Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

10. 8. 2014

Aktuální oblíbenci

Dnes vám jen tak rychle ukážu to, co mám poslední dobou úplně nejraději a co používám nejčastěji.

Vezměme to od péče:
- Vincentku ve spreji jsem dostala od Nik a moc si ji užívám, zklidňuje a nevysušuje mě
- Active radiance serum Murad, které vám představím v samostatném postu, používám ráno i večer na tvář a krk
- oční krém REN jsem už popsala v recenzi, víte, že nejsem vysloveně nadšená, ale rozhodně to není průšvih
- na den tu pak mám oblíbený Dior HydraLife
- a na den milovaný zázrak z Egypta


Tato kombinace mi moc vyhovuje, zhruba dvakrát týdně ji doplník některou z masek a občas pomůžu barvě samoopalovacím St. Tropez. A výsledek je fajn :)

Na vlasy aktuálně miluju 
- rakytníkový objemový šampon Natura Siberica! To je tak voňavá letní nádhera, že můj do té doby nejzbožňovanější šampon Philip Martins zahnal do koupelnové skříňky. NS je totiž jako mixovaný ananas, všechno v něm křičí "léto!!!"! Vypadá tak a voní tak. Obvykle bych napsala, že na mé vlasy objemově nemá vliv, ale poslední týdny mám pocit, že jsou moje jemné a hladké vlasy opravdu nafouklejší. Neposoudím, zda je to šamponem nebo mají moje hřebíky jen lepší období. Znáte to, když si vlasy žijí vlastním životem :)





Já jsem šampon dostala, ale rozhodně si ho zase koupím. Připadá mi skutečně super, neobsahuje žádné nyní nepopulární složky a na profi kvalitu rozhodně není drahý. Na výběr máte z několika typů podle vašich vlasů.

- místo masky teď nejčastěji sahám po Scalp Benefit od Philip Martins. Je to lehounká mírně gelová maska, která patří hlavně na pokožku hlavy, kterou prokrvuje. Obsahuje mentol, díky kterému báječně osvěží, a také spoustu dalších bylinek a jiných látek, které se postarají o výživu. Je dražší, ale nespotřebuju ho moc, takže balení dlouho vydrží. 
Je až neskutečně příjemný, věřte mi :)


V horkých dnech se líčím minimálně a když jedu do práce, spěchám. V každém případě ale použiju:
Tohle trio nanáším skutečně při každém líčení!



Rozjasňující krémy By Terry jsou prostě geniálním spojením péče a zkrášlení, lepší jsem nezkusila. Bronzer EA je vysloveně zlatavý a nebude pro bledulku s růžovou pletí, ale pro mne je to zatím ten nejdokonalejší bronzer, co jsem kdy viděla. Vysloveně mi sluší, lichotí a strašlivě mi pomáhá po ránu s únavou. Měla jsem spousty bronzerů, ale tenhle mi prostě dělá tu nejlepší službu. 
A k letním kuličkám Guerlain toho nemám moc co dodat - jsou boží a i když působí světlounce, absolutně mne nezesvětlují. Dávám je přes celou tvář a strašně si je užívám! Poslední dobou po jiných kuličkových meteoritkách nesahám. 
- proti lesku používám matující pudr Becca, který kupuju už léta. Je moc dobrý a matuje opravdu spolehlivě. Na Jahodě ho mívají v moc příjemných akcích, počkejte si na nějakou a zkuste ho!
- pod oči používám rozjasňující korektor By Terry Touche Veloutée, o kterém vám povím někdy samostatně. Zaslouží si svůj vlastní post, protože je neskutečný.
- jako bázi pod oční stíny si nanáším By Terry Hyaluronic Eye Primer, který jsem si původně koupila jako univerzální rozjasňovač a péči v jednom. Nyní ho skutečně používám jako bázi a jsem spokojená. Stíny mi na něm nevydrží tak spolehlivě a nehnutě jako na UDPP, ale oproti UDPP je pokožka v mnohem lepším stavu. UDPP jsou tak trochu brněním, mírně je cítím a zdá se mi, že mi víčko zabetonují. Takže pokud neplánuji extra zátěž, volím bázi By Terry. Na běžný den mi stíny zafixuje zcela dostatečně a pokožka je po ní o moc hezčí.
- stíny sice střídám, ale nejčastěji a nejradši sáhnu po zlatavo-broskvovém krasavci By Terry. V rychlosti mi zaručí rozzářený vzhled, nosím ho samostatně, ladí k mému typu. Taková sázka na letní jistotu :)
- nejsem linková, ale oblíbila jsem si linkovač Stila. Přivedla mě na něho Lucka z Getthelouk a měla absolutní pravdu. Zatím nejlepší linka v peru! Mám hnědou a zelenou a dělám jimi ultra tenkou linečku mezi horní řasy, žádné tlusté linky s ocáskem až k obočí.
- a konečně moje letní rtěnka. V posledních dnech je mojí věrnou společnicí do práce a na jednání, protože vydrží neskutečné věci a ladí ke mně. By Terry Terrybly v odstínu Guilty Nude. Ukážu vám ji někdy zvlášť.

Jak vidíte, jedu teď vysloveně ve zlatavých odstínech a jemném třpytu. 

Tělo: 
- hýčkám jako vždycky Excipialem, bez toho bych už nedala ani ránu :)
- jako dárek k nákupu jsem kdesi dostala tělové mléko pro aknózní pleť od Dermacolu s teatree olejem. Víte, já teatree miluju! Takže jsem si tohle mléko nechala, i když jsem rozhodně úplně mimo  plánované spektrum uživatelů, a našla jsem v něm nového miláčka. Podle mě nemá šanci udělat něco s akné, protože o pleť hodně intenzivně pečuje a zanechá ji silně promaštěnou a vyživenou. Navíc pak v oblaku silné vůně čajovníku, kterou opravdu odmalička zbožňuju. Tohle tělové mléko je mnohem lepší, než bych čekala. Stojí i za víc, než si Dermacol účtuje. Jsem vážně nadšená a jsem si jistá, že ho v budoucnu občas koupím.
- a pak tu máme poklad nad poklady. Už vím, jak to dělají hvězdy na červeném koberci, že je jejich pleť, paže, holeně a vůbec všechno tak lesklé a zářivé! Už to taky mívám :) Tělové mléko Prtty Peashun jsem dostala v letním beauty boxu zdarma a vůbec jsem nevěděla, co si s ním počnu. Měla jsem i obavy ho vyzkoušet, je totiž hnědé a má piditřpytečky. Bála jsem se, že mě umaže! Je dokonalé! Fakt letní must have. Určitě na příšlí léto koupím znova, jedno na léto mi rozhodně vydrží :) Kdybych chtěla oslnit nového chlapa, stoprocentně bych se jím vystínovala do sexy prádla do lože. Dají se s ním udělat nečekané zázraky a neskutečně krásně ovocně voní. Jo, a mělo by mít navíc zeštíhlující účinky! Ty neposoudím, protože ho nepoužívám pravidelně. Ale už ta barva lichotí, to je jasné :)


A úplně nakonec ukážu dva neznačkové kamarády.
- propolisová tinktura, kterou kupuju od soukromníků ve včelařských prodejnách. Je skvělá na cokoliv, úžasně hojí a zklidňuje. Jen pozor na to, že dělá žluté skvrny, které se mi špatně čistí z bílého umyvadla a nábytku.
- arganový olej kupuju od své terapeutky. Od ní mám také informaci, že nemám kupovat "rádoby-arganové-oleje" od levnějších kosmetických značek. Stojí za to kupovat jedině čistý olej. A zásadní rada, kterou se nedočtete a od blogerek nedozvíte - arganový olej do pleti vmasírujte zásadně jedině spolu s vlažnou nebo teplou vodou. Jedině tak skutečně spolehlivě hydratuje. Bez vody může prý při dlouhodobém používání dokonce vysušovat. 


Tak a je to.
Obávám se, že jsem byla mnohem méně stručná, než jsem si naplánovala. Snad mi to odpustíte :) 



8 komentářů:

  1. Rakytniková řada NS je pro mě snad největší objev tohoto roku co se vlasovky tyče a By Terry je láska na celý život:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, obojí je svatá pravda :)

      Vymazat
  2. Pekny clanek, hezky jsem si pocetla :-) Jinak nanaseni oleju jedine s vodou, a to nejen arganoveho. Veskere oleje mohou bez vody vysusovat. Proto i prirodni kremy je lepsi nanaset na vlkou plet. NS musim zkusit :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, blbé je, že se to o těch olejích málokde dočteš. Nebo alespoň já jsem to docela dlouho nevěděla. Možná proto mi taky nikdy moc nesedly. Až teď ten arganový s vodou mi dělá fajn.

      Vymazat
    2. Ano, Táňa má pravdu. Já třeba vylezu ze sprchy, dám do dlaně trochu oleje a hned tvořím emulzi ;-) Jinak se mi moooc líbí rtěnka (i ten Dior z minula mě moc oslovil, musím ho omrknout na živo) a stíny.

      Vymazat
    3. Já nemůžu z toho, jak se vždycky někde čas od času v nějakých chytrých promomateriálech dočtu, že ten který olej je hydratační. Mám chuť pak jet někomu naliskat. Protože přesně, jak píše Táňa, oleje můžou časem vysušovat, protože pokud jich dodávám pleti příliš, tak to narušuje hydrolipidovou rovnováhu, pleť prostě potřebuje oboje. A podle toho v jaké je kondici, tak doplňovat tuky nebo vodu. Já jsem poslední dobou na tom tak, že prostě oleje nemůžu vůbec, prakticky ani s tou vodou. Kdyby to šlo, natírám se co hodina šťávou z aloe, to by asi bylo ideální :-) A musím potvrdit, že Natura Siberica je super, měla jsem zatím jen vzorek - masku, volume šampon, scrub a gel - a masku, šampon a gel určitě chci. Gel jsem si dala na vlasy po sto letech, protože styling vůbec nepouřívám a jen je krásně odlehčil a načechral, spíš jako to udělá pěnový tužidlo (mám vlasy pod lopatky, takže tužit nepotřebuju).

      Vymazat
  3. Vlasovú starostlivosť od NS som si už zaznačila, že musím vyskúšať. Mala som ich šampón už na zozname, keď ma od neho zrazu odradilo niekoľko zvláštnych recenzií.
    Dlho som váhala nad značkou byTerry, ale trocha ma odrádzali ceny. Mám však už štvoricu rozjasňovačov (vzorky), na ktoré sa neskutočne teším a teraz budem čakať na recenziu rozjasňovača pod oči. Hovoríš teda, že sa oplatí investovať... Ešte by ma zaujímalo, kde kupujete takéto zaujímavé výrobky (byTerry, Philp Martins...), prosím o nejaké nákupné tipy :) Aj celý článok by ma potešil.
    Ďakujem za váš skvelý blog. Keď som vás začala sledovať, vedela som, že mi budete blízke :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Velmi děkujeme za přízeň. Nakupujeme tam, kde všichni, nejčastěji na oficiálních eshopech značek.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)