Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

25. 7. 2014

Letem světem vol. I

Než si zas sbalím kufry a odletím , mám tu mnoho fotek ze svých nedávných cest. Proto bych se s vámi o některé z nich ráda podělila, protože jsem zažila dokonalé týdny na dokonalých místech světa, i když jsem si v některých případech ani nemyslela, že to tak super může být. Takže dnes něco málo z destinace, kterou určitě nemusím představovat, typické budovy jistě promluví za mě.


  




















  







No a nakonec jedna plavková. Jo, jsem takový odvážlivec, že ji sem lupnu, však to přežijeme vy i já, ale nečekejte žádnou vystrčenou nožičku, nahozené vlásky a podobně, to fakt nejsem já, na pozování mě neužije, my si prostě tak nějak žijem a sem tam se u toho cvaknem. Jo a taky se hodně mažem a pro jistotu ten krém ani pořádně nerozmažem, abychom byli jako fest chránění :) Takže jak říkám, příprava na foto veškerá žádná.





11 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Ideální teplota - vzduch tak kolem 45 a moře 37. :) Nám to naprosto vyhovuje a přiznám se, že už jinam ani jezdit nebudeme. :)

      Vymazat
  2. Tak a ode dneška nežeru:) Pavli strašně ti to sluší a prosím o návod na hubnuti:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Nik,
    moc Ti to sluší a věř, že já mít takovou postavu, tak se taky v plavkách vyfotím ;0) S mou láskou k sladkému a se striemi na stehnech z toho ale nic nebude ;0)
    Jinak já raději hory a sever. Nesnáším vedro a představa teploty 45 vzduch a vody 37, tak se již potím a omdlévám. Letos jsme byli na Islandu a přátelé nás vyhecovali k návštěvě Modré Laguny. Voda tam má 38 a vzduch měl asi 15. Byla to málem má smrt! Seděla jsem na kraji, ve vodě jsem byla jen po kolena a těšila se pryč ;0)))
    Hlavně, že jste si to užili, to je nejdůležitější.
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  4. Pavli, jednak vypadáš úžasně, jednak díky za fotky, úplně na mě padla dovolenková nálada :-) Užívej si a jen tak dál s fotkama, těším se na další :-)

    OdpovědětVymazat
  5. ježíš to by mě kleplo vedrem :) ale vypadá to tam pěkně

    OdpovědětVymazat
  6. Tyjo, kočkaaaaa! Dlouho jsem tě na fotce neviděla, jen kveteš!

    OdpovědětVymazat
  7. Oho ho, super stehenní sval. Určitě jste si to parádně užili a my se budeme těšit na další nálož fotek!

    OdpovědětVymazat
  8. Pavli, ja bych horkem umrela, ale tobe to strasne slusi!

    OdpovědětVymazat
  9. jaj, no já stejně nevím, odkud to je :D budu hádat, Dubaj íí? nevím :D ale krásné fotky a máš dokonalou postavu) a rozkošnýho syna :D

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)