Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

23. 6. 2014

ELLIS FAAS Milky Eyes Khaki Green E205 - nejnepovedenější nákup v historii

Tohle musíte vidět! Takový průšvih jsem snad ještě nezažila, a to nakupuji skutečně hojně, jak víte!


Značka Ellis Faas prodává univerzálně použitelná líčidla v perech. V blogovém povědomí platí za poměrně drahou až luxusní, její produkty bývají hodnoceny velmi pozitivně. Každý si může udělat názor na to, jak luxusně a kvalitně pero vypadá. Je vyrobeno z krásných a poctivých materiálů a mezi ostatními líčidly vypadá překrásně. Vše dokonale doléhá a pevně drží.


Koncept stínu nanášeného a roztíraného poměrně kvalitním štětečkem je v letním dovolenkovém období jistě příjemný. I pro uspěchané ženy by mohl být velmi lákavým, kdyby ovšem fungoval!



Já sama jsem tohle zatracené pero koupila kvůli odstínu, který miluju a vím, že mi v obličeji velmi sluší. E205 se nazývá Khaki Green, ale podle mě je to spíš velmi pěkná a tlumená hnědá. Té zelené jsem v něm skutečně mnoho nenašla - a tím lépe pro mne. Ovšem, kdyby to šlo nanést na oko, že. To je u stínu tak nějak důležité, nebojím se říci, že podstatné :)

Ellis Faas Khaki Green


Už na začátku jsem byla rozčarovaná, protože jsem asi hodinu točila dnem pera, aby se začalo vůbec něco dít. Zamýšlela jsem se nad tím, zda si ze mne výrobce roztomile nestřílí a neposlal mi prázdnou tubu. To by ale byl povedený šprým, co myslíte?

Nakonec se hmota v mé oblíbené barvě objevil. Podle četných recenzí jsem očekávala texturu pohybující se mezi lehounkým krémem a pudrem, z mého pera ale vylezlo něco suššího. Nevadí, barva byla skutečně překrásná a na víčko jsem nanášela prstem. Roztírání štětečkem se mi moc nedařilo, ale možná kdybych nebyla tak náročná na dokonale hladké a ztracené přechody, použít by se dalo. Stín mi opravdu slušel a velmi pěkně mě provázel celým dnem.

To byl ovšem náš první a také poslední společně strávený den. Když jsem po peru sáhla dnes, abych se nalíčila znovu a případně líčení vyfotila pro vás, stalo se následující:


Mohla jsem si ruku vykroutit, aby ze štětečku pera cokoliv vykouklo... Marně! Štěteček byl suchý jako troud, drolil se z něho zbyteček produktu z předcházející aplikace a to bylo, prosím, vše.

Inu což, kroutila jsem dál, přece to nevzdám - a pak to přišlo. Ta předražená, neprávem vychvalovaná mrzutost se rozpadla. Produkt uvnitř uschnul a pero rozložil. Na to, že jsem jej měla doma chvilku a vršek byl přepečlivě zaklapnutý, je to skutečný průšvih.


Je mi jedno, zda jsem měla smůlu na vadný kus, další pokus neudělám a vám radím tato krásně vypadající pera obcházet obloukem :)
A já jdu tohle vyreklamovat!

Krásný start do nového týdne a pokud nakupujete, mějte šťastnější ruku.

7 komentářů:

  1. No to jsem teda ještě neviděla! Doufám, že reklamace dopadla dobře. A vůbec se nevidím, že nemáš chuť tomu dávat další šanci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reklamace dopadla dobře, v tomto jsou zahraniční eshopy prostě spolehlivé. :)

      Vymazat
  2. Ty jo, to vypadá děsivě...není to ta stará verze (tj. ta užší co se pokaždé při zavření přeplete do víčka), ty poloché mi přijdou použítelnější?
    Pero jsem "rozlomila" cca 7 měsících používání, kdy neěla vytočit ani kapička, shrnu to, vyškrabala jsem ještě polovinu kalíšku, nicméně pokud vyschne jen na začátku, stojí to za starou bačkoru. Idea je krásná, ale provedení boužel vázne. Samotný produkt super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla to ta nová verze, štěteček byl před vyschnutím placatý. Na fotce už to není vidět, protože jsem to poněkud pocuchala snahou se ke stínu dostat.

      Vymazat
  3. Moc dobře a vtipně píšeš.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  4. Holt i tohle se občas stane. I mě se to tenkrát stalo... To mi dorazila totálně vyschlá Dioří řasenka. Nechápu jak se to může stát, ale evidentně se to děje :/. Ještě že ti uznali reklamaci.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)