Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

20. 6. 2014

By Terry Hyaluronic Blush in Blushberry

Ačkoliv mám doma tuhle nádhernou tubičku už několik měsíců, čas na její recenzi nastal až dnes. A určitě je to právě včas, protože texturou i barvou se bude báječně hodit na letní období.



Jde o tekutou tvářenku z hyaluronové řady. Vy věrní už jistě víte, že hyaluronovou řadu od By Terry miluju a že bych chtěla, aby veškerá moje kosmetika nejen krášlila a dekorovala, ale aby pleti dávala i něco navíc. 


Balení je praktické a příjemné, štíhlá drobná tubička s uzounkým otvorem. Dávkování produktu je pohodlné a obal se neupatlává. Takže jsem spokojená a nemám, co bych dodala.


Odstín Blushberry je snový, nádherný, překrásný a úžasný! Čekala jsem, až ho na stránkách zalistují do nabídky, těšila jsem se na tu nádhernou barvu granátového jablka. Na fotkách snad uvidíte, jak je to pěkná barva. Šťavnatá a celkem neotřelá. Není ale přehnaně výrazná a přepigmentovaná, takže se nemusíte bát, že vám ve tváři nadělá víc škody než užitku. Zlatý třpyt po rozetření není vidět, pleti dodá spíše jen zdravý a šťavnatý vzhled.

By Terry Hyaluronic Blush Blushberry


By Terry Blushberry

Když jsem tubu vybalila s balíku, zprvu jsem byla docela rozpačitá. Úplně napoprvé jsem ji prostě neuměla aplikovat. Nedokázala jsem si s tou tekutinou poradit a rozetřela jsem si ji do nepěkné mapy. Naštěstí jsem si druhý den dala víc práce a naučila jsem se. 
Kapku nanesu mezi ukazováčky obou rukou a krouživými pohyby rozetřu nad hranu lícní kosti. Nesmím moc tlačit, abych barvu nestírala. Je nutné vklepávat a lehounce natírat, velmi dobře se dá vrstvit podle požadované intenzity. Efekt je krásný!

Od té doby, co s ní umím zacházet, po ní sahám ráda a často. Používám ji buď samostatně a velmi lehce - to mi vytvoří takové nenápadné a jemné líčení, kdy není vidět makeup a vypadám prostě jen svěže. Anebo ji používám jako první vrstvu tvářenky, kterou lehce osvěžím ještě nějakou pudrovou. Díky tomu mi tvářenka vydrží opravdu celý den a prodlouží výdrž i méně kvalitního produktu. Výdrž Hyaluron Blush je totiž fenomenální. Jak ji ráno nanesete, tak ji večer najdete a odlíčíte. A víte, co je skvělé? Můžu ji nanášet i na pudr, neudělá mapy. Já totiž kolikrát dopředu nevím, co si nanesu. Střídám krémové, tekuté i pudrové produkty a beru to, jak mě napadne. 


By Terry Hyaluronic Blush 2

Pokud sháníte dokonalou tvářenku, kterou můžete používat klidně i k vodě, tuhle prozkoumejte blíž. Je dokonalá! Jediné, co zatím nedovedu posoudit, je onen omlazovací efekt. Tohle u tvářenky, kterou neaplikuji denně a na celou tvář, zkrátka nepoznám.

Značka By Terry mě opět nezklamala. Náš vztah se stále prohlubuje, i když se Francouzi snaží vnést mezi nás pochybnosti a svár. Objednávání z oficiálních stránek bývá zážitek. Nikdy nevíte, jak objednávka dopadne, kdy se k vám dostane, a co bude uvnitř balíčku. Já teda na dobrodružství tohoto typu nijak moc zatížená nejsem, ale moji lásku ke značce to kupodivu zatím nezlomilo :) Doufám, že se to nezmění...

Přeji vám krásný víkend a nenechte se otrávit změnou počasí.

3 komentáře:

  1. Už jsem čekala na příspěvek. Poslední dobou to zde přímo hltám :)
    Takovou barvu dlouho hledám, ale chtěla bych klasicky pudrovou. Nevíš, kdo by ji měl? Na kosmetiku By Terry zatím nemám, tak raději levnější, jo?

    OdpovědětVymazat
  2. Tahle tvářenka vypadá moc hezky ale stále dám radši přednost těm pudrovým :)

    Zvu tě ke mě na giveaway o super náhrdelník, která probíhá na mém blogu :YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovědětVymazat
  3. Něco tak drahého bych si nikdy nekoupila navíc to nikdo nevidí

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)