Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

3. 7. 2014

Jen tak obrazem :)

Pokusím se vás potěšit pár momenty, které těší i mne. 

Začneme kosmeticky, abychom dostáli hlavní náplni tohoto prostoru :)

Letní laky, to je krásné téma. Bez ohledu na barevné typy nosme barvy. Kdy jindy taky, když ne v létě? Tuhle plnokrevnou růžovou mám v létě ráda na nehtech rukou i nohou. OPI Kiss me on my Tulips je výborný, nemá žádnou chybičku. Rimmel Don't be Shy jsem dostala od Coty jako PR vzorek. Musím říct, že OPIkovi skoro šlape na paty. Zatím jsem s laky Rimmel nebyla spokojená, ale 323 je velmi slušná. Jen výdrž má OPI o dost lepší. Ale pro ty z vás, které růžovou na nehty pustíte jen jedinkrát za rok, je Rimmel jistě výborná volba.

OPI Kiss me on my Tulips x Rimmel Don't Be Shy

V dobách bouřlivého mládí jsem nosívala bílé nehty. Bylo to jako Primalex a bylo to kruté. Bylo skoro nemožné sehnat skvělý bílý lak, který nepruhoval a dobře se lakoval, tak jsem míchala a vytvářela vlastní lak. K opálené pleti a v pěkném tvaru nehtů se mi to strašně líbilo. Na nohách naprostá paráda. Dnes jsem samozřejmě umírněnější, ale po zajímavé bělavé sáhnu ráda. V beauty boxu jsem dostala lak Deborah Lippmann Pseudo Silk Kimono. Je neuvěřitelně zvláštní a zajímavý. Nejen barvou, která je skutečně dokonalou imitací hedvábí. Ten lesk/nelesk je nádherný. Lak je to matný, ale přitom obsahuje jakýsi nebarevný zastřený lesk. Schne tedy do matu, ale povrch je hedvábný. A barva jě měkce bílá, žádný Primalex - prostě hedvábí. Sluší snad ke všemu.
A co mě nadchlo? Schnutí! Jedete štětečkem a lak za ním ihned schne. Fakt. 

Deborah Lippmann Pseudo Silk Kimono

Nenadchlo mě ale to, že práce s ním je těžší. Tenhle lak není pro amatéry. Já lakovat umím a mívám pěkně upravené nehty, ale s tímhle kouskem jsem se prala. Nicméně ruce s ním byly krásné.



Výdrž matných laků je obecně mizerná. S tím asi každá počítáme a podle toho lakujeme. Matné kimono vydrželo dva dny, pak se začalo olupovat. Pro mne je to málo, já jsem už starý a náročný kus a obden lakovat odmítám. Ale ten efekt je krásný! Deborah Lippmann laky umí a i když jsou vážně drahé, jak je máte na nehtech, najednou tu cenu skoro i chápete :)



Ale tak, já vím, že se tu bavíme hlavně o kráse a patlátkách. Ale kdo z vás nerad jí, ať se přihlásí! Nikdo, co? :)
Tyhle minihamburgery jsou jehněčí. Vlastně byly, a ne moc dlouho :)

A když jsme u radostných chvilek, podělím se i o tuto:

Balíček z hairbeauty.cz
Jásala jsem nad balíčkem z hairbeauty.cz! Byl plný báječných a barevných věcí, které už používám a testuji. Těšte se na recenze, protože tentokrát jsou ty věcičky vážně k sežrání - nejsem neslušná, to je  jen popis!

A když jsme dnes tak rozvolnění, dovolte mi ukázat vám něco málo z mého soukromí. Tyhle lásky se postaraly o to, že mi najednou ani nevadí, že mi vládnou. Že jsou neposlušní a nic neudělají, jak chci. Že mi tahají myši až domů - to mi teda vadí fest :) Jenže může se na ně zlobit??? 










Fotky jsou rozostřené, ale létající myš je občas ostrá :)

A pak si pánové dojdou domů, kde naplňují svoji nejdůležitější základní životní roli: povalování.


Odložte si na pohovku kabelku... A vlastně - odložte si kamkoliv cokoliv, zjistíte, že to není a nikdy nebylo vaše.


Musí být těžké být kočkou...

Mějte se krásně a napište mi, co je u vás podobně. 

23 komentářů:

  1. Kočičáci jsou krásní, zvedly mi náladu. :) I růžové laky, oba. Jen ta bílá se mi zkrátka moc nelíbí, asi nikdy nebudu "bělofil". :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona ta bílá na nehty obecně není pro každého, člověk prostě musí milovat kontrasty.

      Vymazat
  2. Kočky jsou koukám všude stejné... Naši mají "whiskasovou" britku, a ta megera má celou rodinu omotanou kolem drápku. Stačí, aby si mňoukla, a táta jí běží otevřít dveře na terasu :-) Ségře a mamce zásadně lehává na učení a mě okupuje postel nebo skříň. A až moc si dovoluju, když chci jít spát a lehnu si pod JEJÍ peřinu a na JEJÍ polštář. Drzost největší. Celý náš dům je přece JEJÍ a my můžeme být rádi, že nás tam nechává bydlet. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, přesně! jsou to všechno stejní smetáci :) Ale báječní!

      Vymazat
  3. Kočičky sou boží! A létající myš brutální :-D U nás doma běda když si na chvíli sednu do toho křesla u kamen, hned mě přijdou vyhnat protože to je přece jejich křeslo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, myši se u nás nemají moc dobře... Co nadělám.
      A o křeslěch nemluv, koupila jsem si jedno nádherné, kytkované. A ještě jsem se do něho nedostala!

      Vymazat
  4. Panečku ti vyrostli! Jsou z nich nádherní statní kocouři.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dejni, jsou to normálně hovada :) Každý říká, že máme doma pumy.

      Vymazat
  5. Briťáci? Krutou svítivě růžovou na nehty akutně potřebuju a čert vem matné laky, proč to musí vypadat tak hezky a tak blbě držet? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, angláni :)
      Matné laky jsou prostě podivnost. Já na ně nejsem, ale tenhle hybrid je prostě krásný.Škoda, že je náročný.

      Vymazat
  6. Kocouři jedou :D díky za pobavení

    OdpovědětVymazat
  7. Jeee, ty kocouri jsou BOZI!!! Nic me nepotesi a neuklidni vic, nez pozorovat hrajici nebo povalujic se kocky.. Asi proto mam 4, 3 z utulku, jeden poulicni. :-) S tou kabelkou nebo cerstve vypranym pradlem je to u nas to same! :-D
    Bily jak je skvely. Super clanek.
    Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pardon TI kocouri.. ;-) Jsem se tak "rozkocourila", ze pisu jak blbec a jeste mi tam chybi pismenka.
      L.

      Vymazat
    2. Kočky nám vnesli do života úplně nový rozměr a nelitujeme. Každý by měl mít kočku, lidi by byli klidnější a zdravější. I když ti naši někdy pomáhají k infarktu, když se nevrátí včas domů nebo když shodí velkou vázu s květinami...
      Tak je to asi napůl :D

      Vymazat
    3. Tohle je zakleté místo, taky jsem napsala hrubku :D Píšu kočky a myslím kocouři, no :)

      Vymazat
  8. ach jo, já tak zbožňuju kočky :D taky chci!

    OdpovědětVymazat
  9. Hej! OPIčáka s Rimmelem jsem chtěla ukazovat taky! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Tak je ukaž líp, mě se nechtělo je lakovat vedle sebe, tak to udělej ty :) Soráč :D

      Vymazat
  10. Tulips je moj najoblebenejsi letny lak! Ta biela na nechtoch ti krasne sedi :)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)