediný z vyzkoušených vinylů drží a necuckuje se v koutcích rtů. A podívejte na tu pěknou barvu! A ty lesklé částečky, které odrážejí světýlka! No, něco pro tu malou fiflenu, která ve mně pospává :) Možná malinko leze do vrásek, že? Přiznám se, že to vidím až na detailních fotkách, bez nich bych o tom nevěděla...


Na podzim je jako dělaný! Koukněte se po něm. Jen varuju před tím šíleným aplikátorem. Tyhle lesky mají nehorázně tlustou tyčku, na které je aplikační houbička. To snad ani nemělo být určeno na lesk... :) :) :) No, co naděláme. Obsah stojí za to.


A to by bylo vše, co mám z drogerie. Všechny kousky jsem výhodně nakoupila v akcích DM, takže jsem vlastně báječně ušetřila. No řekněte, nejsem já vlastně šetřílek?

Napište mi, jestli taky milujete rtěnky L'Oreal :) 







13 komentářů:

  1. Od L´orealu jsem zatím žádnou rtěnku nezkoušela, mám doma rtěnek pár a to od Avonu, NYC a z Elfu :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. já mám tu rebel red od lorealu a hrozně mi vyhovuje, ještě jsem si pořídila stejnou vínovou :) jinak miluju lip butter od revlonu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mi přijdou Caresse lepší než Revlon.

      Vymazat
  3. Ale ano, miluju rtěnky L'Oréal :-) Už jen z toho titulu, že Color Riche byla jedna z mých prvních opravdových rtěnek. Mezi Caresse jsem si vybrala Dating Coral a z Privée Julianne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to stejně. První skutečná a skoro luxusní rtěnka :) Určitě to hraje roli.

      Vymazat
  4. Já minule pokukovala po těch Loreal v černém balení. Mají krásné odstíny, ale teda nebudu dávat za drogérkovou rtěnku 300,- to mi prostě přijde dost. Člověk pridá dvě stovky a může mít od Lancome, které jsou přece jen krásně máslové.
    Já mám z drogérky ráda Rimmelky od Kate Moss a pak jsou fajn i rtěnky od Maybelline :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díry akcím se dá koupit rtěnka kolem stovky, což je super.

      Vymazat
  5. Já se u L'Oréalu nedokážu přenést přes tu vůni (ale mám s tím problém třeba i u Diora nebo Estée Lauder)...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta vůně je právě velká klasika, já ji mám ráda a miluju, že se léta nemění. Ale chápu, že může někoho štvát.

      Vymazat
  6. Miluji lesky Loreal a nenávidím rtěnky Loreal. Nikdy mi žádná nesedla. Všechny mi vysušují rty a mám je pak děsně napjaté a svědí mě. V minulosti vždycky každý kousek putoval dál, takže se jim už raději vyhýbám a to i přesto, že mě ty jejich nude odstíny moc lákají.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Tak to je zvláštní. Ale jako se vším - každá jsme jiná a něco může nevyhovovat...

      Vymazat
  7. Kupovala jsem též tu Evu a též v nějaké slevové akci. Spokojená jsem moc a nejraději kombinuji s leskem Glam Shine Crystals, odstín Quartz Strass. Myslela jsem, že mi půjde nejlépe ta Julianne, ale je na mne moc světlá a málo teplá. Kdo by to byl řekl?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky sahala po Julianne, a zklamala mě na plné čáře. Ale je fakt, že ty jsi skoro stejný typ jako Julianne. No, já si fakt myslím, že ty herečky a modelky jen dostaly peníze a vyfotily se na kampaň. Tohle nemůžou být jejich barvy :)

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)