Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

20. 8. 2014

Jedna limitka a jedna docela slušná závislot

Po celých dlouhých dvou letech mě u Chanelu zase něco pořádně zaujalo. Vybrala jsem si tvářenku z letošní podzimní limitky v odstínu 80 Jersey. Pokud jako my zde milujete svěží a jemné líčení, tenhle kousek vám fakt nesmí uniknout.



Samozřejmě i já jsem podlehla poté, co zde Nuf začala básnit o značce Rodial. Rozhodně jsem netroškařila, a jelikož se nemám v současnosti jak dostat ke vzorků, vzala jsem rovnou plná balení. Na cestě jsou ještě 3 kousky, takže věci na fotu rozhodně nejsou mojí konečnou. Po 10 dnech užívání je na recenze ještě moc brzy, ale první dojmy vám ráda napíšu.



Kupodivu jsem vyzkoušela jejich BB Venom Skin Tint. Na výběr je ze 3 odstínů a ten prostřední (Hamptons) mi padne jak ulitý. Velmi mě překvapilo, že BBčko docela dost kryje. Jinak dělá fakt moc hezkou pleť, což se nepodařilo ani BBčku od mého milovaného RENu. Takže zatím dobrýýýýýýýýýýýýý. :)

O krémovém čističi Stemcell Super-food Cleanser vám nenapíšu zatím nic. U nich se vždy strašně bojím, aby mi neucpávaly pory, takže zatím opravdu pomlčím a  počkám si, co s mojí pletí udělá.

Zato o řadě Dragon´s Blood napíšu víc. Mám noční krém Dragon´s Blood Hyaluronic Night Cream  a hyaluronové tonikum Dragon´s Blood Hyaluronic Tonic. Z čeho jsem vyloženě nadšená, jsou výsledky. Fakt ty výsledky jsou a jsou patrné hned po prvním použití. Díky obsahu hyaluronovky by vám tato řada měla dodat tolik potřebnou hydrataci a samozřejmě bojovat i proti stárnutí (což by důvod, proč jsem hned zakoupila, mám pocit, že nějaký dobrý anti-aging potřebuji, Embryolisse je sice miláček, ale proti vráskám nebojuje ani trochu). Takže co se hydratace týče, nečekejte naducanou pleť ale pleť vypnutou a krásnou. Z toho jsem nadšená. Méně nadšená jsem ze složení. PEGíky a silikonky. Jako jasně, silikony jsou i dobré, o tom všichni víme, ale zrovna Rodial obsahuje ty ne-košer mrchy. Takže nevím. nechám to na každém z vás. Co se nočního krému týče, tam je silikonový pocit patrný i při nanášení krému. To jen na okraj. Já ráda říkám i B, když už řeknu A, to je celé. Ale jak vidíte, objednala jsem další kousky a silikony přežiju, protože ten efekt za to stojí. Víc psát nebudu, jak říkám, je to teprve nějakých 10 dnů používání, což je brzy na ódy i žalozpěvy. Uvidíme za pár týdnu, určitě vím dám vědět. 


5 komentářů:

  1. Co mi to robis?! Ja som bola slusne nahlodana na Rodial uz od Nuf a teraz aj ty… uz ma to asi neminie. A kde si ho kupovala?

    OdpovědětVymazat
  2. Tady na mě vždy vykouknou značky, o kterých nemám ani páru :) Rodial jsem v životě neviděla, neslyšela. To jsou jasné mezery ve znalostech kosmetiky :D Od Chanelu mám jednu tvářenku, ale je malilinko pigmentovaná. Ale je fakt ,že je to světlý odstín :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tenhle odstín tvářenky je nádherný.

    OdpovědětVymazat
  4. Odtieň lícenky je nádherný, ale nič pre mňa, na mňa je veľmi svetlučký.
    Značku Rodial som už zaregistrovala, ale zatiaľ ma nezaujala, (asi pre tie obaly, ktoré mi pripomínajú skôr vlasové výrobky), no budem sa tešiť na recenziu. Ak účinkujú, je mi skoro jedno, čo obsahujú. Chcem jednoducho efekt!

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám doma jeden vzorek Rodialu - nějaký pleťový olej, který jsem z ničeho špatného nepodezřívala a po tvé recenzi jsme na něj koukla a trochu mě to složení překvapilo :-) jako že to není přírodní jsem věděla, ale že se toho dá do oleje narvat tolik, to mě zarazilo :-) Ono je na tom pěkně vidět, že když se šikovně zkombinuje příroda a chemie, tak to funguje dobře a prostě záleží, co člověk od kosmetiky chce. Já to složení docela zkoumala u té řady s dračí krví a ten okamžitý efekt je tam zřejmý, ani na tom není nic tak extra špatného (jakože s těma silikonama by mohli trochu víc šetřit :-) ), spíš jde o to, že to prostě funguje, dokud to člověk používá, má to krátkodobý efekt. Taková ta opravdu echt přírodní kosmetika (tím nemyslím bambucký máslo s esenciálníma olejema, ale ten přírodní high end) směřuje spíš k tomu, aby se ta pleť tak nějak srovnala sama a postarala se o sebe. A ono to funguje, ale člověk prostě občas potřebuje taky takový to hýčkání, že má pocit, že se o sebe fakt stará. A na to jsou tyhle značky jak dělaný a je škoda, že nejsou víc rozšířený, bo by si to zasloužily, protože 90% toho, co teď člověk sežene v parfumerkách jakože high end, je hrůza a děs. Zrovna mám před sebou vzorek novýho lancome a na to je fakt smutný pohled.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)