Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

28. 7. 2014

MOTD - Oranžové ladění

Už víte, že poslední dobou docela ve velkém řeším barvy. Došla jsem k tomu, že jsem tlumený typ a svědčí mi teplé barvy. Z toho vyplývá, že bych se samozřejmě měla vyhnout velkým barevným šlupkám, neměla bych nosit tvrdé a velmi výrazné barvy a nesvědčí mi ani ostré a silné linky (to jsem vám přece psala vždycky...). 

Jenže znáte to... Když budu používat pořád dokola jen dva jemné a nenápadné stíny a hnědou řasenku, unudím se k smrti! A vy se unudíte spolu se mnou, což rozhodně nechci :) Vím, že mi ta  nenápadná jemnost vážně sluší. Vím, že mi to lichotí. Ale makeup je přece taky hra, zábava, pro některé z nás i vášeň. Nechci být denně stejná, potřebuju změnu a občas potřebuju i něco zajímavého.

A pro tyhle momenty jsem si našla několik barev, které samy o sobě nejsou výrazné, nejsou nijak ostré, ale na druhou stranu nejsou ani úplně nenápadné. Hledala jsem pochopitelně ve spektru barev, které odpovídají mému přirozenému ladění. I když chci občas změnu, nehodlám si škodit :)

Dneska to bude meruňková oranžová. Hodně žen ji nesnáší, oranžové na obličeji se často bojíte a  kolem očí ji z mnoha důvodů vůbec nechcete. Já vám chci ukázat, že to jde a že se dají vytvořit i jemné a přesto zajímavé kombinace. 

Pravda je, že pro růžový podtón pleti to asi nebude ta nejlepší volba. Ale je možné, že i sněhurka si poradí a meruňku nějak pěkně nakombinuje. Takový dotek meruňkové v jinak studených barvách, líčení oddělené od oka černou linkou - co by ne? :) A pokud jste navíc mladé kočky, kterým ještě svěžest a přirozená zářivost pleti dovolí si hrát, není důvod se barvám vyhýbat!

Použila jsem stíny MaqPro, které jsem vám představila nedávno. Ke slovu přišly všechny oranžové kousky z mé malé kolekce, také světlý stín a nejtmavší hnědá přišla k řasám. Škoda, že stíny MaqPro nemají názvy, ta složitá čísla sem prostě vypisovat nebudu, nepamatuju si je a vůbec...




Rty jsem taky poladila do oranžové. Nedávno jsem si koupila báječnou letní rtěnku Dior Plisse Soleil, kterou poslední dobou nosím skoro denně.








Z detailních výřezů se to asi nezdá, ale líčení bylo poměrně výrazné. Přesto mě nepřebíjelo, jemně mě doplnilo a barevně mi naprosto sedělo. Moje pleť zlatě zářila, oči byly zelenější a zdálo se, že nemám kruhy pod očima (které pochopitelně trochu mám). 
Měla jsem ten den pohodlné a lichotivé maxišaty v kombinaci smetanové a příjemné tmavé zelené a sama sobě jsem se barevně prostě líbila. I fotky z toho dne ráda procházím a sama sobě se na nich líbím, a to je důkaz toho, že jsem zvolila dobře.

Tohle právě umí ty správné barvy. Pokud se trefíte, budete vypadat zářivě a měkce. Pokud zvolíte barvy, které vašemu typu neodpovídají, kruhy pod očima, pupínky nebo skvrnky vystoupí a váš výraz bude vypadat zbytečně tvrdě. 

Napište mi, zda je pro vás moje meruňkové líčení příjemné. Líbí se vám? Mohly byste ho mít? Anebo jste úplně opačné barevné typy a oranžovým odstínům se ostentativně vyhýbáte?


26 komentářů:

  1. Pěkné nalíčení, zvlášť se mi líbí rtěnka. Tu bych asi mít mohla, ale meruňkovou na oči zřejmě ne, jsem studený zimní typ, ikdyž teď jsem zrovna opálená

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Studeným zimním typům to asi neudělá tu pravou službu, to chápu :)

      Vymazat
  2. Moc pěkné!! Já bych to asi mít mohla, mám žlutý podtón pleti a hnědé oči.. světlou meruňkovou ve sbírce mám a nosím ji ráda, ovšem tohle je vyšší dívčí.. krása! :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) K hnědým očím si to umím představit!

      Vymazat
  3. Podle těch zářivých očí bych tlumený typ nehádala, ale je fakt, že nevidím celou tvář. Líčení však vypadá krásně a krásně je zvýrazňuje. Oranžovou sama používám ráda, ale je fakt, že moc často to na ženách nevídám. Mám takové zastřeněji zelené oči. Spíš hnědozelené. Absolutně mi nesluší třeba chladné odstíny, takže fakt oranžová, žlutá, teplé odstíny zelené, hnědá, béžová atd. Absolutní tabu je modrá. Růžová a fialová jak který odstín, v některých vypadám uplakaně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to budeme podobné barevné typy. Ona ta detailní vyříznutá fotka asi strašně klame :)

      Vymazat
  4. Ta oranžová je krásná. Tobě tyhle barvy fakt krásně jdou, i všechny ty hořčice a velbloudi...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, ono to tak prostě skončí a bude tady na blogu nakonec strašná nuda :)

      Vymazat
  5. Moc hezké, škoda, že by mi podobné barvy vůbec neslušely! :-) Vždy obdivuju preciznost tvého líčení a perfektní stínování, to já si to vždycky nějak napatlám a jsem ráda :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuji. To je jenom cvik. A mohla bych to mít i lepší, jenže mě nebaví dlouho ztrácet :)

      Vymazat
  6. Aj ja som sa oranžovej bála, no mojim zeleným očiam a tmavšej pokožke vážne lichotí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tak, nesedí to většině, ale nám tmavším a žlutým podtónům to prostě sedne.

      Vymazat
  7. Úžasné! Na tobě ta oranžová vypadá perfektně. Já bych byla jako angorák. Růdé oči a bílý zbytek :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Jasně, musí se to sladit. Já zase nemůžu mít třeba klasické tmavé kouřovky, které tobě asi sluší... A někdy bych je strašně moc chtěla :)

      Vymazat
    2. Užívej si naopak tyhle netypické odstíny, které si většina z nás dovolit nemůže.
      PS: právě jsem si vyzvedla Smashbox paletku z blogsalu a musím říct, že jsem naprosto hotová. Je moc krásná a já moc děkuji, holky :).

      Vymazat
  8. Krásné, musím vyzkoušet :-) Jen je škoda, že když už ne celou tvář, tak nevyfotíš alespoň obě oči zároveň, takový výřez :-) Hned by se mi lépe představovalo, jak vypadá líčení v celkovém kontextu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Občas to fotím i tak, jak říkáš. Ale nemívám to pěkně ostré.

      Vymazat
  9. Moc hezké, je vidět že víš, co ti sluší. Já stále tápu, jsem opravdu smíšený typ. Vím,že můžu mít klasické kourovky, černé, studené ale i teplejší hnědé a fialové. Co vyloženě nemůžu je papouskova zelená a modrá, ale to podle mě sluší málokomu. Super vypadají takové ty taupe odstíny a ty jsou podle mě hodně univerzální. Ta sytá meruňková co máš na očích je pro mě zapovězena. Myslím, že ti sluší i khaki odstíny že?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji.Určitě je hodně typů, které jsou blízko neutrálnímu barevnému ladění.
      A máš pravdu, khaki je moje oblíbená :)

      Vymazat
  10. Toto je jedno z najkrajsich liceni ake si sem dala a mne je tak luto, ze ho nevidim komplexne...
    Na Vas blog hodim hlavne kvoli informaciam, ale ak sa podari nieco tak pekne, popracujte aj na fotkach.
    Myslim, ze to vela citateliek oceni.
    Jeden closeup na celu tvar a ma to uplne inu vypovednu hodnotu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu!
      Pevně věřím, že i takhle potěším a že i tak mají fotky výpovědní hodnotu. Vždyť mnoho recenzí a ukázek makeupu fotí spousta blogerek třeba jen na ruce nebo v balení produktu.
      Stejně si každá z nás musí informace překousat a porovnat se svým typem a vkusem :)

      Vymazat
  11. Už je mi trapné se opakovat, ale tohle je fakt nádhera :) Nevím, jestli bych já mohla nosit oranžovou, ale určitě bych v ní vypadala líp než ve studených fialových, šedých, modrých, černých a podobně. Já nejraději teplou hnědou, taupe a pak různé třpytivé zlaté a zelené :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc! Oranžová se musí zkusit. Má mnoho odstínů - některé do růžové (ty nemůžu mít) a některé teplé a měkké.

      Vymazat
  12. hodně se mi líbí! na mém monitoru to vypadá jako západ slunce :D musím okouknout jestli mám nějaký takový stín a taky zkusit oranžovou. osobně mám nejraději odstíny na styl taupe a mauve - prostě zastřené studené :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyzkoušej, pokud nosíš studené, možná ti tohle nebude pasovat.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)