Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

9. 7. 2014

Too Faced Sparkler Glamour Gloss in Pink Bling

Fotky dnešního lesku mám nachystané už dlouho a stále s nimi váhám. Tak nějak počítám s tím, že za něho asi dostanu tak trochu přes perka :) Je to trochu divočina, i když naštěstí ve skvělém provedení a vysoké kvalitě.


Balení samo o sobě nevypadá nijak oslnivě, spíš tak dětsky. Nebo jako malé lepidlo s glittery pro malé holčičky. Uznávám, to prostě není nic extra a na zadek si z něho asi nesedneme.


I způsob aplikace bude asi vzbuzovat rozmanité emoce. Působí nezvykle, lesk je otočným mechanismem vytlačován přes dírky ven. Aplikujeme tedy přejížděním dírkaté části po rtech. Vypadá to divně, ale funguje to moc dobře. Asi je to hygieničtější a příjemnější než mnohé pěnové houbičky, kterými jsou lesky nejčastěji opatřeny. Rozhodně nebudete zklamány kvalitou balení, když je dobře zavřete, nikde se vám nerozpadne a neumaže svoje okolí. 


A teď k barvě, protože ta je dneska asi tím nejdůležitějším. Smetanový nebo skoro průhledný základ, ve kterém jsou nahusto utopené třpytečky v různých barvách. Samé výrazně studené odlesky - růžová, stříbřitá. Rty působí zvláštně výrazno-nevýrazně. Nebo spíš nejdříve nezaujmou, ale na druhý pohled si řeknete, že to je pecka. Anebo si možná řeknete, že je to moc :)


Já vím, že lesky s glittery nebývají oblíbené kvůli sníženému komfortu při aplikaci i nošení. Ale ten od Too faced je prostě lepší. Částečky v něm jsou, to nepopřu, ale jsou kulaté a nevelké. Konzistence je nečekaně povedená a příjemná, rty jsou i večer hydratované a vyživené. Odpusťte tomuhle blýskavému krasavci jeho excentričnost alespoň pro jedno léto.


Vždyť do plážové tašky k vodě a do kapsy od ustřižených riflí na večer se hodí o moc líp než rtěnky a balzámy. Dovolte mu rozehrát své čáry s vaší opálenou pletí. Léto vždycky skončí skoro dřív, než si stihneme všimnout, že přišlo. Zbyde po něm stesk, opálení a poslední štípance od komárů. 
Mně zbyde navíc načatá tubička tohoto bláznivého lesku jako z krabice od panenky Barbie.


Tak jak to vidíte? Schytám to dneska hodně za takřka pouťové malovátko? Nebo mi odpustíte, protože je léto a v létě se to smí? Nebo mi třeba odpustíte jen proto, že i vy samy občas sáhnete po něčem, co se blyští jak proprieta pro malou holku?
Není v každé z nás bez ohledu na věk ještě aspoň kousek malé holky? A neměl by tam být? :)

18 komentářů:

  1. Nic proti blýskavým věcem nemám, ba naopak, ale toto je už moc i na mě :-D A hlavně mi nejde do hlavy, že tohle vyrobil Too Faced...?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni tehdy udělali kolekci tří barev. Tahle byla ještě nejmírnější :) Byla tam ještě namodralá a lila.
      Jo, asi je to moc pro většinu dam. Tahle blýskavá malovátka ocení asi jen holčičky :D

      Vymazat
    2. V tom případě jsem ještě holčička, jupí!:-D

      Vymazat
    3. Jé, to mám radost, že jsem se nezbláznila, když se mi prostě na volný čas líbí :)

      Vymazat
  2. Já měla kdysi podobný lesk od Diora. Jen mi ho tenkrát ukradli společně s pouzdrem od foťáku u Louvru :/. Milovala jsem ho, takže tvoje nadšení chápu a rozhodně bych taková blyštivá prasátka nezatracovala ani teď.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, on má podobný právě teď i Chanel, Bobbi Brown a jiné.
      Takže rozhodně to není jen záležitost lacinější drogerky :)
      Do práce ho nenosím, ale jednou za čas mu neodolám :)

      Vymazat
  3. A mne sa páči!!:) Aj v tej najsofistikovanejšej dáme je vždy prítomný kúsok malého dievčatka.. A ja mám trblietky rada..:)

    OdpovědětVymazat
  4. Náhodou, hneď by som ho brala! Vo voľných chvíľach sa treba odviazať a dať si to, na čo máme práve náladu! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já nosím v podstatě jen tohle, nemám ráda nápadné rty, mám výrazné oči. Na rozdíl od rtěnky to na rtech skoro nejde poznat a hezky se to studeně leskne. Za mne jednička s hvězdičkou, brala bych i modrý, chci to taky, odkud je, prosím?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koupila jsem na jahodě, občas je tam mívají, i když to byla nějaká limitka.

      Vymazat
    2. Děkuji za info, Too faced bych na jahodě nehledala;-)

      Vymazat
  6. Nosím ledasjaké šílenosti, nevyjímaje černý lak na nehtech, rudou rtěnku nebo ostře fuchsivoé sako, ale tohle je moc i na mě. Jak se to leskne, zaujímám k tomu rezervovaný postoj a ještě navíc třpytky, to je moc. Nejsem si jistá, jestli si to umím představit na komkoli, kdo už má občanku. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, každá máme své hranice :)

      Vymazat
    2. Já flitry a třpytky obecně nějak nemůžu, nesnáším je i v lacích na nehty a preferuju klasické krémovky. :-)

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)