Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

7. 5. 2014

Too Faced Sweethearts Perfect Flush Blush in Candy Glow

Poté, co nás Nik báječně osvěžila a pobavila krásnými obrázky zvířat, se vám pochlubím s vysněným srdíčkem od Too Faced. 

Nějakou dobu se mi nedařilo tohle nádherné srdíčko sehnat, myslela jsem si, že šlo o limitku. Pak se opět všude objevila :)
Vidíte krásné balení ve tvaru sladkého srdíčka. Růžová barva a zlaté písmo, papírové balení - to všechno mi připomíná cukrátko, sladkost nebo prostě nějakou mňamku. Mě se to balení opravdu líbí moc a moc, i když vím, že papírové obaly někomu vadí. Mně ne! Tahle tvářenka je stejně tak velká, že bych s ní necestovala. Nebo cestovala? Vlastně nevím, protože podívejte se samy na ty barvy!


Tyhle barvy by stálo za to mít s sebou u moře, na dovolené, na letních výletech - co myslíte?


Zleva tu máme sladkou studenější růžovou s třpytečkami. Je nádherná a báječně osvěžuje tvář. Je poměrně výrazná, ale je nejtvrdší z paletky, takže to s ní ani nepřeženete. A navíc je dost potíž nabrat ji samostatně. Políčko je malé a bez přejíždění štětcem tam a sem ji nenaberete. A když přejíždíte, nevyhnete se sousedním barvám. Oříšek...
Prostřední proužek je nejměkčí a taky nejkrásnější. Matná (nebo skoro matná - ono se to těžko pozná, když se barvy míchají) broskvová. Je lichotivá, měkká a jemná. Na mně je světlá. Doporučím ji spíš bledulkám. Opět musíte zploštit štětec, abyste ji nabraly samostatně. Ale díky měkkosti se dá.
A poslední barva je meruňková třpytivka. Opět je poměrně světlá, ale vytváří krásný efekt, když ji používám jako rozjasňovač. Je tvrdá, ale líp ulpívá jak na štětci, tak na tváři.

Z profilu vidíte, že je rozdíl ve výšce proužků paletky, pár měsíců ji již mám doma a používám.

Značku Too Faced mám ráda a kvalitu produktů hodnotím obykle velmi vysoko. Srovnávám ji s Urban Decay, tyhle značky jsem kdysi před lety objevila tak trochu společně, a také jejich kvalitu si troufám v celkovém pohledu porovnat.
Tohle srdíčko mi ale dokonalou službu nedělá. Jednak je na mne poněkud světlejší a když pospíchám, nemám čas vrstvit. Jednak práší a před zavřením bonboniéry musím ze záhybů vyfouknout prášek. Nějak mi přijde, že ho je v okolí víc než na mé tváři. Musím rozhodně používat hrubší štětce, svými sametovými hladícími miláčky bych se nenalíčila. Nemuseli to tak tvrdě zapékat a lisovat, nebo kýhošlaka s tím dělali. Pro mne tedy ne...
A konečně jsem rozmazlená a pigmentace této troj-tvářenky je prostě slabší. To ostatně uvidíte na swatchích. Samozřejmě foťák vyžral barvy jako vždy, ale přesto uvidíte, že na mé zlaté pokožce skoro není nic vidět. Fotky nejsou upravené, ale možná jsem je měla nějak vytáhnout. 

Too Faced Sweethearts Candy Glow samostatně

Too Faced Sweethearts Candy Glow mix barev

zde vidíte, že odlesky a výsledná barva jsou přenádherné

Teď jsem srdíčkovou tvářenku poměrně dost pomluvila, viďte? To jsou ta přehnaná očekávání a tužby :) A taky je to zhýčkanost - jsem zvyklá používat tvářenky, které nanáším jen lehounkým dotykem nejjemnějšího štětce a bohatě to stačí.
Nemůžu ale srdíčku upřít, že barevně i obalem je to skvost. I přes své výhrady jsem ji nosila dost často hned od začátku jara, v létě budu jistě pokračovat a pak se uvidí. A nevylučuju, že ji s sebou přece jen vezmu i na své plánované cesty. Kdy jindy se broskvově třpytit? Efekt je šťavnatý, zářivý a velmi osvěžující. 

Něco na ní je :)

Pokud se vám taky tak strašně líbí a pokud nejste vysloveně tmavý typ, klidně si ji kupte. Potěšíte se, to balení je prostě sladké a na stolečku vám vždycky potěší oko.
Pokud vám jde ale jen o barvu a trváte na maximálním výkonu, zaběhněte k Diorovi. Má minimálně dvě obdobné barvy tvářenek v exkluzivní kvalitě.


20 komentářů:

  1. Já ji miluju :). Je to taková ta "no brainer" tvářenka, když nevím, co bych dala, tak tahle vypadá vždycky dobře. Navíc vůbec neubývá! Mám už ji asi rok a vypadá jako netknutá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ta moje na prostředním proužku ubývá. Ale asi ji taky nespotřebuju :)

      Vymazat
  2. Ja som s nou max spokojna. Kupovala som ju cez internet v Sephore pred rokom, ked som ju uvidela na blogu u Rendy. Prvy tyzden by som ju bola najradcej drzala cely den v ruke, tak je prekrasna. Pouzivam ju s obycajnym sephorackym stetcom a praveze mne vobec neprasi. Som bledy typ a farba mi skvele sadne, vyzeram akoby som mala tie licka take pekne sama od seba :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozdíl bude v typu. Já rozhdně nejsem bledá :)
      Ale je to bobíšek, to jo.

      Vymazat
  3. No, cca před měsícem či dvěma vyšly dvě nové verze. Do bronzova a do červena :). Ta do červena bude pro ty, pro které je tahle málo výrazná :). Už ji mám doma, ale zatim jsem do ní nehrábla :D. Ale růžovou miluju a používam ji nejčastěji :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukala jsem na ty nové, ale tahle se mi podle netu líbí nejvíc.

      Vymazat
  4. já jí úplně miluju! jsem tedy bledší typ, ale i tak mi málo pigmentovaná nepřijde. spíš tak akorát. přehnat se to s ní ale také dá. s prášením nemám problém vůbec, v říjnu jí budu mít rok a vypadá pořád jako nová, a to jí používám téměř každý den :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt ti nepráší? To teda koukám! Nemáš ani naprášeno mezi papírovou částí obalu a plastovým "panem"? Tam mi toho lítá dost.

      Vymazat
  5. Ja ju mám celkom rada, ale ja som ten typ, na ktorom je každá lícenka vidieť..:) Ale určite sú aj lepšie...

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem na ni koukala uz kdysi (doufam ze je to ta stejna) a znovu nedavno a nechala jsem si ji jak tehdy, tak i ted, ujit. Ona neni vyslovene spatna, ale taky neni vyslovene dobra. Takze bez ni dokazu v klidku zit :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je asi přesný popis, ona není vysloveně dobrá. V porovnání s By Terry, Diorem a jinými prostě kulhá. Ale barevně mě zatím baví, takže ji používám. Do jara a léta s ety barvy krásně posadí :)

      Vymazat
  7. Strane dlouho jsem tuhle tvarenku chtela jen pro jeji nadherny obal, ale vidim, ze jsem udelala dobre, kdyz jsme dala na sve "racionalni ja" a s nakupem pockala. Jsem taky tmavsi typ, navic se mi zda, ze se az moc trpyti, coz k me mastnejsi pleti neni to nejidealnejsi :) Diky za recenzi, zas na nej uz budu jen racionalne koukat a delat si ted spis zalusk na gerbera blush od clinique :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já nevím mám, nemám, asi kdybych ji viděla naživo, neodolala bych, ještě, že Sephora tady nemá Too Faced, i když asi bych stejně objednala z netu, ptž by to měli předražený :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ja mam Odtien Something About Berry, ta je dost vyrazna, je paradna, vobec neprasi, musim pri naberani stetcom naberat opatrne lebo je fakt dost pigmentovana, krasna ruzova

    OdpovědětVymazat
  10. K závěru... O tvářence Dior uvažuju už nějaký ten pátek, ale zdá se mi ,že tedy zrovna nic moc extra to není. Ještě to tedy dopátrám :). Srdíčko mě naštěstí nikdy nelákalo, ale pěkné je, to jo:).

    OdpovědětVymazat
  11. Hmm, tak moje touha byla podobna, jako ta Tvoje, nez jsem si precetla clanek... Asi by na me sla videt minimalne, a to nechci, skoda.. Je nadherna!:)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)