Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

11. 7. 2014

Malý tip, jak si ještě víc užít Meteoritky

Podlehli jste Meteoritkám od Guerlainu? Dobře!
Koupili jste je podle recenze nebo proto, že jde o ikonický produkt, ale nejsou pro vás dokonalé? Taky dobře!

Vyřešíme :)

Dneska nemám žádnou světobornou novinku, ale malý tip, jak si Meteoritky přizpůsobit ještě více právě pro vás. 

Tak třeba já a moje kulaté krabičky... 

Nová verze Meteorites v odstínu 4 Doré mě nadchla měkkostí a snazší aplikací, vás ostatní nadchla menším množstvím třpytek oproti verzi předchozí. Přesto bych si dovolila mít výhradu :) 
Níže vidíte složení, za každou barvu jsem vyskládala jednu perlu. Taky se vám zdá, že k použití na celou tvář je ta zářivá oranžovočervená poněkud překvapivá? :)

Guerlain Meteorites 4 Doré

O nic nejde, pokud Meteoritky dáváte hlavně na lícní kosti nebo jako tvářenku. Ale já je prostě dávám na celou tvář. A i když jsem stoprocentně tmavší a barevně teplejší typ v kontextu průměru našich zeměpisných šířek, házelo to dost indiánský efekt. Teď v létě se to určitě dá, ale moje detailistická povaha stejně prahla po dokonalosti. Chci povzbuzovat zlatavý podtón své pleti, oranžovou přidávat plošně nepotřebuju.

Bylo to více než snadné, korálové kuličky jsem vybrala a hodila do jiné krabičky. A mám v nich tu nejbáječnější tvářenku! I když jsem do té doby přísahala na svoji zbožňovanou tvářenku By Terry, přiznám se, že poslední měsíce sahám z 95 % jen po korálových perlách z odstínu 4 Doré. Tak moc mi sluší! Jsou naprosto božské!

Doufám, že bude z fotek rozdíl zřetelný. První šmouha je vytvořená mojí upravenou verzí - je doslova zlatavá a odpovídá názvu odstínu. Nyní mi dokonale sedne a sluší. Prostřední swatch je původní varianta - snad uvidíte, že jde poměrně dost dočervena. Při aplikaci na celou plochu tváře je rozdíl skutečně znát. 


Doré bez červené, původní mix, červené perly

A konečně moje nová tvářenka. Vidíte, jak je svěží, letní, báječná, teploučká a úžasná? I pigmentace je více než slušná, dokonce i s jemným syntetickým štětcem. Vlastně musím nanášet docela opatrně.


To pod tvářenkou je modřina, omlouvám se za matoucí fotku :)



Co říkáte? Chápete zařazení tak výrazných a šťavnatých barev do produktu, který se používá jako pudr nebo makeup? 
---------------------------------

A pak tu mám ještě starou verzi Guerlain Meteoritek. Odstín se jmenoval velmi podobně - Tient Doré 03, byl tehdy nejtmavší v řadě. Ale byl nepoměrně světlejší, než je aktuální Doré.

Guerlain Meteorites Tient Doré 03

Mezi starou a novou verzí je plno rozdílů, které se propraly na blozích tolikrát, že spím, jen si na to vzpomenu. O to teď nejde. 
Já mám obě verze ráda, jsou pro mne velmi rozdílné, obě si nechám a používám. Starou verzi si nechávám spíš na zimu, protože je barvou a efektem měkká, něžná, teplá, ale ne tolik hnědá až oranžová. Štvalo mě ale, že byly perly tvrdé a musela jsem s krabičkou před aplikací štěrchat. Navíc je ten odstínek na mne pořád světlý. Tak jsem jednu hnědou kuličku rozdrtila. Jen tu jedinou prozatím, ale možná přidám ještě jednu. 

Guerlain stará verze 03 Tient Doré, Guerlain nová verze 4 Doré (bez "tvářenkové" červené)
Guerlain 03 Tient Doré, Guerlain 4 Doré

Celkem rozdíl, že?
Po rozdrcení kakaově hnědé kuličky mám výsledek následující:


Stále měkký, jemný efekt a nějaký ten třpyt, ale pro moji barvu pleti přijatelnější barva. Jsem spokojenější :)

-----------------

A poslední úprava, kterou jsem prozatím udělala, se týká limitky Perles du Dragon. Tahle zimní kolekce byla geniální a já jsem z obou jejích pudrů stále nadšená (ano, jistě, mám obě verze, jsem nemožná...).
Nicméně kuličky jsou nestejně měkké. Nebo možná na vzduchu obecně malinko tvrdnou a pudr se z nich hůř dostává - to se mi zdálo i u původní verze, ze které bylo na počátku o něco snazší dostat pigmentaci. 

U dračích koulí se nejvíce otírají ty bílostříbřité blýskavé kousky. A já nejvíc toužím po té tmavší slézové, která je i teplejší a má méně třpytek. 
Takže to bylo opět snadné :) A vy už přesně víte, co jsem udělala.

Guerlain Perles du Dragon
Rozdrtila jsem tu svoji oblíbenou kuličku v této krásné barvě. 


A s výsledkem jsem opět strašně spokojená, ta barva je něžná, lichotivá a hlavně na večírky nebo plesy jako dělaná. Na den je také po úpravě nositelnější, protože nevystupuje tolik třpyteček.


Jak jsem vám psala nahoře, nejsou to převratné myšlenky, nejsou jistě ani univerzálně použitelné. Chci vám jen nadhodit inspiraci. Pokud máte studenou pleť a vaše kuličky jsou teplejší, vyberte ty zlaté kousky a používejte je jako rozjasňovač nebo je dejte kamarádce. Nebo rozbijte nějakou studenou světlou kuličku, a tím si výsledný odstín mírně pozměňte. Však vy už na něco přijdete, znáte se nejlépe :)

Pokud jste naštvané, že se vaše kuličky špatně nabírají, ale s odstínem jste spokojené, rozdrťte od každé barvy jeden kousek.  

Anebo si měňte odstín s ročním obdobím. Na zimu rozmačkejte nějakou stříbřitou kuličku a na léto pak nějakou zlatavou nebo béžovou. 

Podobně se dá čarovat i s pastelovými barvami, které bývají obsažené. S nimi můžete malinko korigovat barevné nerovnosti a chybičky.

Čarujte a uzpůsobte si produkt k svému ideálu - ne vždy to jde, u kompaktních výrobků jsme nahrané. U perel to jde. Navíc se bavíme o drahé kosmetice, u které už člověka zamrzí, pokud mu barevně nebo texturou nevyhovuje. 

Anebo jsem barbar, když narušuji původní a jistě geniální koncepci tvůrců? Jaký je váš názor?



15 komentářů:

  1. Rozhodně žádný barbar. Forma kuliček se přímo nabízí k čarování s osdstíny. Já jsem svoje rozdrtila od každé barvy jednu kvůli snadnějšímu nabírání (odstín Rosé).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zvažuju, že to udělám úplně u všech, které mám :)

      Vymazat
  2. Barbar? Ty?Pche! Ty jsi génius:). Náhodou ta nová tvářenka je záviděníhodná. Sice podstatu těch červených koulí chápu, ale sama bych je nesnesla. Moc pěkně sis poradila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) :) :) Génius asi ne, ale ta tvářenka je vážně skvost! Myslím, že podobnou jsem u žádné značky neviděla.

      Vymazat
  3. ty mas tie cervene gulicky iba styri? ja ich mam az 5 :D tiez separujem, z dragoniek som nemilosrdne vylucila biele, som spokojna :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt jo? No, tak v tom případě ti to muselo dělat jinou výslednou barvu. nevěřím totiž, že by v té menší gramáži tohle nehrálo roli.

      Vymazat
  4. Mně akorát z toho plyne, že investice do kulí je dobrá investice a ta cena není ani náhodou přemrštěná, když se dají takhle pěkně využít. Prostě je to tou univerzální platformou :-D. Objednala jsem si ten lisovaný wulong, protože jsem se už vrátila do pracovního procesu a asi se chci cítit při práci nějak příjemně a vyjímečně. S pozdravem Hanka (netěhulka)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto souhlasím. Uděláš si z nich brozer, tvářenku, pudr pod oko - cokoliv se hodí :)
      Wulong je boží, že? Takový béžovo měkký.

      Vymazat
    2. Já mám zas pocit, že to trochu odporuje filosofii "když už to je, tak aby se to dalo bez kompromisů používat". Kdyby ty perličky stály stovku, asi by se s tím nikdo takhle nepiplal a kdyby mu stoprocentně nevyhovoval odstín, doma na to leda padá prach.

      Vymazat
    3. Jo, já jsem si taky uvědomila, že u meteoritek je to jediné, kdy to vnímám jinak. Zas to ber tak, že můžeš mít na celý rok jednu krabičku - na léto ubereš světlou a na zimu hnědou. Jinak musíš mít aspoň dva produkty nebo odstíny.
      U Meteoritek tohle rozhodně není nefunkčnost nebo nedokonalost. Spíš hra :)

      Vymazat
  5. Jj, taky to takhle delam, zadny barbar, naopak kreativita!:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jedna z mála věcí, kdy mi nevadí, že "musím" původní koncept produktu poupravit.

      Vymazat
  6. páni, poprvé mám chut si nějaké ty koule taky pořídit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty je ještě nemáš? To je skandální :) Žertuju...

      Vymazat
  7. Zatím sem mela pocit že mi ta starší verze v nejsvětlejším odstinu dokonale sedí, jsem docela bledá s růžovým podtónem, ale teď jsi mi nasadila brouka do hlavy jak bych je ješte vylepšila :-D
    Moni

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)