Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

14. 6. 2014

ESTÉE LAUDER Pure Color Envy Lipstick in 120 Desirable

Ve velkém nadšení z nahých a nenápadných rtěnek jsem si koupila tuhle rtěnku. A byl to obrovský omyl a jsem na sebe naštvaná. Není nude jako nude...

O novince od Estée Lauder jistě víte. Pure Color Envy má tvarovat rty, má pokrýt rty matnou barvou a nemá vysušovat. Matné rty jsou krásné, takže jsem po ní zatoužila. 


Obal je nádherný a velice decentní. Těžký, luxusní a funkční, to mám přesně ráda. Milým detailem je magnetek, díky kterému víčko báječně zaskočí a drží.



Odstín 120 Desirable jsem chtěla strašně moc ihned po prvním pohledu na celou škálu. Je to barva baletních špiček, odstín něžné pudrově růžové. Prosím, na moji následující fotku nespoléhejte, zde barva klame. Vyšla mi tmavší a teplejší, je to ironické, protože právě taková by mi slušela...
Koukněte se do googlu, najdete mnohem věrnější fotky. Já ji sem dávám hlavně proto, abyste viděly to krásné balení.


Uznejte, že je prostě čisté a krásné.

Následující fotky už odpovídají. Swatche jsou věrné a přiznávají tu něžnou baby růžovou.


Estée Lauder Pure Color Envy Lipstick Desirable


Rtěnka je báječná! První matná rtěnka, která opravdu nevysušuje a zároveň na rtech nevytváří pocitově hutný nános. Chová se krémově a komfortně. Myslím si, že nevoní, v každém případě ničím neruší. Výdrž je moc pěkná, nicméně nemám ji potvrzenou v práci nebo na jednáních. Testovala jsem ji jen doma.

Estée Lauder Pure Color Envy Lipstick Desirable


Víte, proč ji nenosím a nebudu? Nesluší mi! Zoufale mi nesluší a je mi to líto. Z fotek to asi není zřejmé, ale věřte mi, že v kontextu celé tváře a mé přirozené barevnosti je to peklo :)

Ale moje chyba, měla jsem to vědět. Nechala jsem se unést tou krásnou barvou v tyčince, i když o sobě tisíc let vím, že tyhle světlé studené barvy nemůžu mít. Koneckonců mi ani nepřekryjí moji přirozenou pigmentaci a kolem rtů to vypadá, jakobych měla hnědou konturku... V silné vrstvě v ní vypadám doslova jako mrtvola.

Tuhle rtěnku ze srdce doporučím bledulkám a studeným typům, možná i výraznému tmavému studenému typu. Těm bude strašně slušet a já jim budu tuhle báječnou, kvalitní a povedenou rtěnku závidět.
Jediné, co nechápu, je to, jak ta rtěnka má tvarovat rty. To bude asi jeden z těch reklamních sloganů, které na sobě nepoznáte.

Na závěr snad jen tolik, že je dobré vybírat si barvy tak, aby sloužily a neškodily. Sebekvalitnější produkt vám prostě neudělá dobrou službu, pokud uděláte to, co jsem udělala já. 

12 komentářů:

  1. No já jsem zrovna z té barvy naprosto paf. Já mám v plánu chviličku počkat, jestli cena rtěnky nepůjde o trošku dolů :). Myslím, že ty si ten nezdar brzy vynahradíš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně už budu poslouchat svoje barvy a nebudu sahat tak moc mimo moje spektrum :)

      Vymazat
  2. To je téma přesně pro mě. Já si zase pořád kupuju rtěnky podle Rachel z Přátel, z toho období když nosila hnědou rtěnku. Nesluší mi to vůbec a nedovedu si koupit jinou barvu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) tak to mě pobavilo. Rachel z Přátel je asi obecně hodně kopírovaná postava.

      Vymazat
  3. Ta rtěnka je... divná. :-) Obal luxusní, ale produkt děsně laciný. Když jsem se podívala na reálně zachycený odstín, evokovalo mi to nějaká dětská malovátka. Ta barva je nevyvážená. Nápadně studená (tady dobrý), ale velmi světlá (to už je špatný,pokud bych nechtěla vypadat jako utonulec, kterého našli týden poté). Snad pro majitelky mimořádně světlých rtů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, fakt je krásná a světlému studenému typu bude strašně slušet :) A možná i některým studeným tmavým dámám. Prostě se musí líp vybírat.

      Vymazat
    2. Jsem světle studený typ a vypadala bych s touhle rtěnkou jak mrtvola taky. (Chtěla-li bych nemrtvolně růžovou, poslouží mi tak Apokalips nanesený velmi velmi lehkou rukou.) Taky mám přirozeně daleko pigmentovanější rty. Domnívám se, že klíčem k nalezení správné "nude" nebo chcete-li efektu "lepší verze sebe sama" či "vypadám dobře, ale na první pohled má tvář nekřičí: jsem namalovaná" rtěnky je to, aby byla ve stejném barevném tónu jako je vlastní barva rtů a o něco tmavší. Světlejší odstín si myslím, že není ta pravá cesta. Horší už je jen světlé béžová. (Zdravíme zejména solárkové princezny se zálibou v mrtvolných rtech.)

      Vymazat
    3. Jo, hned jsem si vybavila modelku z té jedné profláklé šuntové značky :D
      Ale tahle rtěnka si jistě svůj typ najde. Jen ne tebe a mne, máme na ni moc pigmentu. A já jsem navíc podzim...
      Přehmátla jsem se, protože tyhle barvy mám ráda.

      Vymazat
  4. Já naopak věřím, že není krásnějšího odstínu. Jsem vysloveně snědá a mám skoro černé vlasy a nosím tyhle barvy. Nic jiného. Věřte nebo ne, ale nic jiného mi nesluší. Díky moc za typ, v pondělí před prácí ji hned koupím! Bude porada a díky rtěnce ji líp přetrpím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to přeju úspěšnou poradu :)

      Vymazat
  5. Rtenku mam a jsem nadsena, odstin Vengeful red, tedy dost vyrazna cerveno-vinova. Vybral mi ji manzel a i moje celkem tenke rty zvyrazni a zvetsi. Jsem bledozluty typ a opravdu mi sedi.
    Lucie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, díky moc za ohlas. Tím se asi tedy myslí to, že to má být tvarující rtěnka.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)