Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

1. 7. 2014

BY TERRY Powder Eye Shadow in 103 Crème Brulée


Budu se vám asi zdát šílená, když jsem po velkém zklamání z jednoho mono stínu od By Terry koupila další. To barva mě přesvědčila. Prostě jsem to riskla.


Nebudu znovu popisovat obal, vidíte, že je krásný. Popravdě je tak krásný, že stín kvůli tomu nehodlám ani zkoušet depotovat do své magnetické paletky. Já totiž k smrti nerada otevírám ta malá šroubovací balení stínů. Mnohem raději bych tento krásný kouzelný stínek měla vedle svých ostatních oblíbenců. To je ale taky jediné, co mohu proti tomuhle krasavci říct. 



Budu stručná :) Miluju ho. Samozřejmě musím vypíchnout barvu, která se ke mně báječně hodí a i když není výrazná, je zajímavá a neotřelá. Ty krásné měňavé odlesky mě nepřestanou bavit nikdy. 

Mnohem důležitější ale je textura a výdrž stínu. Fialový Lavender Muffin byl sušší a moc mě nebavil.  Byl takový nějaký/nijaký. A sléval se mi do vrásky oka.

Créme Brulée je úplně jiný a je dokonalý! Máslový, snově měkký, vytrvalý a sametový. Myslím, že se u značky By Terry poučili. Lavender Muffin vyšel hned v první kolekci stínů, zatímco stotrojka přišla později. Evidentně někdo Francouzům řekl, že by na kvalitě stínů měli zapracovat, a oni to udělali.
Nesrovnatelné! Sto a jedna - vlastně spíš jedna a sto :) 


Co říkáte? Líbí se vám takové barvy? Já je miluju a moc mi sluší. Tento stín doplňuji jen lehkým dotekem nějaké hnědky v ohybu a řasenkou. Stačí mi to a je to hned, ideální líčení na běžné dny.

Jsem strašně ráda, že jsem dala stínům od By Terry ještě jednu šanci. Créme Brulée za to stojí.

11 komentářů:

  1. Vypadá fakt jedle! :-D Chtěla bych ho vidět na oku!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Uvidíš. Jen mi zatím ty fotky nevyšly, tyhle jemnější odstíny mi foťák vykrádá.

      Vymazat
  2. Krásný!!! Už jen ten název:)

    OdpovědětVymazat
  3. Jak které, broskvové tóny s vyšším podílem oranžové nemusím, lososovokorálové, kde převládá růžová, mám ráda, pokud mají intenzitu neonových barev a nejsou to něžné pastelky a mám ráda i barvu růžového zlata, přestože v tomto odstínu nic nevlastním, protože mám pocit, že by mi opravdu neslušela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle toho, jak se popisuješ, tahle barva nebude právě pro tebe. Je vysloveně teplá a sluníčková.

      Vymazat
    2. Je hodně teplá, zdá se mi blízká tomu odstínu růžového zlata, na pohled se mi líbí moc, ale na sobě bych ho teda asi nesnesla. :-)

      Vymazat
  4. Nadhera, tesim se na fotky na ocku!
    Lucka

    OdpovědětVymazat
  5. presne moja farba, podobny je aj od M&S Peach, len nie je tak ziarivy, ziarivy a podobny by Terry je od Neve cosm. Peaches & Cream

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)