Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

4. 6. 2014

GUERLAIN Météorites Aquarella


Nebudeme kolem toho tančit a nebudu nijak složitě vykládat, proč jsem je koupila. Je to jasné, nikoho z vás jsem tím nepřekvapila. Letní limitovaná edice legendárních meteoritek se mi líbila a  svůj kousek jsem ulovila s krásnou slevou.  



Balení naznačuje, do jakých tónů se s letní limitkou ubíráme. Něžná pastelově růžová v matném provedení na obale mě uchvátila. Víčko je úplně stejné jaké najdete na nové edici stálé kolekce lesklých perliček. Balení je u meteoritek obecně plusem, každé kuličky jsou klenotem na každý kosmetický stolek.



Uvnitř něžné pastelové krabičky jsou schované kuličky v jemných barvách, odstíny odpovídají názvu limitky a připomínají pastelové tóny akvarelů. Něžné, jemné a dívčí. Kuličky jsou lisovány jemněji a hodně se odírají - stejně jako u nové edice Météorites ze stálé kolekce. Jedná se jistě o nový záměr značky a mně osobně vyhovuje. Snadno získáte dostatek prášku, i když spěcháte. Odpadá dlouhé koulení štětcem v krabičce. U starých verzí krabičkou třesu, než ji otevírám, abych se nezdržovala. Tady je to nadbytečné. I bez toho je kolem jednotlivých kuliček a na dně spousta prášku. 





Jak vidíte, houbička, která je vždy nacpaná v balení a utěsňuje kuličky na dně, byla po příjezdu úplně nacucaná omletým pudrem. Až tak, že barva mate. Ve skutečnosti Aquarella není tolik béžová. Je spíše béžovo-růžová, velmi světlá. Jemná baby pink. A disponuje velkým množstvím ultra-jemného lesku. Třpytivé částečky jsou malilililililililinké, doslova pidi. Je jich hodně, ale jsou opravdu malounké. Umocňují něžnost a dívčí půvab, který slibují barvy kuliček.

Takhle vypadá extra silný nátěr Météorites Aquarella - přímo z houbičky. Vidíte, že celkové vyznění pudru je spíše světlé. 





Všechny kuličky kreslí úplně samy, jen se jich dotknete, otřou se. Pouze ty zlaté (šmouha úplně vlevo) jsou tvrdé. A já jsem ráda, protože i tak jsou Météorites Aquarella dost lesklé. Kdyby zlaté koule odevzdaly ochotně všechny své poklady, byl by pudr na den nenositelný.




A použití? Dokonalý rozjasňovač pro kohokoliv. Na sluníčku neskutečně lichotivý. 
Já ho samozřejmě i přes světlé odstínky nosím i na celý obličej - znáte mě. Ale zesvětluje mě. Na léto se to dá, ale bez opálení bych si na to netroufla a bála bych se nezdravého vzhledu. 
Na mé zlatavé pleti Aquarella vytváří jemný a lichotivý finiš, vyhlazuje a zkrásňuje. Tou něžnou růžovou změkčuje vzhled pleti.
Světlejší typy dam si ho klidně mohou dávat místo makeupu, i přes jemný lesk nádherně a plně matuje. Zní to jako paradox, ale kdo zná Météorites jako pojem, ví, o čem hovořím :)

Nikdy v životě jsem nesbírala kosmetiku. Víte, že u mne všechno v cyklech koluje. Ale Guerlain meteoritky to, zdá se, prolomily. Plánuju udělat kritickou čistku a vyřadit to, co nepoužívám, nebo to, co se mi zdá nadbytečné. Ale rovnou vám říkám, že tyhle Aquarella kuličky do čistky nepůjdou.  Anebo nevyřadím nic a až jednou zchudnu, prodám sbírku za obrovskou sumu... 

Pokusila jsem se vyfotit efekt na čele - bohužel se mi zdá, že je klasicky nepolapitelný :)  


Miluju svoje nové Guerlain kuličky. Co vám budu povídat, tohle je posedlost :) Uklidňuje mě to, že je všechny používám. Co už se mnou naděláte!

Koupíte si je? Nezapomeňte na typickou fialkovou vůni... :)

Chcete nové srovnání všech mých meteoritek nebo jste jich už měly dost?





35 komentářů:

  1. Objednávala jsi meteoritky na Feelunique s tou 20% slevou? Já jsem si pořídila Electric paletku a ještě mi nedorazila. :-( Jinak mě na meteoritky lákáš čím dál tím víc. Dřív jsem si byla rozhodně jistá, že je doma nepotřebuju, ale s každým tvým článkem o nich jsi sem jistá čím dál tím méně. :-) Já bych srovnání všech meteoritek uvítala. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, já jsem si je objednala ještě před tou slevou, ale poslali mi nějaký individuální kód na 25%. To se prostě nedalo nekoupit :)
      Doufám, že budeš s Electric spokojená!

      Vymazat
  2. Jestli máš nad 30 a máš tak hladké čelo, tak závist. Já mám vrásky už ve 25ti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuji moc :) Tohle jsem zatím neřešila, zato ale plno jiných neduhů :)

      Vymazat
  3. Kurna další co nutně potřebují:) Ovšem tyto musím před koupi vyzkoušet. Podle fotek mám pocit že by mě mohly ještě víc vybělit:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemyslím si, jsi světlejší než já a máš růžový podtón. Dělají takový perlovo narůžovělý efekt.

      Vymazat
  4. Taky závidím to hladké čelo :)) Jinak tady ty koule jsou nádherné, jak balením tak obsahem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni, s tím čelem jste mě překvapily :)
      Koule rozhodně opět doporučuju.

      Vymazat
  5. Kuličký! Achjo, ty jsou krásné. Všechny. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, jsou prostě nádherné!

      Vymazat
  6. A já tu posedlost furt nechápu, dívala jsem se na ně už i v parfumérce a furt nic. Obal se mi líbí :)) A taky nechápu kam se to dává, na čelo?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však nemusíme všechny umírat ze stejných věcí :)
      Dává se to kamkoliv, podle toho, kolik rozjasnění sneseš. Já je dávám buď na celý obličej místo/na makeup, nebo klasicky na rozjasňovaná místa. Lícní kost, hrana nosu, nad ret... Podle toho, které chytnu.

      Vymazat
  7. Musím je mít! :O

    OdpovědětVymazat
  8. Jako jo, asi neodolam:D jsem porad cekala na recenzi od nekoho, kdo tomu taky hovi, jestli jsou good nebo ne, a tohle jsem chtela slyset:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, ty jsi taky bledulka, ty nešlápneš vedle. A hlavně ty víš, co máš očekávat, takže nemůžeš být zklamaná.
      Spíš je divné, že je ještě nemáš :D

      Vymazat
    2. divný to je, ale jsem u limitek kulí nechutně racionální :D jako já vím, že bych je mohla sbírat, ale ... pak si vždycky uvědomím, jak jedno balení vydrží dlouho :D a ... ale teď jsem aspoň u mythic už v půlce, tak bych si mohla koupit nějaký na doplnění stavu.))

      Vymazat
    3. Já jsem racionální taky, ale když se mi líbí ty barvy podle swatchů, tak si to nádherně vysvětlím :) Až budou tmavě zelené a modré koule, tak je rozhodně potřebovat nebudu...

      Vymazat
    4. Moora je totiž pořád vedle z těch bílých, co se na ně chodí jen dívat a od té doby se bojí všech meteoritích novot :-D

      Zrovna várku jen zelených bych brala hned, naředila bych si s nimi všechny co mám :-D oni ubývají nejvíc a přitom mě nejlépe sjednotí (jsem často flekatá a rudá jak kmér)

      Vymazat
  9. Páčia sa mi. Len by som rada vedela, že či je vidieť rozdiel na tvári pri aplikácii klasických meteoritiek č. 1 a týchto. Okrem toho väčšieho lesku. viktoria

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nafotím to, rozdíl tam je. Tyhle jsou vysloveně měkce narůžovělé a mají i ty zlaté a broskvové tóny. A rozhodně jsou tyhle výraznější.

      Vymazat
  10. Nepolapitelný? Tak tady mi naopak přijde, že konečně vidím, co ta věc vlastně dělá. I když se mi ten efekt zas až tak nelíbí. :-) Respektive líbí na ostatních a pro sebe to zatím nepotřebuju. Ač mám suchou pleť, takže nehrozí, že kdybych si lesku přidala, bude ze mě disco koule definitivně, nějak jsem tomu rozjasnění, lesku a přirozenému jasu pořád nepřišla na chuť a preferuju dokonale matnou pleť. Ale možná za pár let. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně chápu zaryté fanynky matné a sametové pleti. :)

      Vymazat
  11. Nové srovnání by mě hodně bavilo;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já to na dobrém světle nafotím :)

      Vymazat
  12. musím říct, že tahle pigmentovanější verze se mi líbí asi více :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to i příjemnější na tu aplikaci, já jsem taky spokojená.

      Vymazat
  13. Odpovědi
    1. To jsi moc šikovná! :)

      Vymazat
    2. Šikovná ani ne, spíš mě brzdí moje nepříliš dokonalá pleť, takže jestli třpytky, tak leda na oko. Ale nasadila jsem komplet Dermalogicu a třeba se jednou dočkám ;-)

      Vymazat
  14. Jak jsem byla na rozpacích z té sypké textury, tak mám ty jarní a jsem nadšená :) vyhovuje mi to o dost víc než původní. Tyhle mám na cestě z FU, ale vypadá to, že to drží celníci :-( Mohu se ptát, kde jsi kupovala ty? Kde jsi zvyklá je kupovat? A ještě by mě zajímalo, kolik kusů celkem máš? Já zatím čtvery, ale asi to nekončí O:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pardon, teď čtu, že jsi odpovídala v prvním komentáři. Nicméně, kolik jich máš mě zajímá :-)))

      Vymazat
    2. V kuličkové verzi mám patery meteoritky, v kompaktu mám tři druhy a jednu dvakrát (kabelkovou a doma). A všechny je střídavě používám :) A mám i meteorití bázi pod makeup.

      Vymazat
  15. Určitě chci článek se srovnáním. Stále ještě v těch rozdílech nějak tápu, takže malinký update by se moc hodil :). Tahle verze vypadá doslova luxusně.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)