Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

6. 8. 2014

Laura Geller Baked Impressions Eye Palette ESPRESSO YOURSELF


Když ji uvedli, vzbudila spolu s dalšími kousky "kávové" limitované kolekce docela pozdvižení v blogerském světě. Už tehdy jsem ji chtěla, ale byla drahá a s poštovným z ebay byla doslova předražená.

A před několika měsíci jsem ji náhodou objevila za naprosto směšnou cenu na Galaxii přání! Byla tam za 139,- korun nebo podobnou cenu, což je vážně zlomek toho, co měla původně stát. Tak jsem ji koupila.


Paletka barevně představuje vlastně všechno, co potřebuju k běžnému líčení očí. Trojice měkkých neutrálních až teplých barev se mi líbí moc. Zalisování do tvaru kávových zrn je moc pěkné. Obal je kvalitní a pevný, plasty jsou fajn. Docela se ochytává, ale to je problém skoro každého obalu kosmetiky.



Stíny jsou různé texturou, zde už vzdychám méně. Teplá béžová je nejměkčí a nejlépe se s ní zachází, ani trochu nepráší a je vysloveně máslová. Je úžasná a je to můj miláček. Takovou barvu v paletkách často nenajdete - většinou jsou tam studenější nebo mírně třpytivé stíny. Pro mě je tahle barva pod obočí i na vnitřní víčko dokonalá.
Prostřední světle hnědá je taky stále ještě mile měkká, dobře se nabírá i aplikuje. Celkem snadno ji smícháte s jiným stínem a vůbec nepráší.
Nejtmavší a taky mírně studenější hnědá mě štve. Je tvrdá a má horší payoff. Ani tato barva nepráší, ale nadřete se, než jí dostatek naberete na štětec. Kdo má rád tmavé stíny na většinu víčka, asi se trochu zapotí. Nejhůř ji zamícháte do ostatních odstínů. Je ale báječná na obočí a linku k řasám, v tomto nemám výhrad.

Všechny stíny velmi pěkně drží. Celkové líčení je s nimi decentní, působí draze a sofistikovaně. Doplňte jen řasenkou a můžete utíkat.






Netvrdím, že je to nejdokonalejší paletka na světě. Růžové podtóny pleti by mohly mít problém s relativně teplým nádechem barev, přičemž já bych uvítala ještě teplejší stínky. Tu tmavě hnědou možná budu muset z povrchu narušit a bude skvělá, to zatím nevím. Já stejně nejvíc používám ty světlejší dvě, takže za mne dobré. Díky kompaktnosti a skvěle se doplňující škále odstínů je to dokonalá cestovní paletka. 

V tuto chvíli mě jen kvůli vám moc mrzí, že s recenzemi obvykle čekám dlouhou dobu, než produkt ozkouším. Na Galaxii totiž stíny už nemají :( A řeknu vám, byl to vážně skvělý kup! Budu s vámi doufat, že ji ještě naskladní.

Stihly jste ji některá?

Přeju vám krásný den :)


5 komentářů:

  1. Stíny vypadají moc hezky, navíc tvým očím neuvěřitelně sedí! Sama volím dost podobné odstíny, které se mi doma momentálně úplně přemnožily :D

    OdpovědětVymazat
  2. Paletka je moc krásná a sluší ti! Takovou bych zrovna potřebovala... A ta zrnka! Káva, to je prostě moje. No nic, jdu si ji aspoň uvařit :)
    Jinak značku vůbec neznám a to bych řekla, že mám o kosmetice docela přehled. Takže objev a díky za tip!
    tatana

    OdpovědětVymazat
  3. Já tam na ně tenkrát v té akci koukala a nakonec nevzala. Využila bych jen ten nejsvětlejší odstín a zbytek by ležel ladem, to mi přišlo škoda. PS: máš parádní uzoučkou linku.

    OdpovědětVymazat
  4. Už je zase mají :)

    http://www.galaxieprani.cz/galaxieprani/eshop/0/0/5/964-LAURA-GELLER-BAKED-EYE-PALETTE-ESPRESSO-YOURSELF

    OdpovědětVymazat
  5. Hlasim, ze zas skladem :) Libi se mi moc vcetne te ceny, ale asi bych ji nevyuzila....moc teple na me.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)