Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

26. 5. 2014

TOO FACED Lip Insurance

Tento produkt asi každá rtěnkomilka zná minimálně z internetu. Báze pod rtěnku, díky které rtěnka vydrží a vydrží a vydrží. To se může hodit, no ne?


Hravá zelenkavá tubičky připomíná lesk na rty, i nanášecí aplikátor je klasicky leskový. Nic převratného, ale funkční a praktické balení. Co dodat...


Podívejme se, co slibuje výrobce:

Netuším, zda mi omlazuje rty a pomáhá s obnovou kolagenu. To jsou takové ty řeči, které obvykle ignoruju, protože jim buď nevěřím nebo je neprožívám. 
Jinak ale produkt skutečně pokryje rty poměrně příjemným a sametovým nátěrem, vyhladí a zjemní. 



Konzistence báze je poměrně hustá, ale není těžká. Úžasně snadno se roztírá a přiznává nějaké ty silikony. Rty opravdu lehounce zahalí do mírně klouzavého kabátku.


To nejdůležitější - funguje. Rtěnka i lesk opravdu vydrží delší dobu a nehne se. To potvrzuji a hodnotím. 
Jednu věc ale musím zmínit: i když samotná báze rozhodně nevysušuje, způsobí pocit, že rtěnka nebo lesk mají sušší konzistenci, než skutečně mají. Dá se říct, že báze Too Faced Lip Insurance malinko snižuje komfort následně použitého produktu. Už samotné nanášení rtěnky je o kousek obtížnější, máte pocit, že rty drhnou. Ono je to logické, když chcete rtěnku zamknout do báze. Řešení je snadné - štěteček na rty, pak nedrhne nic :)
U některých rtěnek se mi zdá, že jim Lip Insurance sebere trochu lesku. A není to vždycky na škodu, některé kousky jsou v sametové úpravě krásné.

Pokud budete počítat se zhoršenou aplikací rtěnky a s tím, že není dobré mnout rty o sebe, zjistíte, že Lip Insurance funguje. Můžete se na ni spolehnout.

Já ji nepoužívám denně, nemám tu potřebu. Ale věřím, že zaměstnané ženě, která nutně potřebuje vypadat dobře, aniž by si upravovala rtěnku, báječně poslouží. Nebo si ji pořiďte na večírek, kde chcete oslnit výraznými rty, i když nejste zvyklá je nosit a bojíte se. Ze rtěnek, na které není spoleh, tahle báze udělá fajn kamaráda na večer. 

Možná máte rtěnku, která je krásná, ale nedrží - zkuste ji dát na Lip Insurance od Too faced. To úplně neposoudím, protože doma zrovna žádnou méně kvalitní rtěnku nemám, ale chce to zkusit. 

Zkoušela jsem ji i pod lesky, taky funguje - ale principiálně mi její použití pod lesk přijde zbytečné. Lesky jsou prostě lesky i s báječnou bází. Jejich otiskávání se nezabráníte ničím.

Poslední foto pro milovníky studia složení produktů - já mezi ně nepatřím...


Mějte krásný začátek pracovního týdne a napište mi, jak fixujete rtěnky.

3 komentáře:

  1. Ja pouzivam Lipcote Lipstick sealer za 4 libry z FU, funguje velmi dobre, ale na menej kvalitne ruze nie stopercentne :) Kolko stoji tato baza?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 14,50 libry. Lipcote jsem měla, byl strašny a pálily mě s ním rty. Navíc sice mi rtěnku nějak udržel, ale vzhled byl o dost horší.

      Vymazat
    2. Ja s nim nemam ani jeden zo zmienenych problemov :) ale asi casom vyskusam aj tuto bazu.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)