Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

13. 7. 2014

REN Lipovector Smoothing Eye Contour Cream

Už jsem to někde nakousla, tak dnes dokončím své sdělení :)

Na REN mě navedla kámoška Nik. Samozřejmě jsem značku znala, vídala, registrovala, ale zatím jsem nikdy neklikla na nákup. Nik ale byla nadšená a já jí věřím. Takže jsem nakoupila. A protože jí věřím docela dost, tak jsem tento krém na oči vzala hned dvakrát, protože dobré krémy na oči aby člověk po světe se svíčkou pohledal! (První balení jste už jistě zahlédly v postu o vypotřebovaných výrobcích.)

Já mám na oční krémy šílené nároky a hned tak něco mi nesedne. 

Nechci gely, lepí a nedají mi pocit péče. Nechci úplně tekuté emulze, protože mi zkrátka nestačí. Kupodivu mi extrémně nevadí určitý obsah KVALITNÍCH silikonů. (To je totiž naprosto zprofanované téma a všichni se ohání silikony, i když většina vůbec neví, že jich je hromada a jsou mezi nimi rozdíly. A tak jako ve všem - levné silikony udělají s pletí jiné kousky než dražší silikony. A pro běžného uživatele je na začátku společný pouze ten klouzavý pocit, že ano... A taky každá jsme jiná a každá z nás snese jiné složení a pak v tom máme úplné zmatky, ale samozřejmě za všechno můžou silikony jako grupa, že ano! 
A pak tu máme ještě třetí skupinu silikonů a ty vám pak dochtor nacpe do výstřihu. A tím je má "odborná" přednáška u konce a půjdeme zpět ke krému :)...)
Ale na druhou stranu se ještě bojím krémů určených pro starší pleť trpící vráskami, protože ze vzorečků na mne působí jako poměrně zatěžující a štipkají mě. 


Balení krému REN je bezva, nemám ani jeden jediný problém. Pumpička je skvělá, dávkuje akorát. Balení je praktické a funkční. Na fotce chybí plastové víčko na horní část a pumpičku, já je hned vyhazuju, protože mě ve skříňce prostě otravují. Ne cesty vozím jiné věci, takže na co se mrcasit s čímsi nadbytečným.



Po velkém očekávání nepřišlo naplnění. Rozumějte mi dobře - není to žádný průšvih! Nedráždí, neštípe, nelepí, nesmrdí, není zlý, nekrade, nesmilní a netrápí zvířata. 

Ale nestačí mi. Pleť kolem očí mi po něm sice vysloveně nepne, ale když jsem ráno rozběhnutá, roztržitá a dělám moc věcí najednou, klidně si nevšimnu, že jsem ho už aplikovala a dám ho znova. Prostě jako bych si nedala skoro nic :( Na pleti to není poznat ani bezprostředně po aplikaci.

A ještě horší je, že když si dávám jakýkoliv korektor - i ty nejlepší, tekuté, parádní a skvělé - vyskočí mi pod očima drobounké šupinečky. Před líčením o nich nevím a najednou tam jsou. S jinými krémy tam nebyly. Asi to znáte, pokud máte tmavší pleť nebo pokud rády používáte mírně světlejší korektory pod oko. Jsou poměrně nemilosrdné a pleť musí být ve skvělém stavu, aby korektory nepřiznala. Já dávám korektoru pouze stopu, ale po Lipovector krému od Ren si nemůžu dovolit ani tu!

Chodím podvádět a přes den, když mám práci z domova, si do pleti mírným tlakem vtírám směs teplé vody a arganového oleje, pak jsou šupinky skoro pryč. Ale chápete - to už prostě není ono! Tohle mi má udělat ten krém!


Rozhodně nechci tvrdit, že je to propadák. To fakt není. Ale pokud jste stejně náročné jako já nebo máte sušší pleť, asi vás zklame. Pro mladinkou slečnu nebo majitelku mastné pleti bude asi super. Já jsem prostě zklamaná a už ho nezakoupím.
Nezatracuji ani značku REN a nebudu ani vrčet na Nik. Pravda je ta, že ona pochválila jiné produkty. Může to být jen mým výběrem nebo rozdílností našich požadavků. Rozhodně v budoucnu od REN něco dalšího koupím. Ta značka mě stále láká. Já prostě bojuji s krémy na oči - dlouhodobě.

Díky Rendy jsem si dnes vzpomněla na avokádový poklad od Kiehls a asi si koupím právě ten. A to mě přivádí k myšlence, že jen málo produktů si kupuju podruhé nebo dokonce ještě víckrát. Možná o nich v budoucnu zase napíšu :)

Prosím pěkně, poraďte mi nějaký další opravdu skvostný krém na oči. Všechno si umím vybrat, všechny kategorie jsou v pohodě. Jen ty oční krémy jsou u mne stále oříškem.

A pokud máte něco proti mé vysoce odborné silikonové přednášce :) i přesto, že je, doufám, dostatečně zlehčená kurzívou a uvozovkami, těším se na vaše komentáře.

A těším se na všechny komentáře, protože oční krémy jsou pro mne skutečně stále nenaplněným tématem. 

Přeji všem krásný vstup do nového pracovního týdne, prázdninářům přeji lepší počasí a všem nám přeji rozumné partnery (protože ten můj exemplář právě v tuto chvíli objednává další nadbytečný předmět do naší už tak přeplněné kuchyně! Také jste netušily, že pouze naprostý diletant v letním období nevlastní šlehač studeného mléka??? Já jsem to netušila, jelikož jsem četla recenze očních krémů - moje veliká chyba!)

Bavte se :)

24 komentářů:

  1. Konečně někdo normální se zdravým názorem na složení. Ty budeš asi chemik nebo biochemik, že?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Myslím si, že je hodně lidí, kteří mají normální názory. Jen je možná tolik nešíří :)

      Vymazat
  2. Tento šlehač na mléko je v tomto období super!!! Navíc umí i ohřívat a má docela pěkný design. Jenom kvůli tomu, že těd nepiješ mléko, nemusíš být hned impertinentní!
    Exemplář

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) :) :) Odkdy čteš moje posty? Proberem to raději osobně po práci, ano? :*

      Vymazat
    2. Teď by mě docela zajímala recenze na ten šlehač:-D

      Vymazat
    3. Ješiš :) Ne ne, zachováme zde stav věcí tak, jak byl doposud :) :) :)

      Vymazat
  3. Jsem ráda, žes ty silikony nakousla. Ono se vůbec kolem toho složení dost blázní. Lidi si přečtou první větu odbornějšího článku a už v panice vyvozují ukvapené závěry. Ovšem těch populárních mýtů je moc a většinou to souvisí jen s penězi (aneb budeme vydělávat na vašem strachu o zdraví). Ale to jen tak na úvod.
    Já jsem přelétavá a ten "svůj" oční krém jsem ještě nenašla. Moje pleť se s věkem mění a gelíčky už nestačí. Co mi dřív dělalo paseku ve formě pytlů pod očima, protože to hydratovalo až moc, mi teď přestává stačit. A pak se v tom má člověk vyznat... Co si tak vzpomínám, seděl mi oční od natury sibericy, mary kay a teď testuju jeden dovezený "poklad", kterýžto ovšem účinky neprokazuje, a dermacol. Co mi naopak nevyhovovalo, to by vydalo na román - leccos mě v očním okolí štípe a vůbec dělá paseku.
    A šlehač na mléko se určitě hodí. Člověk nikdy neví, kdy ho bude potřebovat. Pak jak když najdeš!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám právě pocit, že to snad ani nejsou odborná data. Protože kdyby se lidi fakt zajímali o věci pořádně - a to nemyslím jen silikony, ale i spoustu jiných bubáků nebo problematických témat ve všem okolo - vypadalo by to jinak. Takhle se jde většinou do hysterických absurdností, které se nezakládají na skutečnostech a vedou akorát k dalším chytrým marketingovým tahům výrobců. A spotřebitel je pak ještě víc nachytaný...
      S tím šlahčem mě neštvi :D V kuchyni fakt nechci mít věci jen tak někde položené s tím, že je pak radostně najdu :D

      Vymazat
  4. Perfektně jsem se pobavila při pondělním ránu. Na poradu půjdu s dobrou náladou.
    Docela ti závidím přítele se zájmem o kuchyni. Můj nechápe nákupy věcí do kuchyně a všechno se mu zdá předražené.
    Na oči mám teď Vichy a je výborný.
    Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda, já nějak blbě čtu - četla jsem, že půjdeš k porodu :D
      Moc díky za pěknou odezvu. Vichy jsem nějak vypustila z hledáčku, ale možná je to škoda. Děkuji :)

      Vymazat
  5. Oční krém-věčný boj:) Furt hedám nějaký coo mě zbaví kruhu pod očima a ono nic:) Ale z toho co jsem vyzkoušela rozhodně můžu doporučit Natinuel The Look a noční od Kiehls, oba jsou hodně dobré!
    A k silikonum je to fakt boj! Mám velkou zkušenost s vlasy a všechny ted strašně štějí čisté složení ale mezitím tu hlavu barvi chemii a strašně se diví že ty vlasy nemůžou rozčesat a mají koudel na hlavě. Ono totiž v určité situace to bez těch silikonu vůbec nejde:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě. Jsou situace, kde silikony pomohou a určitě neublíží. Taky typy pleti, vlasů... Však víme :) Není nutné davově plašit.

      Vymazat
    2. Od jistý doby zaprvé nepodléhám davové panice, za druhé neřeším, co to je, bo tomu stejně houby rozumím, chemie nikdy nepatřila k mým koníčkům, ale jestli to funguje. Silikony na vlasy nemůžu, silikony na pleť nevadí ani v nejmenším, tudíž se řídím potřebami své pleti i vlasů.

      Vymazat
    3. Tak to máš dobře poskládané. Kdyby to tak nějak měl každý, nebyly by aféry a ekonomika by plakala :D (Přeháním, samozřejmě).

      Vymazat
  6. Já ti asi úplně neporadím, protože mám smíšenou až mastnější pleť, ale taky roky hledám nějaký krém co by nelepil nebo mě neštípal a nakonec se mi osvědčilo si okolo očí dávat to, co si zrovna mažu na celý obličej a zatím jsou všechny strany spokojené;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To dělám občas s Lipolotiem a Egyptským zázrakem. Ale taky jsi mladší než já :)

      Vymazat
  7. Ahojky, tak já také hledám a hledám ... a to už hodně dlouho - mám podobné požadavky na oční krém jako ty akorát bych potřebovala přidat trochu v té "protivráskovosti" ... No apřiznávám jsem již částečně zmasírovaná vším kolem škodí- neškodí - přírodní a pod. I když si zachovávam nadhled - REN mi je sympatický ale nesedi, pak Trilogy - slabý, Antipodes - slabota... Vcelku se mi osvědčil darovaný Artemis http://www.artemis-skincare.com/#/EN/skin_supremes/products/age_correcting_eye_lip_care (mají v Douglas) a Caudalie nebyl vůbec špatný : http://en.caudalie.com/products-best-sellers/solutions/wrinkle-prevention/eye-and-lip-serum.html - I když bych asi teď zkusila ten Premier Crue ... Jo a oblibena Hirons teď propaguje EL :http://www.carolinehirons.com/2014/07/estee-lauder-advanced-night-repair-eye.html?utm_source=feedburner&utm_medium=email&utm_campaign=Feed%3A+beautymouth%2FSkGE+%28Beauty+Mouth%29 - I když s EL ja osobně nemám zkušenost ... trochu mi vadí ten ich Obr marketing.... zkusil někdo? A z minulosti Lancôme a pod. taky nic moc.... tak prosím víc tipů sem...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ten EL měla a byl super! Ale docela mi sedí i ty lancomácké, Helena Rubinstein a Clarins. Jo, a jeden Clinique byl moc fajn. Zatím u krémů na oči u mě prostě vede ta klasická parfumerka...
      Caudalie jsem měla jen ve větším vzorku, pamatuju si ho jako dobrý. Tak možná se ještě poohlédnu.

      Vymazat
  8. Já se přidávám k Natinuel The Look, mám něco přes měsíc a jsem moc spokojená. Jen dávkovač dávkuje na můj vkus moc. Jitka K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to už vypadá na žhavého kandidáta! Děkuji :)

      Vymazat
  9. Myslíš že bude dobrý tenhle?? Uvažuji nad ním...
    http://www.parfums.cz/helena-rubinstein/collagenist-re-plump-ocni-serum-s-kolagenem/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, měla jsem ho a byla jsem spokojená. Ale u těchto značek, které dostanu v parfumeriích, si chodím pro vzorečky. Pokud mám možnost, oční krém nekupuju NIKDY bez vzorečku. Ohledně ostatních kroků péče nejsem tak vybíravá, více snesu. Ale oční krémy mi prostě málokdy sedí.
      Chodím si třeba do Sephory pro vzorečky. Nebo jinam, kde mají značku. Bez vzorečku zhruba na 4-5 dní nekoupím. Ač se na prodavačky nadává, já bývám úspěšná a fakt vzorky vždycky dostanu. Ale je pravda, že docela nakupuju :D

      Vymazat
    2. Jako vždy,i v tomto s Tebou naprosto souhlasím.U drahým krémů a především těch očních ,bez vzorečku ani ránu.:D díky moc !!

      Vymazat
  10. pobavila jsem se u vlastností krému :D a díky za výklad o silikonech, mě taky víceméně nevadí) co se týče očního krému, tak zatím moc neřeším, jelikož mi ještě nebylo ani dvacet a mám mastnou pleť, tak jsem v klidu. pár jsem jich už zkoušela, baleu a oriflame myslím a oba dost nic moc, po balee jsem brečela jak divá. co si tak pamatuju, tak jsem kdysi četla dobrou recenzi na oční krém od Lush. nezkoušela jsem, ale vím, že dávají vzorky, tak kdybys byla třeba už hodně zoufalá, můžeš zkusit i ten :D

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)