Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

27. 7. 2014

DIZAO Natural Moisturizing Professional Face and Neck Mask with Hyaluronic Acid

Měla jsem tak trochu šílené období. Znáte to - nahrne se práce na všech frontách, k tomu to všechno pořádně hrčí i v osobním životě, jsou prázdniny a děti se potřebují zabavit, oslava stíhá oslavu. Zkrátka období, kdy si nesednete a veškeré povinnosti sotva stíháte. Jednání se pravidelně protáhla do nočních až ranních hodin, přešla z pracovní roviny do roviny osobnější a kromě ne úplně zdravých a hodně solených jídel jsem se nevyhýbala ani dobrému vínu...



A musím vám říct, že už tyhle prohřešky na pleti poznám! 

Je to věkem, už to není jako dřív, kdy jsem mohla beztrestně juchat do rána, jíst a pít cokoliv a ráno jsem vypadala svěže. Nejen, že mi pak nejde práce tak pěkně od ruky, ale i pleť vypadá mdle, tence a nemá jednolitou barvu. Kolem očí mám po takových náročných akcích vrásky a pleť začíná připomínat pomačkaný papír. Asi vám nemusím říkat, že radost ze sebe nemám ani malou. 

Už si dávno uvědomuju, že je důležité se o tělo pěkně starat a většinou to i dělám. Jím zdravě, cvičím, piju vodu s citrónem... Všechno to znáte :) 
Styděla jsem se, že jsem tolik jedla a popíjela, bylo mi líto mých nebohých jater, ledvin i pleti. Dala jsem si detox a pro pleť jsem si naordinovala extra péči. 

Sáhla jsem po jedné s masek DIZAO, které jsem dostala z www.hairbeauty.cz k otestování. Vybrala jsem hydratační s kyselinou hyaluronovou, protože moje pleť vypadala, že právě vodu potřebuje ze všeho nejvíc. Však víte, co napáchají solená jídla a vínko...



Balení masek DIZAO už ode mne znáte. Jednorázový pytlík se dvěma kapsami. V té větší je plachta na tvář a krk, která je napuštěná ošetřující kapalinou, v menším oddělení je sérum pro závěřečné ošetření po masce. Nic nového. Jen znovu zdůrazním, jak pěkně mají masku zpracovanou - plachta na tvář je fakticky veliká, produktu je v balení moc a moc. Žádné trapné šetření.

Děti s mužem jsem upíchla do bazénu, zavřela jsem se s knihou v šatně a hodila jsem si nohy nahoru. Nádhera :) Tyhle "tekuté" masky doporučuju používat v teple. Mokrá plachta chladí a pocitově mi tolik nedá, v horku je to bezva.  

Vidíte z fotek, že pokrytí je dokonalé :) Chce to ležet nebo se mírně zaklonit, aby plachta pěkně ležela na tváři a hlavně na krku. Mimochodem chci říct, že jsem se začala zaměřovat i na péči o krk. Dřív jsem ho tak trochu opomíjela, ale poslední dobou ho naprosto cíleně ošetřuji. To víte, roky přibývají a lepší to už nebude :D




Zde vidíte, že materiálu pro krk je víc než dost :) Já jsem produkt roztírala i do dekoltu a na prsa. Je ho tam tolik, že by se dalo potřít skoro celé tělo - alespoň to moje drobné rozhodně. Tekutina sama o sobě maličko lepí, pokud jí na jedno místo dáte moc.


Po zhruba deseti minutách jsem plachtu zahodila, obličej jsem opláchla a velmi podrobně prozkoumala. A hned jsem viděla efekt. Nadšeně jsem shledala svoji pleť výrazně oživenou, měla jsem mnohem hezčí barvu - konkrétně u mne to znamená, že jsem byla krásně žluto-zlato-hnědá a vysloveně svěží. Oproti předchozí nejednotné pobledlé mapě pleti obrovský rozdíl! Byla jsem moc spokojená a fakt si myslím, že tahle maska něco dělá.

Druhá ošetřující fáze spočívá v aplikaci séra. V balení je ho strašně moc, můžete si ho uschovat do ledničky a používat třeba ještě týden. Já se znám, v ledničce bych na ně zapomněla a po týdnu je vyhodila, proto jsem si obsah celého balení vpracovala do pleti najednou. Obří porci produktu dostal nejen obličej, ale i krk, dekolt prsa a paže (mám problém se suchou pokožkou na pažích). Ve větším množství se mi zdálo sérum opět poněkud lepivé, což mě trochu štvalo. Sérum se totiž nesmývá. Takže tuhle masku dávejte na noc, před spaním. Ať nemáte potřebu umýt se, to by byla škoda.



Byla by to velká škoda, protože ráno byla moje pleť jako nová. Byla tmavší, jednobarevná, zářivější a papírový vzhled očního okolí byl tentam! Hurá! Víte, jak mě to štvalo? S efektem hydratační masky s hyaluronovou kyselinou jsem prostě spokojená moc, moc, moc a ještě jednou moc. Paže nad lokty jsem měla po séru v lepším stavu, na těch toho poznám hodně. Když je nemažu, po sprše mě koušou a mají hrubší skvrny. Po séru byly moje paže klidné a pěkně ošetřené. 

Jednou mi sem někdo z vás napsal, že mnou vychválená maska nic nedělá. Proto musím zopakovat, že každá jsme jiná. Vy, které jste mladé a svěží, tyhle masky možná ještě tolik neoceníte. Přesto ale nějakou péči o pleť provádějte, hydratační maska jednou týdně by měla být v programu každé z nás. Já se o to poslední dobou velmi snažím :) 
Možná neuvidíte okamžitý efekt, jako jsem viděla já. Kdybych neměla za sebou tak příšerné a pro pleť devastující období, taky bych asi tolik nejásala. Ale v momentě, kdy jsem masku použila, mi dokázala dát pleť nádherně do pořádku. Je to tak! 

Pravda je ta, že bych sama od sebe jednorázové masky nekoupila. Nevím, proč, ale nikdy mě nezajímaly. A proto jsem strašně ráda, že jsem je dostala k recenzi. Fungují! Jsou dobře zpracované, pěkně odprezentované a nejsou drahé. Jestli vás osobně nezaujaly, dejte je mamince. My starší kousky (berte mě s rezervou, prosím) jejich efekt poznáme a oceníme. Nebo si jednu kupte do skříňky a dejte si ji po pařbě nebo oslavách. 

Já mám jedinou drobnou výhradu, a tou je lehký sklon k lepivosti. Jinak jsem nadšená a doporučuji všem!

Děkuji velmi pěkně eshopu hairbeauty za poskytnuté produkty.

2 komentáře:

  1. Dnešní recenze se mi naprosto hodí. Něco takového právě potřebuju po dovolené a festivalech mám hlavně čelo plné linek a suchou pleť. Jíťa

    OdpovědětVymazat
  2. Tyyyjo. Fajne.
    Sice mi neni ani 25, ale ani 15 a rok od roku snasim tyhle narocne etapy hur a hur. Hlavne co se spanku tyka. Pak vypadam taky jak zmuchlany papir :D
    Diazo se mi zacina libit, prozkoumam sortiment a ceny a uvidime.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)