Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

13. 5. 2014

Na život a na smrt v péči o pleť

Přesně před měsícem jsem vás zde seznámila s mými All time favourite produkty v dekorativce . Dnes je čas udělat totéž, ale s produkty péče o pleť. Jak víte, to je pro mě mnohem víc než dekorativka, mám zde oblíbence, které opravdu používám leta letoucí v kuse, nebo se k nim jako k osvědčeným vracím vždy tehdy, pokud je moje pleť v nějakém stresu. Přesně to nastalo nedávno, kdy mi na pleti udělal neskutečnou paseku téměř všemi milovaný Hydraluron. Plánuji recenzi, takže nebojte, o peprné detaily nebudete ochuzeni. Potřebovala jsem pleť vrátit do přijatelného stavu, a i když ještě není úplně ok, blížíme se k cíli, a to samozřejmě díky mým stálicím, o nichž vám dnes popovídám.
 
Jak uvidíte, mezi mými stálicemi a oblíbenci v pleťovce nejsou věci z drogerie (krom odličovadla očí), ale ani z parfumerky. Věcem z drogerie nějak nevěřím, ale uznávám, že je to hodně předsudek a nemám v této oblasti odzkoušeno, nicméně určitě se touto cestou do budoucna nehodlám ani vydat. V oblasti parfumerky toho naopak v pleťovce mám vyzkoušeno hodně, ale ani tady jsem nezakotvila. Nelíbí se mi filozofie krémíků a odličovadel z parfumerie - vše děsně napajcované a složení není zrovna takové, jaké si ho poslední roky přeji. Takže ani touto cestou nepůjdu. Ale už mě znáte a víte, co mám na obličeji ráda.
 
Jen malé upozornění na závěr úvodu - tyhle produkty fungují pro moji pleť v mém věku. Pokud je vaše pleť ve zcela odlišném stavu, s největší pravděpodobností vám tyto produkty neudělají stejnou službu jako mně. Ale tak máme všichni mozek a tohle je jasné, že. :)
 
 
 
Mixa Bi - Phase Cleanser
 
Od odličovadel očí požaduji následující - musí být jemný a nesmí štípat, musí být nejlépe dvousložkový, abych měla pocit, že mám o okolí postaráno ihned po odlíčení a nic mě nestahovalo, a samozřejmě musí být výkonný. Tohle vše Mixa splňuje. Zdálo by se, že tohle vše splňuje každý druhý, ale není tomu tak. Mixu považuji za mnohem lepší než odličovadlo od Clinique či Lancome.
 
Bioderma ABC Derm H2O ubrousky
 
O nich jsem zde již před dávnými časy psala. Na delší dobu jsem je opustila a odličovala se jiným způsobem, ale po Hydraluronu na ně zase došlo (protože jsou neskutečně jemné, ale zároveň účinné) a nyní je opět používám jako nultý odličovač v mém tříkrokovém systému odličování (prosím neplést si se třemi kroky od Clinique, ty fakt nepoužívám a vůbec mi nesedí).
 
L´Occitane Precious Cleansing Foam
 
Můj miláček a absolutně nejoblíbenější odličovadlo. Opět jsem se k němu vrátila po Hydraluronu (asi budu stav své pleti označovat "po a před Hydraluronem", bohužel :) ) a velmi mi pomohl. Jemný, přesto skvělý v odličování, krásně voní, prostě mu nemám co vytknout. Přestože mám velmi ráda i odličovací pěnu od REN a jejím kvalitám také nemám co vytknout, L´Occiatane je pro mě o kousek výš.
 
REN Rosa Centifolia 3 in 1 Cleansing Water
 
Nejlepší micelárka ever. Sice asi trochu dražší než všechny Biodermy v akci, ale velmi účinná, jemná a hlavně ta vůně! Ta dokonalá vůně vás srazí na kolena - samozřejmě v dobrém. Miluju ji a svému nosu dopřávám pravidelné denní dávky inhalace. :)
 
ATOK Pleťová voda - levandule a tea tree
 
Obě používám opravdu strašně dlouho a vlastně v kuse, od té doby, co jsem je vyzkoušela, jsem si jinou pleťovou vodu ani nekoupila. Kupuji litrová a půllitrová balení a doslova se v ní koupu. Skvěle zklidní pleť, zejména levandule, jsou jako pochlazení pro vaši podrážděnou pokožku.
 
Embryolisse Lait-Creme Concetré
 
Naprosto obyčejný a základní krém, taková o kousek lepší modrá Nivea. Mám pocit, že musí vyhovovat všem. Mastné i suché pleti. Posuzuji z toho, že vyhovuje Nuf i mně. Obě ho máme rády, pro obě je v oblíbencích. Nejraději bych nepoužívala i do budoucna jiný, ale to bohužel asi nebude proveditelné, protože není protivráskový a za pár let mi asi stačit nebude. Nicméně nyní mi stačí, dříve jsem ho používala jen na noc, nyní po Hydraluronu ho používám i na den, protože se mi zdá, že nic jiného nesnesu. Poslední dobou dávám pořádnou vrstvu (v noci), mám pocit, že čím více, tím v tomto případě lépe, pleť se krásně napije a je klidná.
 
Antipodes Aura Manuka Honey Mask
 
Nejpříjemnější maska za mnoho let. Jemná, krásně voní a skvěle hydratuje. Mám druhé balení, protože s ní vůbec nešetřím a aplikuji ji hojně a v hojné míře. Je to pro mě objev posledního roku, vyzkoušela jsem od Antipodes i jiné věci, všechny jsou skvělé, ale maska je top. Tu vám vážně doporučuji, i když v pleťovce je lepší nedoporučovat. :)
 
REN F10 Smooth and Renew Mask
 
Další skvělá maska, tentokrát od RENu. Ve všem jiná než Antipodí medová. Pleť vyhlazuje, má mírné exfoliační účinky, ale nebojte, je určená pro citlivou pleť, takže se nekoná žádné začervenání či podráždění, vše probíhá velmi jemně. Představte si marmeládu. Přesně to si dáváte na pleť. Je to legrace. A po smytí je pleť jako prdelka.
 
Včera večer v posteli před usnutím jsem tak přemýšlela, která z výše uvedených věcí je můj HG produkt. První mě napadla L´Occiatne pěna, to je opravdu stálice. Jenže pak jsem si vzpomněla na pocit, který mám, když nanesu pořádnou vrstvu Antipodes masky, ta slast a klid v duši... Postupně se mi ale do hlavy vkrádala omamná vůně REN micelárky a byla jsem ztracená. Nemám jediný HG produkt, všechny výše zmíněné jsou mými HG a jedině se všemi najednou je to dokonalé. Ale pokud vy máte nějaký top HG kousek, napište mi. Já tohle moc ráda čtu, protože nikdy nevíte, co vám ještě zůstalo utajeno. I v tomto věku. Krásný den!
 
 

25 komentářů:

  1. Dlouho jsem hledala styl odličování co by mi vyhovoval a myslím, že jsem ho asi našla v květinové vodě a hydrofilním oleji. Neskutečně se mi po tom zlepšila pleť, je to odličování "nasucho" a nikde se nic nepatlá, takže jsem spokojená. Zatím jsem zkoušela sice jen Saloos, ale vyhovuje mi moc, na to, jakou má příznivou cenu. Momentálně mám doma všechny jejich oleje a květinové vody určené na pleť s akné a hledám, které mi budou nejvíc vyhovovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S květinovými vodami mám zkušenost, většinou mi ale dost nepříjemně voněly a posléze na pleti tak zvláštně voněly. Ale uvažuji ještě o jedné od Melvity, tak snad se na ni brzy dostane.

      Vymazat
  2. maska antipodes je aj pre mna top. dalej nimbovy olej a nimovy prasok s manuka medom- to pouzivam ako 2-krokovy system: najprv nimbovy olej, potom nimbovy prasok s medom.
    a zeleny caj, silny, zamrazeny- to ako pletova voda.
    a posledna vec, bez ktorej nemozem byt- krem s OF, aj ked sa to v nasich koncinach nenosi, co citam na roznych blogoch, ale pre mna je nieco ako umytie zubov.
    PS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tipy, rozhodně na tohle kouknu, mohla bys mi prosím doporučit značku či stránky, kde tyto věci kupuješ, docela mě to zajímá. Díky.

      Vymazat
    2. nimbovy olej kupujem u nobilis, on teda smrdi a ze dost, ale ja som si uz zvykla :) je antibakterialny, antivirovy, ma kopu liecivych vlastnosti, cisti pory, pomaha vytvarat kolagen... pridavam k nemu trosku japonskeho ryzoveho oleja od akamuti, ale tak len 1/4.
      premasirujem plet, zotriem teplym rucnikom alebo velkymi tamponmi- kupujem tie detske z DM.
      nimbovy prasok kupujem z netu zo slovesnkeho obchodu, urcite ho maju v CR. krasne vycisti, prejasni plet, cisti pory, je antioxidacny... a manuku som brala z feelunique, ale rovnaku znacku uz maju aj u nas v SR. http://www.liekymanebavia.sk/mgo250/
      v dlani zmiesam, nagebrim na tvar, chvilu pockam, staci mi aj 5-10 minut, ale niekedy pridam aj citron. stavu a necham ako masku dlhsie, zmyjem.
      plet mam normalnu. obcas prestriedam s tymto:
      http://eshop.nobilis.cz/typologie-pleti/ekzemy-a-lupenka/konopny-olejovy-multigel.html
      PS

      Vymazat
    3. Moc děkuji za podrobné info a odkazy na stránky!

      Vymazat
  3. Já tedy nevím, ale tenhle styl péče vůbec nemusím...mám na mysli "každý pes, jiná ves" Mně příjde logické používat vždy jednu ucelenou řadu, ať je to Nivea, Loreal, Chanel, Hadek, Ryor. Takhle to trochu zavání chemickou laboratoří...vždyť takto ani nemůžete vědět jaký přípravek Vám dělá problém či naopak prospěch, když je to páté přes deváté....Chápu, že každému vyhovuje něco jiného, ale podle mě používání řady, která na sebe navazuje, ať už je od jakékoliv firmy (podle preferencí značky, typu pleti, alergiím apod.) je základ smysluplné péče o pleť. V dekorativce je to fuk, protože tam primárně jde o něco jiného...ale u té péče, no nevím...je to ale věc názoru, každý to máme jinak (zaplať pánbůh :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc za názor, přestože s ním nesouhlasím, což je ale jasné asi podle toho, co sama používám.

      Je velmi jednoduché zjistit, co vám vyhovuje a co ne. Vždy, když zkouším něco nového, zkouším pouze jeden kousek a zbytek péče nechávám stejný, tak velmi lehce zjistíte, zda vám produkt sedí, či nikoli.

      Uceleným řadám péče o pleť jsem fandila tak před deseti lety, ale postupem času jsem zjistila, že jsou zbytečné a že bohužel to, že mi z jedné řady sedí serum, vůbec neznamená, že mi z ní bude sedět i krém a že odličovač bude dostatečně výkonný. Mluvím za sebe a za svá leta praxe pokusů a omylů. Moje péče je dost základní a jemná, a produkty se tak nemají šanci stírat, naopak se krásně doplňují. Pro sebe si vždy ze všeho vyberu to nejlepší, aby mi to spolu vyhovovalo, cos nezaručí jedna značka a jedna řada. Vím, že někdo tomu věří (a jistě to v koupelně vedle sebe hezky vypadá :)), ale já věřím něčemu jinému.

      Vymazat
    2. A já díky za rychlou reakci...je to individuální a Tvoje argumenty zní logicky. Já zas mam jednu celou řadu, dva roky (po letech střídání, ať už jiných řad, či právě páté přes deváté) a jsem maximálně spokojená a měnit nic nehodlám. Ono je to taky o tom jak má kdo citlivou pleť, já si tam vesměs mohu napatlat cokoliv, alergiemi na kosmetiku netrpím (snad jen po Avonu jsem se osypala), nemám ani nijak problematickou pleť...ALE...teď mám tedy pleť luxusní a říká mi to i okolí, mám už taky nějaký věk (+40), takže první známky stárnutí tam už zkrátka jsou a musím říct, že se mi daří docela dobře s nimi bojovat. Předtím to byl styl "neuškodí, nepomůže" , teď je to o dost lepší. Každý si prostě najdeme tu svoji cestu :-)

      Vymazat
    3. Však já jsem jedině ráda, když tady zasní takovéto názory, ruku na srdce, v komentářích jsou často užitečnější informace než v celém postu. :)

      Jinak je mi jasné, že já si s tímhle navždy nevystačím, i když mě to moc mrzí, vím, že jakmile na sobě uvidím první známky stárnutí, tak přehodím na silnější kalibr a možná opět pojedu oční krém, serum i krém od jedné značky. Prostě hlavně aby to vyhovovalo a mělo efekt. Za sebe jsem ráda, že jsem zatím našla to svoje ideální, protože mnoho žen stále nemá to štěstí a hledá se. Přeju všem, aby se hlavně našly a je úplně jedno, co je to jejich HG, hlavně že to pro toho dotyčného pracuje tak, jak má.

      Vymazat
    4. Ono ale vůbec není nutné používat ucelené řady jedné značky. A je dost značek (hlavně přírodní kosmetika), které dokonce doporučují kombinovat dle libosti výrobky jednotlivých řad (z logiky věci už nedoporučují používat výrobky jiné značky :-) ). Jde o to, že třeba na čištění se používají jiné ingredience než třeba do krému, takže to je prostě jedno. Pokud chce člověk dosáhnout maximální efektivity a minimalizovat případné problémy či něpříjemné reakce pleti, tak je spíš důležité používat výrobky s co nejprůhlednějším složením. Pak má velmi dobře pod kontrolou, jakým způsobem o pleť pečuje, přestože míchá různé značky.

      Vymazat
  4. odličovač od Mixy mám moc ráda! vlastně Mixu celkově :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MIxa odličovač je vlastně to jediné, co mám od Mixy vyzkoušeno, ale kamarádka používá i krémy na obličej a je s nimi velmi spokojená.

      Vymazat
  5. Ahoj,
    krém Embryolisse Lait-Creme Concetré (krom jiných výše uvedených produktů) též občas používám.
    Souhlasím, že je to něco jako "luxusní" Nivea. Mám ten krém ráda, má však pro mě jedno velké ALE - ucpává mi póry :0( Používám jej tedy zejména v zimě na horách (na běžky), kdy potřebuji něco pořádného, proti mrazu a větru. Je mi to moc líto, je tak příjemný! Ale na běžné používání bych jej za sebe pro pleť, která je na podobné věci náchylná, nedoporučila.
    Šárka D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já naštěstí sklon k ucpaným porům nemám, takže se mohu používat hodně a vlastně furt. Jsem za to ráda, bez něj bych byla v prčicích, protože mě nyní fakt zas zachránil.

      Vymazat
  6. Tyhle posty mám snad nejraději, resp. nejvíc se z nich "poučím". Líbí se mi, že to jsou ozkoušené a osvědčené stálice. Vyděsilas mne trochu tím Hydraluronem, páč i já, citlivka největší, jsem si na něj už brousila zuby (jsa majitelkou suché, citlivé pleti, šacovala jsem ho jako produkt přesně pro mě - má dodat vláhu, sakryš přece), ale takhle teda nevím ... počkám, rozmyslím se po tvé recenzi. A ad to "každý pes, jiná ves", je to už nějaký ten pátek, kdy se ještě vizážistky nebály a nebo neměly tak tvrdé smlouvy se značkami, pro něž pracují :-) a pro jeden časák popisovaly každá svůj systém péče o pleť (jména už z hlavy nevysypu, ale určitě Renata Zelinková, Claudie Marčeková aj., bylo jich 5, to si pamatuju) - zaujalo mne, že ANI JEDNA nepoužívala ucelenou řadu výrobků téže značky a VŠECHNY kombinovaly připravky z absolutně různých cenových relací. Renina Š.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reni, s tím Hydraluronem se neděs, naprosté většině žen vyhovuje a negativních ohlasů jsem četla jen hrstku. Mně velmi ublížil nejen tím, že mi přišlo, že absolutně nedostatečně hydratoval, ale byla jsem po něm celá osypaná růžovými pupínky a pleť dávám dohromady dost dlouho. Ale jsem výjimka, na to upozorňuju, takže bych tě nerada od něj odradila, to fakt nechci.

      Vymazat
  7. Takové články mě baví,já mám dva HG produkty - první je čistící krém od Neutrogeny s grapefruitem a druhý je exfoliační tonikum Lotion P50,sice je každý na jiné straně cenového spektra, ale bez nich ani ránu. Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, exfoliační tonikum P50 jsem také dlouho chtěla, až jsem narazila na REN a už po něm ani netoužím, ale tak jako kdyby mi cvrnklo do nosu, nezlobila bych se. :)

      Vymazat
    2. Já právě zase chtěla REN,ale byl dlouho vyprodaný a se značkou Biologique Recherche pracuje moje kosmetička,tak jsem do toho šla :) Z.

      Vymazat
  8. Miluju takové články. :) Na ten ATOK se budu muset podívat. Mixu na oči mám též ve velké oblibě, ale zdá se mi, že nějak podezřele rychle ubývá. :( Jinak je to zatím nejlepší dvousložkový odličovač, který jsem kdy vyzkoušela. Taky mám ráda ten pocit péče už při odličování. :)
    Pavli a v článku je zmínka o tomto Hydraluronu?
    http://dashulkak.blogspot.cz/2014/02/co-si-koupit-v-boots-hydraluron-una.html
    Páč já teď každý den používám to hyaluronové sérum od NT, jsem s ním moc spokojená, tak jsem si říkala, že bych vyzkoušela ten "pravý" Hydraluron.
    Jinak já nedám ránu bez Excipial U Lipolotio. To je můj oblíbenec, který mě vždycky zachrání. Dále je to Avene Cicalfate a hodně se vracím k Physiogelu. :)
    Peeling u mě vede ten od Renu a skvělý je i enzymatický od zn.Sampar, jen kdyby mi tak nesmrděl.
    Odličovací tamponky musím mít zásadně ty, které mají prošité okraje. Používala jsem klasiku z Lidlu, ale kdysi jsem vyzkoušela jemňoučkou Evitu a už nic jiného mi na oči nesmí. Kolečka kupuju v Tescu a Tetě.
    Tonikum mám ráda hydratační od Lirene, ale spíš kvůli pocitu a vůni. Jinak bych neřekla, že by něco dělalo a navíc rychle mizí. Jdu si vyhledat ten Atok. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, ano, je to onen Hydraluron od Dáši, vím, že ho snad všichni milují, ale já jsme výjimka a prostě mi velmi uškodil, ale nás negativních je v jeho případě opravdu maličko, většina hýří nadšením. :)
      Co se Mixy týče, on tedy ubývá, ale já to u odličovadel neřeším, protože chci mít pleť fakt důkladně odlíčenou, takže těmito přípravky ani nešetřím a nevadí mi to, ubýval mi asi každý odličovač očí. A na odličovací tamponky kouknu, já dlouho používala Bell, nyní jsme přešla na nějaké z DM a docela jsou fajn, ale kouknu na ty tebou doporučované, díky za tip.

      Physiogel byl taky můj oblíbený. :) On je dost podobný jako Embryolisse, takový jemný a základní, to mi bude asi stále vyhovovat. A Ren peeling jsem opět koupila :) , jen má nějaké jiné balení v jiné řadě, tak uvidíme, zda bude i nadále tak krásně jemně vonět mentolem.

      Vymazat
    2. Jo a ještě k tomu ATOKu - on má tonika, ta jsou s alkoholem, a pak pleťové vody bez alkoholu, já beru jen ty pleťové vody, alkohol na obličej nechci. To jen pro info. :)

      Vymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  10. Pavli, to já s odličováky taky nešetřím. Naopak. Možná by mi vyhovovalo větší balení Mixy, abych neměla pocit, že furt vyhazuju prázdnou lahvičku a nakupuju, až moc často, nové balení. :D
    ATOK - to je důležitá poznámka. Vyzkouším tedy taky bez alkoholu. Děkuji. :)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)