Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

14. 8. 2014

Jedu kempovat a beru si s sebou...

...
- manžela (i když jsem chvilku váhala)
- děti (neváhala jsem, ale dovolená to nebude)
- knihu nebo dvě (na to já si čas prostě najdu!)
- něco málo hader pro sebe
- strašně moc hader pro děti a manžela (a stejně budou stále špinaví) 
- a nějakou tu kosmetiku

Jedeme s velkou skupinou přátel a jejich dětí do kempu. Budeme sice bydlet v "hotelu", který ke kempu patří, ale rozhodně bych to nenazvala luxusem nebo vysokým komfortem :) Pro děti se vezou i stany a je mi zcela jasné, kdo z nás s nimi v tom stanu nakonec bude spát... Tatínci to jistě nebudou. Podle toho balím jak oblečení, tak i kosmetiku. Pohorky a trekingové věci vám ukazovat nebudu, ale něco málo z kosmetiky vám ukážu ráda :)


Běžné sprchové gely, mýdla, šampony a kondicionéry komentovat netřeba. Beru cokoliv, pro nás dospělé beru cestovní balení a moc to neřeším. Tělové mléko pro děti i pro nás, hojivý krém s aloe od LR, vzorečky krémů na tvář a parfémky. I odličovací přípravky mám ve vzorcích a dokonce i vlasový styling jsem sehnala v mini balení. Spotřebujeme a vyhodíme, super. Miluju, když při odjezdu z koupelny skoro nic nebalím zpět :) Odličovací ubrousky Balea neplánuji ani přiblížit obličeji, budu je tahat v batohu jako první pomoc a toaletní papír na cesty. 

Neberu si s sebou pečující kosmetiku, kterou bych chtěla testovat. V "nedomácích" podmínkách bych asi účinek produktů pořádně neposoudila.

Ale i když jedeme spíš sportovně a přírodně, beru si nějaké ty barvičky. Je sice možné, že jich většinu vůbec nevytáhnu, ale s sebou je mít prostě musím :D 


Štětce: na pudrový makeup (v tomto případě na meteoritky) mám dva různé, jeden je na tvářenku. Tři malé na oči, ale oči si asi líčit vůbec nebudu, jak se znám. Do taštičky jsem vhodila i labutěnku. Beztak mi ji seberou děti a najdu ji pak v kaluži... 
Beru si i stíny, ale plánuji jimi dělat maximálně tenkou linku k řasám. To mi na dovolené stačí. Řasenku v mini balení beru, ale spíš nepoužiju, stejně jako vzoreček vyhlazujícího makeupu By Terry. Používat budu tvářenku, meteoritky od Guerlain, rozjasňující báze By Terry a Laura Mercier a korektor pod oči By Terry. Korektor a bázi By Terry mám v těch růžových tubičkách. Ty jsou z ebay a plním si je na cesty svými milovanými produkty, které nechci tahat ve skleněném nebo kovovém plném balení. 
No, a pak si vezmu nějaké rtěnky a lesky, možná je taky nepoužiju, možná každou jednou :) Ty mám obvykle v batohu nebo v tašce, co nosím s sebou, a náhodně jimi přelíznu rty.

Vlastně toho beru strašně moc, když uvážím, že se obvykle na těchto akcích nelíčím :D Loni jsem to celé táhla jen s meteoritkami a balzámem...


Shora a zleva:
- lesk By Terry, rtěnka L'Oréal Evas Nude, Dior Soleil Plisse, lesk z letošní letní kolekce Elizabeth Arden
- moje vlastní směs meteoritek - smíchala jsem si do prázdné krabičky od pudru to, co jsem měla odrolené v kuličkových krabičkách Aquarella, staré verze Doré a nové verze zlatavého odstínu 04. Na cesty super!
- tvářenku Chantecaille v odstínu Laughter miluju! Je malinká, ale skvostná. Sluší fakt všem, je to ještě lepší verze Orgasmu od Nars. A hlavně kvalitnější, jemnější a lépe drží!
- dál vidíte flíčky rozjasňujících bází, makeupu a korektoru. Rozjasňující bázi By Terry a korektor mám prověřené, Lauru Mercier jsem testovala a nic moc ve mně nezanechala. Tohle balení zde hodlám spotřebovat, ale jak říkám - nějak ji na sobě nepoznám.
O vypínacím makeupu se vám ještě zmíním. Je to novinka od By Terry a je výborná!



Doufám, že si o mně nemyslíte, že jsem nenormální, když s sebou i do přírody vezu kosmetiku. Ale co kdyby? Přece se ve svém věku nenechám zaskočit nepřipravená? No ne?
Mějte se tu krásně a napište mi, zda s sebou taky i pod stan vozíte rtěnku :) :) :)


16 komentářů:

  1. V kempu jsem s sebou měla akorát sprcháč&šampon 2v1 (na co dvě lahvičky, probrala se ve mně pragmatická duše), balzám na rty, který jsem používala často, ale to je normální, ten já mám narvaný i v kabelce a nehnu se bez něj, opalovák, na který nakonec nedošlo a repelent, co mi byl, přes poctivé používání, dost nanic. Dekorativku žádnou, protože jsem usoudila, že když se nebudu malovat, nebudu to s sebou muset tahat a nebudu to muset ani odličovat, což je dvojitá úspora. :-D Asi bych si přišla trochu jako cvok, kdybych s sebou táhla do kempu dekorativku. Nemyslím to zle, ale do přírody mi prostě fakt nepřijde potřeba se malovat, nevadilo mi to, že chodím nenalíčená a docela jsem si od těch šminek i odpočinula. Nehledě na to, že na pocit, že jsem tak nějak vyfiknutá víc než moje okolí, jsem teda sice zvyklá, do města se prostě upravím, ale v kempu bych si přišla jako těžká fiflena, tam vizáž fakt nikdo neřešil. :-) Tak nějak těžce overdressed (nemám ráda anglicismy, ale přijde mi to jako výstižné slovo) bych si přišla i já...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale tak jasně, jsou ruzné kempy...
      Strídáme mesta, kolonády, cukrárny, hriste, tury a lesy. Meteoritky a pěkná rtěnka rozhodně nejsou příliš. Všechny kamarádky kolem jsou zde taky upravené, denně si ráno vyfénují vlasy a upraví se i do trekového oblečení. Už jsme prostě jiné ročníky :)

      Vymazat
    2. Do kempů nejezdíme, ale když jsme na chalupě nebo chatě tak jsem taky za exota, ani ne kvůli šminkům, ale proto, že součástí mé ranní hygieny je i mytí a foukání vlasů a bez fénu nedám ani ránu. Pokud se jedná jenom o jedno přespání, snažím to řešit suchým šamponem, ale trpím jako zvíře, protože se potom prostě necítím dobře.

      Vymazat
    3. Padnoucí oblečení a umyté vlasy jsou třeba pro mě osobně samozřejmost bez který nefunguju. (Proto jsem zamítla suchý šampon a trvala na tom, že si prostě vlasy v kempu umyju, alespoň jednou, tak, abych než pojedu za několik dní domů, kde se fakt dám pořádně do pucu, vypadala ještě přijatelně.) Na to jsem ujetá i kdybych se celý den měla pohybovat fakt jen v lese. Neexistuje mastná hlava nebo vytahané špinavé oblečení. Dekorativku neřeším, když se pohybuju převážně venku v přírodě, občas si s úlevou odpočinu od kontrolování, jestli se mi náhodou v horku nerozmazává řasenka. Jasně, těším se pak zase i na to, jak vynesu do města výraznou rtěnku, ale nijak zásadně nenalíčená netrpím, oba stavy pro mě mají cosi do sebe. :-)

      Vymazat
  2. No když bych tam dojela autem tak bych si i víc té kosmetiky vzala, ale když bych jela s krosnou na zádech, tak bych brala jen to nejnutnější :) Užijte si kempování
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych moc kosmetiku sebou nebrala :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Když už by mě někdo dostal do kempu, určitě bych si toho vzala podstatně víc, jednou na holčičím weekendu jsem se nenamalovala a celý den jsem vypadala opuchle, leskle a nemocně. Můj obličej bez makeupu není můj obličej :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako u všeho ostatního je nejdůležitější se cítit dobře....

      Vymazat
  5. Já vždy vez těch rtěněk několik:) Sice je nepoužívam ale mám je s sebou co kdyby byly potřeba:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já ten lesk BT fakt denně použiju, nikdo o tom neví, ale on tak báječně pečuje, že to bez něho nejde :D

      Vymazat
  6. Nejradši mám pocit, kdy se po ušmudlaném týdnu s kamarádkama na chalupě v horách (případně po chřipce v posteli) doma prvně namaluju a vyrazim do ulic :-). Dnes jsme šli na chatě s dětma na grilovačku, měla jsem kecky, umolousanou mikinu a culík... a rtěnkosérum od Diora :-). Dyť já bych ho ani jinak v rozumném čase nespotřebovala, kdybych se nemalovala pravidelně ;-). Hezkou dovolenou přeju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) Je pravda, že spotřebovávat se musí :)

      Vymazat
  7. V pohode, taky toho vozim...a kolikrat ani nepouzivam. Ale co kdyby?!

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)