Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

27. 6. 2014

URBAN DECAY Revolution Lipstick in Anarchy

I když se mi ani trochu nechce přerušit úžasnou a plodnou debatu, kterou společně vedeme pod mým posledním postem, je načase vstoupit do léta :)

Pojďme do něho rovnou bohatou a nekompromisní růžovou rtěnkou!


Značku Urban Decay mám docela ráda, ale s jejich rtěnkami jsem mnoho zkušeností neměla. Po nové rtěnce Revolution Lipstick v odstínu Anarchy jsem sáhla celkem bez rozmyslu, protože jsem pořádnou růžovku hledala celkem dlouho - možná si na mé hledání ještě pamatujete. A navíc mě novinka od UD zajímala.

Nyní, prosím, nechme stranou fakt, že tahle rtěnka po mém barevno-typologickém prozření a nalezení se absolutně neodpovídá tomu, co bych měla nosit :) To víte, život... Aspoň bude bohatší blogsale. 
Blogsale má nyní malé prázdninky, protože kolegyňka Nik, která jej spravuje, je do půlky července na cestách, které jí velmi závidím :) 


Rtěnka má krásný obal! Poměrně větší, respektive delší, než je rtěnková klasika. Lesklý kov v tmavě hnědavé barvě se mi líbí, i když na něm snadno uděláte ťukanec. Nicméně balení je podle mého názoru pěkné. Uznávám, že po něm asi sáhne spíš mladá rebelka než zralá dáma s perlami na krku, ale na druhou stranu ostudu v kabelce neudělá. Co říkáte?


Urban Decay Anarchy

Urban Decay Anarchy

Jak vidíte, barva je prostě nekompromisní. Žádná polovičatá pigmentace, žádný slabý odvar. Touhle rtěnkou prostě přiznáte lásku k výrazné růžové na dálku. 
A co mě nadchlo? Textura. Značka Urban Decay dokázala smíchat geniální pigmentaci s báječnou a velmi příjemnou krémovostí. Rtěnka se ani bez konturky nerozlézá linkami, což jako osoba 30+ oceňuji :) 
Výdrž je velmi slušná, kontrolu vyžadují vlastně pouze koutky, kam se s časem, mluvením, pitím a jídlem může městnat barva. To ostatně kontroluji u všech rtěnek, hlavně u těch výrazných je to nutné.
Možná bych ještě raději měla takhle krásnou a pigmentovanou rtěnku v moderní matné úpravě, ale obávám se, že by pak nebyla tak příjemná a krémová. Nevím, nevím...

Urban Decay Anarchy


Na téhle poněkud méně ostré detailní fotce můžete vidět, jak barva umí zářit a jak výrazně fialový podtón má. Krása! Opravdu ji doporučím na léto k jinak spoře nalíčené tváři. Věřte, že řasenka a lehké kontury tváře naprosto postačí - ať nevypadáte jako od kolotoče.



Já si nechám zajít chuť, protože mému barevnému vyznění tyhle odstíny bohužel neprospívají, ale rozhodně bych ji doporučila zimním a snad možná i letním typům dam. 
Miluju barvy a tahle rtěnka je prostě krásná a kvalitní! 

Líbí se vám?

21 komentářů:

  1. Jo! Líbí! Moc, je nádherná. Ale zrovna bych ji radši v matu, teda... včera jsem si v drogerce zkusmo čárla u stojanu nějakou podobnou jedovatou růžovku, měli jich tam teda vícero, výdrží mě nejvíc zaujal klasicky, myslím, že to opět byl Rimmel (by Kate rtěnky mám fakt ráda. Ale já ten lesk až tak ne e, v matné úpravě se mi tyhle řvavé barvy zdají tak nějak sofistikovanější. Sice výrazné, ale pořád dostatečně dospělé a pro dámu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tak, ale bohužel tuhle barvu v matu a zároveň ve skutečně dobré kvalitě jsem ještě nenašla. Ale kamarádka ji má od EL v té nové řade Envy, takže kdybych ještě hledala tuhle jeduli, jdu k EL.

      Vymazat
  2. Sakra! To je nádhera!! Ale bez vyzkoušení bych se jí nejspíš bála. -A

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to se neboj :) Je škoda se bát barev :)

      Vymazat
  3. Uáu, Haničko, víš jistě, že ji nemůžeš nosit? Strašně ti sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu mě přebila :) Líbí se mi strašně, ale nějak to celé nešlo dohromady. Vůbec nevadila intenzita, ale právě ten modrý podtón neunesu. Navíc si všimni, že mi kolem rtěnky prosvítá hnědý pigment mé přirozené barevnosti. Mám kolem rtu hnědou konturu, už podle té je vidět, že tyhle modré barvy nebudou to pravé :)

      Vymazat
    2. Taky si myslím, že je dobře se držet vlastního odstínu rtů (ale i třeba vlasů) a z té barevné škály úplně neutíkat. (No, jo, když máte namodralé rty a téměř bílou pleť, občas schytáte otázku, jestli vám něco není, no... Jedovatou růžovou můžu i takhle a když ji maličko utlumím a nenanesu plnou vrstvu, získám přesně odstín "moje hezčí já" v duchu "vůbec nejsem namalovaná a takhle dobře vypadám od přírody".) V tomhle případě si myslím, že barva moc neharmonizuje ani s odstínem pleti. Tvoji pleť ti normálně fakt závidím (aneb když vás i v dospělosti nepřestávají trápit pupínky), ale tady je, myslím, i docela vidět, že je ta pleť tak nějak ne moc hezky nažloutlá a flekatá.

      Vymazat
  4. Páni, tak tohle je něco! Nebezpečná barva, nádherná! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano, chtěla bych potkávat takové rty v ulicích.

      Vymazat
    2. Jó, to by se hned veseleji koukalo, že? :))

      Vymazat
    3. Rozhodně! Já vídám jenom hnusnou tlustou černou linku a nános řasenky :(

      Vymazat
  5. Je nádherná. Takhle sytou a živou zářivou barvu jsem asi ještě neviděla. Ale souhlasím, že barevně mi k tobě nesedí. Mě z téhle řady velmi lákal odstín Streak, ale nechci kupovat naslepo, fotky na internetu matou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta se mi taky líbí, ale nedokážu odhadnout, zda by šla do růžova nebo korálova. A bojím se, zda by překryla moje rty. Nicméně pokud ta kvalita bude stejná, stála bych o ni.

      Vymazat
  6. Je podobna Hot Magente od Mememe. Tiez mi ten odtien extra nesedi, ale v lete sa znesie :) Takze ho obcas nosim, ked sa trochu opalim.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. K opálené tváři je to překrásné!

      Vymazat
  7. Ta je skvělá, uměla bych si ji na sobě představit a barevne mi připomíná moji BarryM Hi Shine. Už šla z domu?

    OdpovědětVymazat
  8. Ivetka se jí okamžitě ujala, bude jí dobrou maminkou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Á, tak to mám smůlu, ale naštěstí mám dvě podobné ;-)

      Vymazat
    2. Tobě rozhodně bude moc slušet!

      Vymazat
  9. Tak ta je fakt úchvatná. Něco podobného jsem si koupila v drogerkovém vydání spíše kvůli barevnému experimentu. Já tak strašně vím, že bych tyhle barvy moc neměla a od tvého posledního článku o tom přemýšlím čím dál tím více. Kdybych byla mladší, tak by to asi tolik nevadilo... Ale říkám si, že přeci jen mi věk nikdo nehádá, nechovám se tak, neoblékám, tak ještě chvíli budu bláznit i s barvami na rtech. Doufám, že mě na to někdo z okolí mile upozorní, až to bude moc. Ach a po téhle rtěnce budu tedy tajně toužit ;).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je zbytečné toužit tajně. Na léto k opálené pleti a střídmému líčení se určitě snese. Na zimu už bude možná moc :)

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)