Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

18. 7. 2014

MOTD - nahé nebo výrazné oči?

Dnešním dnem mi začíná důležitá pracovní povinnost. Čeká mne několikadenní důležité jednání spojené také s jistou dávkou společenských povinností.

Těším se, ale samozřejmě doufám, že vše proběhne co nejlépe. Nemívám již klasickou trému, nebojím se ani jazykové bariéry. Tyhle věci už mám naštěstí dávno za sebou.
Přesto ale potřebuji vypadat co nejlépe - nejen, abych se jim "líbila". Hlavně proto, abych zapůsobila tím správným dojmem a sama se cítila dobře.

Ukážu vám dnešní líčení, na kterém jsem si dala záležet. Trvalo mi o něco déle než obvykle, a doufám, že to ne něm NENÍ vidět. To víte, jiný by se připravoval na jednání a prošel by si poznámky od kolegů, blogerka místo toho šaškuje s foťákem a datluje příspěvek :) Ale k věci:

Potřebuji vypadat profesionálně, dospěle, ale makeup mě nesmí předběhnout. Navíc pochopitelně nechci jít proti svým ideálním barvám, což je téma, které jsem nakousla nedávno :)

Použila jsem UDPP, pod oko korektor By Terry Touch-Expert Advanced v odstínu 2 Nude (Bože, to je takový skvost!!! o tom vám ještě rozhodně napíšu), oční stíny Urban Decay Foxy a Buck a řasenku Rimmel ScandalEyes Rocking Curves.

Urban Decay Foxy a Buck


Protože jsem skutečně nepoužila víc než ony dva UD stíny, vystačila jsem si s touto štětcovou výbavou. Naprosto. Plochý chlupáč na Foxy, přesnější štěteček na Buck a huňatý měkký chlupáč celé dílo zjemnil a ztratil přechody.


Co říkáte na výsledek? Je jemný a nenápadný, skoro nahý? Výběr barev by tomu napovídal. Přesto si myslím, že je to na moje poměry dost výrazné líčení :)










Nahraju fotky, naplánuji příspěvek a pojedu. Moc se těším, co mi napíšete. Pro mnohé to bude jistě nuda, matné stíny v nenápadných barvách prostě nejsou ničím převratným. Jenže mě se líbí. Navíc si ani nemohu dovolit barvičky nebo mnoho lesku. Je to blogersky nezajímavé, ale to je realita.

Jediné, co mě na tom dnešním líčení mrzí, je to, že mi stíny na oku nakonec vyznívaji studenějši a méně žlutě. Jednou si u mne v komentářích někdo posteskl, že je UD Foxy moc žlutý. A vidíte, pro mne není žlutý dost! Stále hledám dokonalé žluté a hořčicové matné stíny - nenacházím.

Prosím pěkně, kdo je znáte, poradíte mi? 

Myslete na mne, ať se mi jednání podaří :) 


Za řasenku děkuji firmě COTY.



15 komentářů:

  1. Licenie sa mi velmi paci. Tiez mam problem s patranim po svetlom, zakladnom odtieni na oblast pod obocim a horne viecko, ktory by nebol pigmentovany do ruzova, ale do zlato-zlta. Len s tym rozdielom, ze ja pre zmenu hladam jemne metalicky :) Napriklad ma velmi mrzi, ze Artdeco, ktore ma inak v ponuke snad vsetky mozne odtiene, prave tento typ tiena nema.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že Artdeco bych mohla okouknout. Mají většinou kvalitní stíny a snadno bych je dala do paletky. Děkuji za připomenutí :)

      Vymazat
  2. Drzim palce, at vsechno klapne!

    Jinak se mi moc libi veta, "Je to blogersky nezajímavé, ale to je realita." Tohle totiz podle me presne vystihuje blogy. Ono spousta veci, at uz outfitu nebo makeupu je nadherna na fotkach, ale venku pak je clovek jak papousek. Takze to, co v realu vypada krasne upravene, tak na blogu po vyfoceni neni pomalu videt a to, v cem clovek vypada v realu jako klaun pak na fotkach krasne vynikne...

    Za me palec nahoru, natri jim to!:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, Karol :) Dopadlo to velmi příjemně, měla jsem štěstí jak na partnery, tak i na jejich manželky. Takže i další program byl velmi příjemný a jako vždy jsem se něco naučila a dozvěděla. Tohle na téhle práci miluju, vždycky mi to dá cosi navíc.
      A nakousla jsi super myšlenku - určitě jsou blogy, které jsou pouze pro efekt. Blog pro blog :) Ale nevadí, pokud to funguje a někdo o to stojí, asi to má smysl. I když to není realita a neblíží se jí to :)
      My tady raději normálně žijem a občas to vyfotíme. Jako ty u sebe na blogu :)

      Vymazat
  3. Taky Ti držím pěsti ať to dopadne dle tvých představ. Já osobně už se také dávno nebojím jazykové bariéry, ale když se jedná o něco důležitého, tak si to doma radši natrénuji ať to potom vypadám, že tak z patra mluvím úplně normálně :-). A myslím, že líčením si docílila toho čeho si chtěla nevím, jak bych to lépe napsala (popsala). kdybych s tebou jednala já, tak by si na mě působila, hodně upraveně, seriozně, že určitě víš o čem mluvíš a co děláš. A určitě by mě zaujalo to, že dokážeš vypadat ještě upraveně. Já si toho hodně na jednáních všimám a pokud si prostě u nějakého manažera, který je vysoko postavený všimnu, že vypadá neupraveně, tak mu už neveěřím ani nos mezi očima. Bohužel takovou tu ležerní eleganci od českých manažerů postrádám. Cizinci to prostě umí lépe, aspoň to umí lépe prodat.
    Hanka (netěhulka)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, máš pravdu ve všem :) Hlavně poslední věta mi v tuto chvíli mluví přímo z duše. Musím se naučit mluvit hodinu o detailu a zdůraznit všechny aspekty, jako to umí oni :)

      Vymazat
  4. Tohle je přesně líčení, které se mi líbí. A vůbec nevadí, že je na blogu - máš nádhernou barvu očí a čisté bělmo, takže na fotkách naopak všechno krásně vynikne. Držím pěsti, co se jednání týká :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju mockrát, občas mi to přijde málo v porovnání s jinými blogy.

      Vymazat
  5. Což o to, já bych Ti poradila, ale hádám, že navzdory tomu, jaké je složení (nezávadné), tak vzhledem k tomu, že jde o stíny z tržnice (např. na Srí Lance, v Thajsku se prodávají běžně v drogérii), stojí pod 50,- a je jich tam 12, tak bys do nich stejně nešla :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi křivdíš. Kdybych našla opravdu kvalitní a skutečně nezávadné stíny, šla bych do nich. Pravda je ale ta, že vietnamské tržnice nesnáším z principu. Vadí mi hlavně to, že v podstatě zlikvidovaly textilní výrobu u nás. A některé další ekonomické aspekty...
      :) Ale to není téma pro beauty blog.

      Vymazat
  6. O tom že vše proběhne jak má vůbec nepochybují:) A líčení je krásné, dospělé a drahé. A také ti řeknu že strašně moc děkují za ten vaš blog! Jako skoro 40 už fakt nemůžu dovolit ty greace pro nactileté a u vás vždy načerpam plno inspirace:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju. Od té doby, co nás zde nějaká pomatená fanynka kolotočářů nařkla, že máme na obličeji drahé barevné skvrny, se bojím, aby má obyčejná líčení nebyla pro blog málo :)
      Ale máš naprostou pravdu, jsme dospělé a občas musíme i mezi lidi :)

      Vymazat
  7. Je to báječné. KOnečně nějaká dospělá blogerka, která se líčí pro normální život. Vaše fotky na blogu se líbí i mému manželovi a musím tedy říct, že on není žádný "bezkulák" Promiňte mi ten výraz, ale to, co předvádějí někteří manželé boggerek, aby se ukázali a bloggerkám pomohli je vysloveně k smíchu.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)