Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

16. 7. 2014

ECO HYSTERIA Super Hydratace - tělové suflé


Nedávno jsem se vám chlubila balíčkem, který jsem dostala od Hairbeauty.cz.

Dnes vám ukážu tu nejzajímavější krabičku, která v balíčku byla. Vůbec jsem nevěděla, o co jde, ale balení mě velmi zaujalo.



Veliká, barevná a vysloveně strakatá krabička zaujme, o tom není pochyb. Na každé straně papíru je tolik informací jak v textu, tak obrazem, že jsem vlastně vůbec nevěděla, co to držím v ruce. Na péči na obličej to bylo až příliš velké, tak jsem vytušila, že jde o tělovku.


Ano, tělový krém. Nápisy Eco Hysteria, Aqua, Go to Ibiza e-e-e!!! mě docela zmátly. Značku jsem do té doby neznala a ať jsem krabičky prohlížela odkudkoliv, nevěděla jsem, co z těch hesel je názvem značky a co je prostě jen výkřik. Internetové vyhledávače nakonec pomohly, takže už víme, že jde o značku Eco Hysteria, která vyrábí několik řad produktů. Moje modrá krabička patří do skupiny tělové péče a má za úkol hydratovat pomocí výtažků aloe, lotosu a egyptského jasmínu. 


V každém případě se mi balení moc líbí! Je léto, u nás dokonce i kouká sluníčko, k tomu všemu tahle barevná krabice perfektně ladí. Papír i plasty jsou kvalitní, provedení nekulhá. 


A uvnitř je báječný nazelenalý poklad! Podívejte se na tu texturu. Lehounký gel-krém barvou i vůní ještě víc nahrává létu. Nenazvala bych ho suflé, to v žádném případě. Jde skutečně o gelovou a hodně vlhkou texturu.


Tělový gel-krém je typickou letní záležitostí. Po večerní sprše dávám malé množství na celé tělo a užívám si tu svěží vůni. Na tu raději upozorňuji - mně osobně se moc líbí, ale pro čumáčky může být silná. Já v ní cítím prostě léto. Nic konkrétního nepojmenuju a ani jsem se nepokoušela, stačí mi, že takhle nějak má vonět léto.

Textura je příjemná, báječně klouže po pokožce a pocitově chladí. Rozhodně se nejedná o hutný přípravek na suchou pokožku. V zimě bych po něm asi nesáhla. Ale pokud se o tělo staráte pravidelně, neřešíte vysloveně suché mapy nebo nějaký problém, postačí vám na pravidelnou údržbu a hydrataci. 
Jen pozor - trochu lepí! Já se natírám na noc, na den bych si dala pozor. 


Jak vidíte, obale je opravdu nabitý informacemi - zde se chlubí výčtem ingrediencí, které NEobsahuje. 

Moje shrnutí a pocity po důkladné prozkoumání a ozkoušení produktu jsou stále nadšené. Už vizuálně jsem byla nadšená a v letních dnech si užívám i samotný produkt. Omrzet mě nestihne, protože mi na něho chodí i děti. A potom vyzkouším nějakou jinou barvu z nabídky. 

Velmi bych tyhle veselé krabice doporučila třeba jako báječný dárek mamince nebo kamarádce. Je to po všech stránkách něco nového, zajímavého a milého. Velkým plusem je určitě nízká cena produktu a vysoká úroveň zpracování. Když to řeknu naplno - vypadá to dražší a luxusnější, než kolik za to skutečně zaplatíte.

Jestli mám být nesnesitelně urýpaná, zmíním dvě negativa, která mě napadla:
- nepřehledný obal (přes milion hesel a obrázků člověk prostě neví, co drží)
- lepivost produktu ve větší vrstvě (poprvé jsem zahrábla do kelímku moc a jedna noha mi pořádně lepila ještě dlouho poté)

Koupíte ZDE a další alternativy od značky EcoHysteria najdete TADY. Právě teď navíc vychytáte výprodejové ceny, což stojí ještě víc za to!

Co vy na to? Znáte značku EcoHysteria?

Děkuji velmi pěkně eshopu hairbeauty.cz. Ráda jsem vyzkoušela novou značku a budu vědět, co zajímavého nakoupit kamarádkám, které budou zanedlouho slavit narozeniny. 

3 komentáře:

  1. Obal se mi taky libi. Vubec mi nevadi ze neni prehledny. Vizualne me nalakal i obsah, krasna fotka gelicku. Ale bojim se ulepenosti, tu uplne nenavidim.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to raději nekupuj, není to vysloveně lepidlo. Ale nesmíš vrstvit. Tohle je udělané na lehounké přejetí pleti. Žádné velké krémování....

      Vymazat
  2. Vyzerá to veľmi milo, ale pocit uleponosti neznášam. Viem si to však predstaviť ako taký letný ľahký "osviežovač" pokožky.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)