Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

15. 5. 2014

URBAN DECAY Electric Palette

Nebudu vám psát, že to samo. Nebudu vám ani tvrdit, že jsem se prostě neudržela, protože jsem se nijak nedržela. Koupila jsem ji zcela vědomě, střízlivá, nikým a ničím neovlivněná. Radostně a velmi nadšeně. Urban Decay Electric Palette :)
URBAN DECAY Electric Palette
Všechny víme, oč jde, tak budu dneska stručná a dám vám o to více obrázků. Protože tyhle stíny jsou o barvách. A jak se dozvíte později, tak i o vysoké kvalitě.

Balení je super! Kompaktní černá plastová kazeta, která působí luxusně, je pořádná, ale stále elegantní. Velmi dobře se s ní manipuluje a otevírá se lehce. Přiložené štětečky jsme zvyklé poplivat, ale tento je poveděný. Netvrdím, že se s ním nalíčím kompletně, ale pracuje velmi dobře s konkrétní kvalitou stínů. Špičatý konec je geniální na linku pod oko a do vnitřního koutku. Druhý zkosená strana nečekaně dobře roztírá stíny do ohybu oka. Díky máslové textuře stínů se stíny nerozprsknou do okolí a opravdu spolehlivě přijdou tam, kam je chci. Tentokrát jsem se štětečkem spokojená!




V počasí, která nám poslední dobou vládne, je obrovsky těžké vyfotit cokoliv věrně. Natož když je to různobarevné, občas lesklé a ještě je to v černém lesklém plastu. Doufám, že omluvíte občasnou rozostřenost, věřte mi, že jsem nafotila tuny fotek, abych něco vybrala...





A teď více ke kvalitě stínů. Stejně jako plno jiných milovnic UD stínů jsem malinko zklamaná kvalitou Naked3 - stíny v ní jsou krásné, ale sušší a prášivější, než jsem od Urban Decay zvyklá. Kvalita stínů byla nejlepší v Naked1 a postupně šla malinko dolů. Samozřejmě jde stále o parádní stíny nesrovnatelné s drogerkou a mnohdy ani s high endem, ale kdo má vysoký standard, u trojky už prostě zaremcá. Elektríčka (ano, takto familiérně ji oslovuji) mi opět zvedla náladu, je totiž dokonalá!

Urban Decay Electric Palette

Extrémní pigmentace, máslovitost, přilnavost k pokožce je neskutečná, výdrž je prostě nekonečná. Mívám dokonce problém odlíčit se a oproti běžnému líčení spotřebuju minimálně o jeden tamponek s micelárkou víc. Nicméně micelárka stále dostačuje (používám Lancome nebo nyní i Bourjois na zkoušku).
Jediný stín, který na víčku nekryje dokonale, je stříbrný Revolt. Nečekejte plnohodnotnou galaktickou stříbrnou. Dělá spíše lehký a transparentní efekt. Soudím, že byl zamýšlen jako topper přes ostatní stíny. Ty totiž díky němu vypadají "vlhce" a leskle, malinko zesvětlají.



Když nanáším silnou vrstvu stínů pro maximální barevný výkon, stane se, že trocha prášku ze štětce při přiložení na pleť spadne - to není prášivot, to je tím, že mám na štětci velké množství produktu. Nicméně ofouknutí stačí, na pleti pak není binec v podobě třpytek. Takový binec kupříkladu Naked3 umí... Elektríčka ne! Na to, jak barevné a pigmentované stíny obsahuje, je prostě boží! 

Vyfotila jsem vám dvě svá elektrická líčení, ale samozřejmě budu znovu žehrat na počasí a světlo. Pokud se vám tyto vzhledy zdají až příliš, uklidním vás. Obvykle se líčím jemně a jednou vybranou barvou z Elektríčky líčení doladím. Buď dotekem na střed víčka, do koutku pro oživení nebo jen rozetřením do ohybu. Co mě baví strašně moc, jsou linky některým z elektrických stínů. 
Tyto varianty se hodí i na pracovní den a na pohodový víkend. Elektríčka je nečekaně variabilní a použitelná, i když tak možná nevypadá. 
Růžové a červené odstíny se navíc dají na cestách použít místo tvářenky. Vidíte? Náhle máme v Elektríčce i báječnou paletku na cesty, stačí jen řasenka a lesk a máte sbaleno!

Doplněno linkou UD Retrograde a novou řasenkou No7. Na konečcích řas je ještě tyrkysová řasenka Essence. Trochu jsem se rozvášnila, navíc ta řasenka je skvělá!






 Růžové líčení je doplněné novou řasenkou Rimmel ScandalEyes Retro Curls, kterou jsem dostala jako PR vzorek k otestvání. Zatím se mi zdá skvělá, ale počkám si. Opět vidíte tenkou UD Retrograde, nicméně nijak extra necítím potřebu růžovou oddělovat od oka linkou. Nedělá mi uplakané oči ani trochu!
Omlouvám se za rozostření, ale sama se v tom bídném světle věrně nenafotím :(




Já jsem nadšená! Elektríčka je kvalitní, nádherná a maká jako tažný kůň. Jsem nejnadšenější za poslední dobu, kromě pleťových dekorativních produktů By Terry mě dlouho nic tak nenadchlo!

Rozhodně si tuhle krásku kupte, není omluvy pro to, nechat ji ležet na eshopech. Prostě není!


45 komentářů:

  1. tak teď jsi mě definitivně odradila od koupi Naked 3, nad kterou přemýšlím od té doby, co šla do prodeje :D ale už mám za ní náhradu, hrozně se mi líbí Play Color Eyes - So chic eyes od Etude House, je o polovinu levnější a ty barvy jsou snad ještě dokonalejší :D tahle Electric je vážně exkluzivní, ale já bych jí neužila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barčo, já tě nechci od Naked3 odradit. Já ji mám ráda, akorát jsem šťoura rozmazlená a UD to umí ještě o kousek líp. Prosím, ještě to zvaž :D
      Etude House? Nechci tě nějak rozhodit, ale copak skutečně porovnáváš UD a asijskou značku napajcovanou kdo ví čím?

      Vymazat
    2. Já to teda nikdy blíž nezkoumala, ale žiju v přesvědčení, že zrovna Etude house je "ověřená" asijská značka..?

      Vymazat
    3. Ale možná jo, Dejni. Možná je jedna z těch lepších. Já jsem kdysi pár věcí zkusila a neměla jsem z těch věcí dobrý pocit. Můj osobní názor. Vedle UD bych ji prostě nepostavila ani na stůl :)

      Vymazat
  2. Ty jo! Tak ta by se líbila mým holkam:) Poradna divočina:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si právě řekla, že kdyžtak jí budu líčit holky na oslavách a karnevalech :)

      Vymazat
  3. Krásná. Já vždycky obdivuji to líčení, kombinace barev... Já zvládám maximálně hnědou + světle hnědou + béžovou :)
    Ale tohle je prostě boží :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Luci! To chce jen cvik. Zrovna tebe by barvy hodně rozsvítily. Zkus to!

      Vymazat
  4. To jsou tak boží barvy! :) Sice nevím, na co by mi byly, ale tak by se mi líbily u mě doma... :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. An., to je hrozný omyl, že bys je nevyužila. Není nutné dávat všechny najednou, když ty jásavé barvy nevytáhneš nad oblouk, ony se v podstatě schovají do víčka a jsou vidět jen zblízka při mrkání. Já jsem si taky myslela, že je neutahám, ale ta kvalita je tak dobrá, že po nich sahám denně od té doby, co mi přijela domů.

      Vymazat
  5. Kvalita stínů v Naked3 vážně trošku pokulhává. Ale i tak jsem moc ráda že ji mám doma, protože barevně je to přesně moje gusto.
    Tato paletka se mi taky moc líbí a nebudu lhát, že ji nemám v hlavě. Abych ale byla úplně upřímná, tak se jí vcelku bojím. :-) Tohle je pro mě na první pohled barevně až moc. Ale zase na druhou stranu si dokážu představit jeden tento stín s nějakým neutrálním. Obě dvě tvoje líčení jsou dokonalá! Tvoje recenze mě nahlodala natolik, že o paletce nejspíš začnu uvažovat do budoucna mnohem vážněji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naked3 vnímám taky tak, mám ji ráda i přes drobné výhrady.
      Electric Palette je mnohem nositelnější, než se jeví na první pohled. Fakt!

      Vymazat
    2. Holky já vám závidím, mně dělá naked3 uplakané oči:-(

      Vymazat
  6. Bomba! To líčení je prostě superozní. Já na paletku koukala už několikrát, ale připadala mi taková dost divoká. Teď mi připadá skvělá, ale je tam na můj vkus až moc modré barvy. No... na léto jako dělaná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Já modrou taky nenosím. Obvykle. Ale na mně jdou ty barvy většinou spíš do tyrkysové nebo je tak namíchám. Takže paráda!

      Vymazat
  7. A mně se právě to líčení moc líbí. Barvy jsou fakt krásné, rozetřené na ruce mi přišly jako fakt divočina, ale takhle na očích wow :O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono se to nezdá, ale jsou to nositelné barvy. Navíc se dají kombinovat všechny se všemi. Prostě must have.

      Vymazat
  8. krásná široká škála barev:) k těmto barvičkám si můžete vybrat i nádherné stříbrné náušnice :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu, ale příště, prosím, bez reklamy.

      Vymazat
  9. Je to bomba, přesně do té Brazílie, která je teď hitem léta.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, je toho všude plno. Na fotbal úplně kašlu, ale barvy jsou mi příjemné :)

      Vymazat
  10. Uaaaa, asi umřu....pripravuji se soutěž v líčení na téma popart....proč teď? Proč ne dřív? Koupila jsem si Sleek Candy a Acid....jako dobrý, ale trochu mě pigmentace a prášivost u některých odstínů potrapila. V UD jsou přesně ty odstíny v té syté pigmentaci co potřebuji. Bohužel soutěž je za 14 dní, což asi fakt nedám, ani asi finančně. Je v dostání v ČR? Pixiwoo dělali tutoriál, takovej brazilskej :-) no nic, pořídím si ji později...jinak báječná recenze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, Sleek mám celkem ráda, některé paletky jsem kdysi před jejich českým boomem měla a nedávno jsem si všechny osahala a vyzkoušela. Původně jsem si totiž řekla, že si koupím znovu Acid, protože ty barvy tolik nevyužiju. Ale kvalita je nesrovnatelná. Sleek je sice na drogerkovou cenu poměrně fajn, ale zde ho Urban Decay teda nekompromisně převálcoval :)
      Já jsem kupovala na Feelunique, v čr podle mého názoru neseženeš, ale nemám přehled. Navíc to tu pak zase bude přepálené. Nevím, opravdu - mmožná někdo poradí do komentářů.

      Vymazat
    2. Děkuji za tip...teď už to vypouštím, dívala jsem se, skladem ji nemají nikde, dostupnost cca 14 dní, cena cca 1500-1600. S tím Sleekem to budu muset zvládnout, už trénuji více než měsíc, už vím jak s tím pracovat, tak se to dá. Za 14 dní je soutěž a to už zkrátka nedám. Nevadí, pořídím si ji na glamour. Je to ale nářez ta pigmentace, to se prostě nedá s tím Sleekem srovnat, u nich jsou některý stíny pigmentovany super a některy hůř, zrovna ty kriklave barvy jsou jakoby průsvitné. Holt vrstvim no! :-)

      Vymazat
    3. 1500-1600,- mi přijde hodně. Já jsem ulovila se slevami za 28 liber, to je za takovou kvalitu skoro zadarmo.
      Tohle mi přesně u Sleeku vadilo - v paletce mě nadchly kvalitou i barvou zároveň vždycky maximálně dva stíny. A ostatní byly nic extra. Když už paletka, tak mi musí vyhovovat kompletně celá.
      Přeju moc úspěchů v soutěži a věřím, že budeš se svým výkonem spokojená :) Určitě si poradíš i se Sleekem, nakombinuješ s nějakým dobrým podkladem a bude to super.

      Vymazat
    4. Dekuji za podporu, mno uvidíme, bude to moje premiera, vyzva prostě. Nejedu si pro medaily, ale pro zažitky, zkušenosti, kontakty. Se Sleekem to zvladnout musím, se nedá nic dělat....a zas taková trága to není, jde tam hlavně o ty barvy a ty tam v některých případech i jsou;-)

      Vymazat
  11. Já jsem jí chtěla, pak jsem se rozhodla pro Naked 3, je to už moje čtvrtá od UD a musím říct, že kvalitou je asi nejslabší. No a tahleta je prostě boží!! Asi o ní budu muset začít zase přemýšlet:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tahle je opravdu super. Já je právě s Naked3 nechci moc srovnávat, beru je jinak. Na jiné určení a celkově nesrovnatelné.

      Vymazat
  12. Heh,takze po takove recenzi mam odolat :-). Jsou tam presne barvy, ktere ted nosim. Koupila jsem si ale nejakou levnou paletku s 88 stiny abych se naucila ty barvy nakombinovat at je to nositelne. Sice pigmentace nic, ale kdyz pod to dam bilou tuzku od NYXu, tak super a vydrz celodenni a i snad pres noc. Prasi ale min jak Naked 3. Jako ten bordel, co udela pod ocima je trestuhodny. No, ale odpustila jsem ji to a makeup aplukuji teda az po naliceni oci. Dekuji za recenzi, protoze bych si tu paletku nikdy nekoupila. Stejnak se uz zase pomalu vracim do pracovniho procesu, tak proc nevypadat a citit se pri praci dobre. S pozdravem Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš odolat :D V žádném případě. Máš si ji koupit :)
      Rozhodně se hodí každé ženě a já budu jen moc a moc ráda, když uvidím trochu více barev v ulicích :)

      Vymazat
  13. Hani, dnes (včera) jsem na ni koukala a i si ji ozkoušela a je opravdu uzasná! Ty fotky ji opravdu nezachytily věrně, ve skutečnosti jsou ty barvy ještě nadhernejsi!

    Jediný důvod proc jsem si ji nevzala bylo to, že ty barvy nevyužiji, jinak se staci jen zlehounka dotknout a už má člověk na sobe plně sytý odstin, prostě bomba ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, prostě s foťákem to nijak moc neumím a tyhle barvy jsou tak krásné, že ani zachytit nejdou.
      Taky jsem si myslela, že takové barvy nevyužiju. Ale najednou to jde a hledám si, jak je vnést do líčení :) Díky tomu, že fakt nepráší a nešpiní, není problém jen někam lehce ťupnout a oživit si vzhled. V těch upršených dnech to je skoro nutnost...

      Vymazat
    2. Hani, i me každý foťák fotí jinak a treba kriklave barvy taky nezvládám zachytit věrně, až mě to štve. A právě si taky říkám, když vidím to tvé liceni, ze bych ji možná využila, i treba na nějaké focení, vždyť stiny mi vydrží dlouho, že.

      Jo, ja sem fakt nesmich chodit, ale je fakt že i me se libila na první dotek ;-)

      Vymazat
    3. Veru, tvoje fotky jsou podstatně lepší než moje! U mě je to rukama :) :) :)
      Určitě si tu paletku kup, je to takový zástupce barev a jak už sis vyzkoušela, ta kvalita je špičková :)

      Vymazat
  14. Elektrická paletka mě dostala do fáze rozvažování, zda mám či ne. Nejsem si totiž jistá, zda bych ji díky výraznějším barvičkám dostatečně využila. Na druhou stranu mi přijde, že je to přesně ta paletka, která se hodí, když se chce člověk barevně vyblbnout a nebaví ho jenom nude stíny. Nicméně ta dvě líčení jsou moc podařená, já bych to klidně vyvenčila přes den :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Deňul - máš! :)
      Ono to fakt není tak strašné a nosit se to dá. To zjistíš ve chvíli, kdy do stínů mázneš. Věř mi :)

      Vymazat
  15. Taky jsem teď tedy hodně nahlodaná. Vůbec by mně nenapadlo si někdy takovou paletu pořídit, ale chci teď na léto barevné linky, a tohle by byla taky varianta. Jinak u mně převažují také většinou nude odstíny, od UD mám jenom Naked Basic. Jestli by se daly s těmito "máznout", tak teda nevím, nevím, jestli je brzy nedám do košíku..

    OdpovědětVymazat
  16. Paletka se mi líbí, ovšem mnohem méně se mi líbí blogová masáž na tuto paletku. Nejdřív bylo jedno video od jedné blogerky a poté obrovská vlna na všech blozích, která mě totálně odradila -_-

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tak je, když značky přijdou s něčím povedeným. A tahle paletka je nejen krásná, ale hlavně kvalitní.

      Vymazat
  17. Wow, nemám slov. Gejzír barev, nálož barevné energie, barevný koktejl - dokonalost! <3 A před tvým líčením smekám klobouk! Kdyby tě náhodou někdy omrzela (a ani holky už by ji na karnevaly nevyužily), tak se jí ráda ujmu :D No ale každopádně se jdu podívat, kde ji mají, motivace ke zkouškám je potřeba :))
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, děkuji. Koukni se po ní, já si tu svoji zatím ponechám. Za zkoušky je to určitě adekvátní odměna! A třeba ulovíš lepší cenu v nějaké slevě nebo akci. Tak se to povedlo mně :)
      Hodně štěstí u zkoušek!

      Vymazat
    2. No a to se mi u tebe hrozně líbí. Že nejedeš monotónně v nude líčení jako většina ženské populace :) Chápu, že nude oči jsou evergreen a nezklamou nikdy, ale ty barvy... ty jsou prostě k životu potřeba. :) Až se jednou naučím vstávat a organizovat si ráno tak, abych všecko parádně stíhala, budu se v těch barvách vyžívat mnohem víc. Do tý doby si sem budu chodit pro inspiraci.
      A děkuju, bude se to hodit!

      Vymazat
  18. moc pekne liceni! Paletku mam taky cerstve a taky ji miluju :)

    OdpovědětVymazat
  19. Já se na ní zrovna chystám, tak doufám, že mě nezklame. :-)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)