Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

12. 6. 2014

DIOR Hydra Life Pro-Youth Protective Creme

O péči píšu málo z několika důvodů: jednak mám všeho malou spotřebu a krémy a séra se u mne nijak rychle nestřídají. Někdy si říkám, zda to třeba není i tím, že mám malý obličej :D Ale asi ne... (Mimochodem si nedovedu vysvětlit, jak některé blogerky dokážou recenzovat takové hromady pečující kosmetiky. Dekorativku jasně, na to stačí obvykle pár dní. Ale ta kvanta krémů, sér a vodiček, která se na některých blozích střídají...) 

No, a druhý důvod je jistě ten, že se poměrně často vracím k oblíbeným krémům. U mne prostě vždycky najdete některý z mých oblíbenců (Egyptian Magic, Decléor, Creme de Rose, všeuměl Lipolotio, Synchro od Gernetic...). 
No, a mezi mé oblíbence se už léta řadí i báječný krém Dior Hydra Life. Je neskutečný, hodně hydratační, příjemný, pohodlný, příjemný, nikdy mi na něm nic nevadilo.


Poměrně velká, bytelná, skleněná dóza oválného tvaru tak nějak odpovídá zvuku značky. U Diora jistě všechny čekáme malinko opulentnější obal. Tento je luxusní, funkční a povedený. Jen nevhodný na cesty. Spodní část dózy je pořádným kusem pěkného skla, tu bych nechtěla roztřískat v tašce...


Dior Hydra Life seženete ve dvou variantách pro různé typy pleti. Dříve jsem kupovala lehčí texturu pro mastnou a normální pleť, teď tu mám už druhé balení krému pro normální až suchou pleť. To víte, s věkem malinko přidávám. Pleť už snese hutnější krémy a doslova si v nich libuje.

Musím ale říct, že i ta odlehčená varianta byla skvělá. 
V obou případech mluvíme o dokonalém krému pro všechny typy pleti. Těžko se mi popisuje, protože nevybočuje žádným směrem. Když to napíšu hodně zjednodušeně, tenhle krém prostě "jenom" dokonale hydratuje, roztírá se, vsakuje se, pečuje a voní. Všechno je dokonalé, nic nevypíchnu. Jako celek ho vnímám jako naprosto špičkovou péči. Takže vlastně nakonec vybočuje ze skupiny ostatních krémů docela dost :) 
Píšu asi strašně zmateně, ale to je tím, že je to moje stálice. Vím velmi dobře, proč se k němu vracím i po testování novinek. 
Textura je hladká, neskutečně příjemná. Roztírání snově lehké, pocitově ihned pleť napouští krásou. Můžu se jít ihned líčit, i přesto, že by tato varianta měla být hutnější. To oceňuji, protože prostě ráno nemám čas nikdy na nic - jako každá jiná :)
A jemně a svěže voní! Miluju tu vůni. Pokud na fotkách vidíte jemně zelinkavou nebo namodralou barvu skleněné krabičky krému, tak vůně téhle barvě zcela odpovídá. Vůně je ale jemná a po aplikaci krému mizí, myslím si, že by ji snášela i Nik, která je na vůně v péči velký čumák. No, to si musí každá z nás zkusit...

Víte asi, že Dior prodává poněkud dražší kosmetiku. Když si ale dáme na jednu stranu rovnice všechny báječné vlastnosti krému spolu s jeho výdrží a na druhou stranu cenu, zjistíme, že vlastně nijak drahý není. Navíc ho v akcích nebo slevách seženete za cenu kolem osmi až devíti set, což při jeho malé spotřebě a dlouhé výdrži balení ujde. Já jím nešetřím a některé dny ho používá i můj manžel (střídá ho s Elizabeth Arden 8hours se SPF25) a obvykle nám vydrží zhruba 5 měsíců. Kupuju si ho vždycky na jaře a v létě, jeho svěží vůně a pastelové balení mi k těmto obdobím báječně ladí.


Vím, že v blogerském světě je tak trochu móda péči high-endových značek nepoužívat. Ale je to předsudek. Dior obecně krémy umí a jsem si jistá, že pro některé typy pleti je to sázka na jistotu.
Kdysi jsem používala jiný krém od Diora, byl vyživující až hojící a byl dokonalý i přesto, že jsem ho kupovala v době, kdy mi pleť ještě uměla udělat pupínek a jinou paseku. Nevím, jak se ten krém jmenoval a už mi ho nevyrábějí. Ale jsem si jistá, že konkrétně u Diora se zkrátka vybrat dá.

Berte to třeba jen jako alternativu, pokud vám (stejně jako mně) obvykle nesedí přírodní kosmetika, olejíčky a ostatní vysoce módní mazadla :)

Já dávám za DIOR Hydra Life ruku do ohně, běžte si do parfumerie pro vzoreček a uvidíte :) 

17 komentářů:

  1. Já už to tu musím přestat číst. To je hrozné, co všechno kvůli tomuhle zpropadenému blogu chci! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani, to ti nepomůže. Lákadel je všude kolem moc! :)

      Vymazat
  2. Jej,ty vzdycky umis napsat tak vhodne na neco recenzi. V mem pripade, kdyz mi dochazi Steam cream. Neni spatny, ale hned po pouziti namuzu na nej hned s makeupem. Muj oblibeny Matis mi po porodu uz nesedl. Jedine, co me od Matis ted vyhovuje je BB cream, ktery jsem diky trb poridila vic nez za dobrou cenu. A po tve recenzi jsem si koupila BB od PF a musim rict, ze s nim mam opacnou zkusenost nez ty. Vubec mi neprasi, a i kdyz pouzivam stejnou stetku, tak nabiram prasku skromne. Mozna, ze je to tou verzi pro svetlejsi plet. No, takze ja Ti pekne dekuji :-). S pozdravem Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já jsem si ze Steam Creamu nesedla na zadek. Mě se na něm nejvíc líbilo balení :)
      Hydralife zkus, je fakt fajn :)

      Vymazat
  3. Docela by mě zajímalo, jestli sis nevšimla během doby, co ho kupuješ, změn. Protože některý značky fakt mění složení (mám na mysli high end, ne niveu a spol) a u pár už jsme byla fakt nemile překvapená. Ale většinou teda u nějakých inovací a rozšíření řad (třeba nový Visionnaire je katastrofa a měl by stát tak tři stovky max). Protože Dior měl krémy báječný a byla by to škoda. Ale jinak tedy (samozřejmě :-) ) musím protestovat trochu proti té přírodce, jako mám nazkoušeno fakt hodně a řekla bych, že přírodní kosmetika je v poslední době už stejně rozmanitá jako konvenční, akorát že třeba přírodní high end je fakt málo známý (což je škoda). Třeba REN za high end neberu, to je vyšší střední třída :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reni, u Dioru jsem si toho nevšimla, ale všimla jsem si u Estée Lauder (sérum a okurkový krém) a u Lancome (krém).
      Určitě je přírodní kosmetika rozmanitá a jistě spoustě lidí báječně sedí, ale já jsem zatím nenašla úplně dokonalé pečující prostředky, i když hledám. Tenhle krém mi fakt funguje strašně dobře. Holt když je pleť klidná a krásná, tak mlčím, no :)
      REN je rozhodně střední třída. A podle mě je trochu přechválený :)

      Vymazat
  4. Hami, ja Dior Hydralife (dříve Hydraction) používám uz spoustu let a jsem s nim velmi spokojena. Dokonce se mnou i cestuje a nikdy se mu nic nestalo. Ta textura a ten pocit na pleti je prostě dokonaly!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Veru, díky za připomenutí starého názvu. Mně to pořád brnkalo v hlavě, ale nemohla jsem to vydolovat.
      Jsem ráda, že potvrzuješ moji recenzi :)

      Vymazat
  5. krém vypadá zajímavě, a já také nechápu, jak někdo dokáže vypotřebovat třeba micelárku za měsíc. já se s ní crcám klidně čtvrt roku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám velkou micelárku Lancome na tři čtvrtě roku :)

      Vymazat
  6. Já jsem ho měla nedávno ve vzorečku a byl moc příjemný! I když musím říct, že já zas u těch high-end většinou stojím při dekorativce, ale u péče koukám po jiných značkách, nějak těmto parfumerkovým nevěřím, že ví, co dělají! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že ví, co dělají :) Jen jim záleží na jiných věcech :)

      Vymazat
  7. Mela jsem ho ve vzoreccich, ale v dost vzoreccich, takze bych si skoro troufla i hodnotit. A za me bohuzel zklamani, nevyhovoval mi, dost nehydratoval, a vubec ten pocit neprirodni kosmetiky na pleti je sileny :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsi stejně hráblá jako já, no :-))))

      Vymazat
    2. Holky, asi jste měly štěstí na jiné druhy přírodní kosmetiky. Mi přesně naopak zatím vyzkoušené přírodní věci neseděly. Musím se příležitostně zaměřit na zkoušení, doporučte mi!
      Já teď prozkoumávám Murad, Rodial a podobné značky.

      Vymazat
  8. Tak ono to s těmi blogerkami nebude tak horké. Já jim prostě nevěřím. Kdo zkouší krém měsíc a pak na něj pěje ódy, ten by se měl chytit za pusu. Krém vypadá luxusně a recenze je moc lákavá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! To jsou ty spolupráce... Dřív jsem měla ráda některé věci třeba od Biodermy, ale poslední dobou už nevím, zda jejich věci fakt koupit nebo zda je to jen chytré PR.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)