Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

17. 6. 2014

tak trochu o ničem :)

Vzorečky kosmetiky. Jaký k nim máte vztah? Vítáte je nadšeně nebo ohrnujete nosíky? Já jsem je donedávna vnímala pouze a výhradně jako cestovní záležitost, šampón a krém na služební cestu, sprcháč do fitka. 

To se ale změnilo, protože se stále více orientuju na péči, které u nás není dostupná nebo není úplně levná. A to se vzorky velice hodí. Krém, masku nebo i makeup za 100 EUR je prostě lepší koupit najisto po vyzkoušení. Ne vždycky stačí recenze na internetu, každá máme jinou pleť a jiné preference.
A když seženu několik vzorečků, které mi vystačí na tři týdny používání, mám velmi dobrou představu o tom, zda si výrobek koupit nebo nekoupit. Koneckonců některé blogerky píší recenze mnohem dřív :)


Na testování novinek od By Terry se moc těším. Při mé minimální spotřebě mi vystačí možná i na celé léto :) I když ne, tak báječné to nebude, myslím, že mi nebudou sedět všechny odstíny. Ale i to je dobré vědět, když náš přítel Google fotkami By Terry právě nehýří a Francouzi barevnou stupnici pravděpodobně skládají po obědě s lahvinkou vína :)

A pak tu mám poměrně velkou nálož vzorků péče. Ty jsem nashromáždila částečně náhodou, částečně cíleně. Jako báječný a nečekaný dárek k nákupu krému jsem dostala velký beauty-box se vzorky i plnými baleními některých produktů. Byl úžasný a nadchl mě! 

Tak bych si to představovala, tak má beauty-box vypadat. Jednak jsem za něj nic neplatila, jednak stál opravdu, opravdu za to. A druhou část vzorků jsem si aktivně posháněla. Jistě víte, že se na některých eshopech dá vybrat, jaké vzorky dostanete k nákupu. Já se nyní orientuju na značky Murad, Rodial a další, které možná na fotkách najdete. 


U šampónů a sprchových gelů toho moc nepoznám, jde stejně hlavně o vůni a příjemný nebo nepříjemný pocit. Ty si asi nechám na cesty a dovolené. Mám prostě celkem podivné vlasy a zdá se, že stejnou službu mi udělá lopucháč ze zapadlé drogerky i nejdražší profi péče. 


Parfémky ozkouším doma, co kdyby náhodou neodpovídaly mému vkusu?



Ale na testování většiny vzorků péče, které vidíte, se těším, a budu se doma poctivě zkoumat a prohlížet v zrcadle. 


Tak mi jen držte palce, ať se z toho všeho neosypu :) Raději budu dělat nějaké ty pauzy...

Dnešní post je asi tak trochu bez obsahu, omlouvám se vám za to. Ale chtěla jsem vám tu nálož ukázat. 

Co myslíte - mám vám případně některé své pocity psát, když budu testovat více než dva týdny v kuse? Je 15 nebo 30 ml už dost na to, abych mohla psát recenzi? Nebo raději necháme vzorky stranou?

Proč jen u nás nejsou dostupné takhle boží beauty-boxy???

25 komentářů:

  1. Naopak! Skvělý příspěvek. Prolezla jsem každou fotku a zkoumala. Určitě stojím o recenzi na Alpha-H masku s levandulí. Údajně je to zázrak. A zajímá mě i Rodial s hadím jedem.
    Lada

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu masku už testuju, teda zatím jsem ji měla jednou :) Takže tam by mohl být nějaký názor brzy :)

      Vymazat
  2. Takový box bych si nechala líbit. Ty naše se s tímhle nedají srovnat. Tam dávali nesmysly nebo ležáky a nepoužitelný barvy. Půlka věcí mi z toho leží doma a půjdou do koše. Hold u nás v Česku je všechno jak v Kocourkově.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt, že jsem tam dostala i dekorativku a samoopalováky - všechno bylo v dokonale neutrálních a středně výrazných barvách.

      Vymazat
  3. Ano, určitě napiš! Těším se na postřehy.
    Iwi Sluníčko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, tak já je sem budu průběžně sázet :)

      Vymazat
  4. To je sen! Ja vzorky milujem! iez si ich zhanam vsade mozne, pretoze u nas je s nimi neuveritelny problem.
    Urcite by ma zaujimali tvoje dojmy hlavne zo znacky Rodial, lebo zhodou okolnosti som prave vdaka vzorkam objavila jeden ich produkt, z ktoreho som nadsena, tak by ma zaujimali aj dalsie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám od nich naprosto geniální hydratační masku, takže pokud by ostatní věci byly taky tak skvělé, asi bych je klidně nakoupila plošně. Uvidíme, nebudu říkat hop!

      Vymazat
  5. Určitě piš! Já si myslím, že když už má člověk nějaké zkušenosti a tak nějak ví, co mu sedí, tak dovede dost dobře odhadnout produkt klidně za týden. Já mám třeba zkušenost, že pokud nějaká péče nesedne nebo mám pocit, že nic moc, tak jí dám max tři dny a konec. Protože chci taky nějaký komfort, nehodlám se trápit měsíc kvůli nějakým pofidérním výsledkům, které taky vůbec nemusejí s danou věcí souviset. A někoho, o kom vím, že ví, co mluví, tak mi takový úsudek stačí taky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to naprosto stejně! Co bude nepříjemné nebo nebude nic dělat, používat nebudu :)

      Vymazat
  6. Super věc. Alespoň se konečně dozvíme něco o nových značkách. já jsem určitě pro.

    OdpovědětVymazat
  7. Vzorečky se mi kupí v košíčku a ne a ne je spotřebovat. Dnešní Pur z časopisu jsem hodila do koše:-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, tak takové vzorečky taky netestuju. I když Jar nebo Pur bych vzala pod stan :D

      Vymazat
  8. Já mám ráda vzorky, no nesnáším, když mi dají na prodejně vzorek makeupu, který je čokoládový. Obecně mám raději vzorky vůní. Viděla jsem, že v zahraničí dostávají vzorky rtěnek nebo lesků, to se mi tu ještě nestalo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem teď v Marrionaud viděla, jak madam šetřivě vybírala, co mi přihodí k nákupu, skoro jsem se smála... U nás je to prostě celé špatně.

      Vymazat
  9. Já bych byla pro, někdy i ze vzorku člověk hned pozná, co je na h**** :-)
    Já se k vzorkům musím nutit, ale pomalu shromažďuji článek a tam bude taková rychlovka cca k deseti testovaným vzorkům.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, takový první nástřel :)

      Vymazat
  10. Kde jsi prosím sehnala vzorky byTerry ? Přála bych si od ní make-up, ale sem bledule, chanel br12, tak se bojím kupovat naslepo, v barvách se žlutým podtonem vypadám blbě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je dostávám k nákupu kosmetiky ByTerry, takže hlavně z oficiálních stránek. Bohužel je s Frantíky dost komplikovaná domluva. Dost často popletou objednávky a vybrat vzorečky je potíž...

      Vymazat
  11. Já vzorečky miluju a musím se přiznat, že už párkrát ovlivnily můj budoucí nákup. A hooodně mě štve, že přijdete do nějaké místní české parfumerky (nebudu jmenovat), necháte tam jen tak 5 tisíc a nedostanete k nákupu ani dárek který k němu patří (o ten jsem se pak musela přihlásit dodatečně) a hodí tam 1 vzorek a ještě se dívá, jestli to není moc. Ä někdy se mi i stane, že nedostanu nic. Toto asi u nás fakt nikdy neskousnu :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, tohle je vážně neskutečné. V zahraničí ti dají i k malému nákupu štědře vzorečky, k velkým nákupům cestovní balení nebo rovnou balíčky. Prostě u nás stále leccos vázne. Jsou pitomí, já osobně taky často nakoupím právě díky vzorečkům...

      Vymazat
    2. Omlouvam se, ze tady otevru asi kontroverzni tema, ale podivejte se na Mimibazar, Aukro, Omlazeni... kde asi ty holky ty hromady vzorku a minuatur, tasticek a testeru berou? Obavam se, ze za tim stoji oblibeny spirt "kdo neokrada zamestnavatele, okrada rodinu". Ostatne divka z Oml, mne ujistovala o pravosti testeru Chanelu tim, ze kamaradka pracuje v Sephore a ma toho hodne.
      Romana

      Vymazat
  12. ja to mam tak, ze 15 alebo 30 ml balenie (deluxe sample) uz povazujem za dostatocne na to, aby som mohla urobit nejake zavery. Z tych mensich sa tak maximalne daju zosumarizovat nejake "prve dojmy".

    No a nase parfumerie a vzorky, to je katastrofa... minule mi dali k celkom velkemu nakupu vzorku make-upu a ja som chcela vyskusat aj jeden krem, tak som si vypytala vzorku a predavacka sa tvarila, jak keby mi to davala zo svojho :D

    OdpovědětVymazat
  13. Taj muj blog na vzorcich stoji! K vyzkousebi vune staci denni davka, 1 ml. Vzorky vetsinou kupuju, objizdim vystavy a stoji mne vcelku rozhodne vic, nez nakupy celych parfemu.
    Co mne mrzi jsou prave sampony: jsem alergik, potrebuju sampon pouzivat tak tyden, abych zjistila zda bzde ok. Pokazde, kdyz v biooo nakupuju za pet set Eliah Sahil a hennu, reknu si o vzorek bio samponu, zda se mi to uz slusny nakup - jeste nikdy jsem nic nedostala. Vzorky bych si koupila, ale nejsou, takze se mi doma hromadi sampony po 300-400 kc, ktere po tydnu vyradim. Deluxe sample...
    Jinak nuf, nik, nabizim vymenu - mam doma par (asi pet) vzorecku nemecke alternativni lux kosmetiky, prave z vystav, a mela bych zajem o vune by Terry i tech ostatnich u nas nedostupnych znacek.
    Omlouvam se za diakritiku a preklepy a anonym, pisu z mobilu.
    Romana www.frangipani.cz

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)