Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

11. 5. 2014

TOXIC TWINS Dream On Green Tee detoxikační náplasti

K jaru patří detoxikace organismu. To už je tak notoricky známé, že nebudu unavovat vypočítáváním důvodů.
Někdo baští čerstvou zeleninu, někdo pije čaj z mladé kopřivy, někdo si zaběhne na klystýr... Já osobně detoxikuji pomocí tradiční čínské medicíny a jako doplněk používám detoxikační náplasti na chodidla.

Znáte je? Pokud je neznáte, dnes vás velmi obohatím. A pokud je znáte, obohatím vás také. Ukážu vám totiž jednu poměrně vytůněnou verzi detoxikačních náplastí od německé značky Toxic Twins, která není tolik známá.

Nejprve malé představení principu, detoxikační náplasti totiž vyrábí nepřeberné množství značek, jejichž produkt se v detailech liší. 

Podle tradiční čínské medicíny je ideální detoxikovat celé tělo přes chodidlo. Jak asi víte, v chodidlech se nám zrcadlí celé tělo. Navíc ve spánku se vlivem gravitace a celodenního pobíhání toxiny přes chodidlo dobře vytáhnou z těla ven. Proto si Číňani vymysleli tento vynález.

Než jdete spát, nalepíte si na chodidla náplasti s polštářky naplněnými bylinkami, dalšími přírodními složkami a jílem. Náplast můžete umístit tak, abyste se zaměřili na konkrétní orgány. 
Natáhnete ponožky a šupky do postele. Ráno náplasti odstraníte, kouknete se na tu spoušť a omyjete chodidlo.

Co je cílem? Co náplasti slibují?
Obecně máme mít díky nim lepší trávení, spánek, pokožku, bystřejší mysl, ... To asi není nutné vyjmenovávat. Mají dopomoci i ke zhubnutí, ale nejsme přece blázni, abychom v to věřili.

Různí výrobci doporučují různé režimy používání. Někteří vás budou nabádat až ke dvouměsíčnímu používání. Moje terapeutka čínské medicíny mi ale sdělila, že je doporučeno udělat si kůru v režimu 10 dní náplasti, 10 dní klid a to celé zopakovat třikrát. A pak si dát na tři měsíce až půl roku pauzu, pokud nenastane nějaká krizovka. A já své terapeutce maximálně důvěřuju. Ona by mi řekla, kdyby na mně našla nějaký problém. 

Dostaly se ke mně náplasti značky Toxic Twins se zeleným čajem. Rovnou vám řeknu, že jsou drahé jak potvora. Pokud koupíte náplasti u terapeuta, seženete jeden pár již od 12 nebo 15 korun. Pár Toxic Twins stojí skoro 7 EUR. To jsem musela vyzkoušet, potřebovala jsem srovnání.
Bez ohledu na značku a cenu dostanete v balíčku následující:
Balíčky s bylinkami a dalšími složkami, obdélníky s čistou náplastí a návod. Ke drahým Toxic Twins dostanete taky barevnou brožurku, díky které pochopíte, jak je dobré zakoupit právě ty drahé náplasti. A taky se dozvíte, že k dostání jsou také varianty s levandulí a varianta Original.

Toxic Twins Dream On Green Tee

Touto igelitovou a pomalouvanou stranou bylinkový balíček přilepíte k náplasti:


Tak nějak. 
Nalepíte slušivě na nožku... a sami si to pěkně vyfotíte. Pokud budete mít stejně jako já obrovský foťák a krátkou nohu, lepších fotek se nedočkáte. Jako já! 



A nakonec konkrétně náplasti Toxic Twins jemně navlhčíte vodou. Tento krok není v návodech všech značek. U Toxic Twins se voda postará o velmi efektní pocit hraničící mezi hřejivostí a chlazením. To nepopíšu :) Ale pocit je to nádherný a provází jej lehounké tepání v ploše chodidel. Hned má člověk pocit, že všechen nepořádek nastřádaný za zimu nebo za život odchází přes pokožku pryč :)

Ráno raníčko vstanete a zvědavě jdete kontrolovat a odstraňovat náplasti. Jste totiž z návodu poučeni, že čím tmavší, tím více toxinů máte v těle. 
Ha:

To skoro vypadá, že ve mně nic dobrého není, že? 
Nebojte se, některé značky to mají pro efekt skutečně uděláno tak, že se barva nemění a světlejší to být nemůže. Levné náplasti od terapeutky mívám podstatně světlejší. 
Na druhou stranu ty drahé Toxic Twins krásně voní i po ránu. Díky drahému a pro efekt vybranému složení je použití náplastí Toxic Twins voňavé a sofistikované. S těmi pravými čínskými, které nejsou ani pěkně zabalené, nejsou ani popsané a především nevoní, mnoho parády nenaděláte.
Ty prostě poctivě smrdí hořkými bylinkami a dřevným octem, nehrají si na beauty salón.

A já těm smradlavým kupodivu věřím víc :)



Co říct na závěr?
Vyzkoušejte detox pomocí náplastí na chodidla. Není nutné utrácet tisícovku za 5 dní u Toxic Twins, nicméně kdybyste cítili tu potřebu, koupíte je v Německu na eshopech nebo v kamenných prodejnách. 
Pokud se spokojíte se smradlavou Čínou a nemáte poblíž terapeuta čínské medicíny, zadejte si je do vyhledávače nebo zkuste Aukro. Dívejte se po značkách s certifikátem pro EU, ať nenaletíte. A jinak je podle mě značka jedno. Složení je vždy obdobné - detoxikační bylinky, nějaký bylinný nebo dřevný ocet, jíl, díky kterému se nastartuje osmóza, a další doplňkové látky.

Napište mi, co na tento tisíciletí starý čínský vynález říkáte a jak se na jaře čistíte vy. Moc mě to zajímá :)

6 komentářů:

  1. nikdy jsem nezkoušela, ale vypadá to dobře, jen by mě zajímalo, jestli to fakt něco dělá nebo je to jenom placebo :D a jak jsi psala, že se podle čínské medicíny pozná stav těla na chodidlech, tak by mě zajímalo, jestli když jsem měla asi rok na patách obou chodidel takvé divné cosi mezi stvrdlou kůží a bradavicema (žádný doktor nevěděl, tak jsem to občas něčím léčila, obrušovala pemzou a tak, ale nic to nedělalo) a najednou to tam není (vůbec netuším kam se to podělo, prostě to tam najednou nebylo :D) jestli to něco znamená, že se třeba v těle něco změnilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle může souviset s ledasčím, ale rozhodně by na to terapeut něco vymyslel. A ještě nápad - nechodilas v tom období bosky po syntetickém koberci?

      Vymazat
    2. myslím, že ne, co by to bylo v tom případě?... já jsem spíš myslela, jestli to není nějaký hnus ze sprch na intru, protože jsem se blbá sprchovala bosá. ale jsem ráda, že už je to pryč, hrozně mě iritovalo, že to tam mám a nikdo nevěděl, co to vlastně mám :D

      Vymazat
    3. Zas si nemyslím, že jen tak nějaký hnus sám od sebe odezní. Ale v každém případě buď ráda, že je pokoj :)

      Vymazat
  2. Tý jo, to je fakt zajímavé. Mám nutkání to vyzkoušet. :)
    Hani a pozoruješ na sobě lepší trávení, spánek, pokožku a bystřejší mysl?
    Hlavně tu mysl bych potřebovala. :D
    Normálně na nějaké náplasti nevěřím a jsem dost skeptická, ale čínská medicína je mi sympatická, tak si asi nějaké smradlavky pořídím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, podle mě je to hodně dobré. Chodidla brní ještě ráno, spím i trávím celkově dobře, to neposoudím. Ale pleť určitě jo, mám ji teď pěknou a takovou líp barevnou.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)