Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

20. 5. 2014

FOTD od každého kousek

Mám strašně moc fotek, které vám chci ukázat. Ve frontě čeká spousta recenzí, spoustu věcí odkládám, protože vždycky má něco přednost. 

Dneska se proto se mnou jen tak podívejte na fotky, které se mi nahromadily. Na samostatný post by zvlášť nevydaly, ale společně vás snad pobaví.

Když jsem vyklízela kabelu, kterou jsem hodně dlouho tahala, našla jsem po kapsičkách a pochettkách tuhle nadílku lesků :D To je, co?


Vidíte Vinyl lesky od Rimmel - koupila jsem si dva, protože je strašně pochválila Lu Dolejší. Jeden z nich je geniální a druhý jsem vyhodila. Skvělý je ten fialový, na fotce třetí zleva. Dělá nádhernou pusu a pěkně vydrží. Ten první stál za prd..
Skvosty z růžové řady lesků kombinující barvu a péči od By Terry jsem už ukazovala. Mám dohromady tři kousky a závazně sděluji, že jsem nikdy neměla nic lepšího v této kategorii produktů. 

By Terry Laque de Rose Rose Romace 

Na fotce je také lesk od No7 z Boots - ten byl tak otřesný, že letěl do koše ihned. Jestli se chystáte u Boots nakupovat, tyhle lesky obejděte. Nedrží, lepí, smrdí jak zkažený bonbón, má to hrubé třpytky a na puse se slévá. Poklad! Ještě, že mi ho dali zdarma... 
Vidíte i mé třpytkové oblíbence od Guerlain a Too Faced a na konci L'Oréal lesky. Tyhle drobky mám moc ráda. Podle mě jsou to nejlepší a nejpříjemnější lesky z drogerie! Kupuju si světlé barvy a nosím je pak po kapsách nebo kabelkách i místo balzámu. 

L'Oréal lesky

By Terry, Guerlain, 2xRimmel, No7, 2xL'Oréal, Too Faced
A pak je tu pár fotek mých obyčejných líčení do práce. Zde je v akci Naked3 paletka od Urban Decay. Černá tužka Kat Von D a řasenka Lovely Lashes od No7. Ta je skvělá a klidně si ji u Boots kupte!



K nenápadným očím teď nejraději nosím i nenápadná ústa. Já - milovnice ostrých rtěnek - jsem našla obří zalíbení v nude a MLBB (my lips but better) rtech. Co se to jen se mnou děje??? :)

Miluju svoji novou rtěnku Elizabeth Arden Amethyst. Je geniální, krásná, příjemná, skvělá a slušivá. Dám na ni samostatný post, prootže jsem si jistá, že ji unosí skoro každá z nás.

Elizabeth Arden Amethyst + OPI DS Reserve


Kvetly šeříky a bylo krásně. Na nedělní grilování jsem se vybarvila do odpovídajících barev pomocí báječně kvalitní paletky Kat Von D.. Tuhle paletku jsem strašně vychválila a chválím ji i nadále. Nepoužívám ji ale tak často, jak bych chtěla, protože stíny v ní jsou velmi výrazné a poměrně lesklé. Já prostě nejsem ta pravá beauty blogerka - výrazné líčení je pro mne spíše vzácným kořením, nikoliv denním chlebem :)
Doplněné linkou UD Retrograde, která má super barvu, ale drolí se, pokud vytáhnu ocásek. Takže je to bezocasá llinka :)

 

I když se mi fialové líčení a fialové nehty nesešly ve stejném čase, fotky vám dám k sobě. Laky OPI Tomorrow Never Dies + OPI Suzi's Hungary Again. Ta fialka má dokonalé odlesky! Byla báječná i ke sněhu, pokud jsem ho letos někde omylem potkala. A je báječná i na sluníčku. Nenosím modré ani fialové nehty, ale v tomto případě dělám výjimku! 

OPI Tomorrow Never Dies + OPI Suzi's Hungary Again
Další nahá rychlovka do práce pomocí nenápadných stínů Urban Decay Laced a Tease + řasenka No7 Lovely Lashes.
Vím, že pro určitou část z vás je tohle málo a na beauty blogerku je to ostuda. Ale já to vidím jinak. Mě to stačí a sluší mi to. Na denní povinnosti optimální varianta. 



Po mém nadšení ze rtěnky Dizao Organics mi hairbeauty darovali ještě jeden skvost. Těšte se na recenzi a vězte, že jsem opět velmi spokojená. Odstín True Red je sice o něco méně krémový než vychválená Juicy Berry, ale drží a chová se dokonale. Opět jsem z Dizao nadšená.

Dizao Organics True Red
Od zastoupení Rimmel jsem dostala k recenzi novou gelovou linku Gel Eyeliner.
zdroj Google.com

Moc se mi líbí balení i se štětečkem, ale z konzistence zatím odvázaná nejsem. Je to hutné a matné, na štětečku se městná. Drží skvěle, ale vhodná bude jen pro zkušenou linkovačku. Věřím, že na jiných blozích se dočtete plno chvály, protože blogerky mívají linky v ruce a udělají je snadno. Nicméně pro začátečníky to prostě není. Já si o sobě myslím, že linky zvládám, ale s novinkovým Rimmelem je mívám kostrbaté. Nebo je mám krásné, ale trvá mi to. V každém případě štěteček se k textuře linek nehodí. Sám o sobě je fajn, ale chtěl by jemnější konzistenci. Možná bych ho spíše tipovala na rtěnku... Linka se dá nejlépe nanést tenkým vlasovým štětcem a musíte být rychlé. Jakmile produkt zaschne, nabaluje na sebe další a je po přesnosti! Záměrně vám sem přiznávám fotky nedokonalých linek - to je skutečnost s novinkou Rimmel. 


ocásek už s obaleným štětečkem prostě nevymaluju...

Když barevné linky, tak samozřejmě i s novinkou Urban Decay Electric Palette. Vlasový štěteček navlhčím termální vodou a vyberu si barvu. Nebo dvě! Zde jsou dvě modré, tmavší u řas a jemnější od třetiny první linky pro zjemnění. Na bázi si mohu i zaslzet, ve větru je báze nutnost.




Anebo fialová s růžovou? A fialová řasenka Essence k tomu.


Barevné linky jsou rychlé a efektní. Letos na jaře si je docela užívám. Za pět minut je celé líčení hotovo a nenudím se. 
Barevné řasenky Essence jsou mým úletem. Mají výborný kartáček, i když je viditelně levný a syntetický. Ale na moje řasy moc pěkně funguje, pěkně prodlužuje. Řasenky se bohužel trochu drolí a mažou, když se zapotíte. Škoda, jinak bych byla nadšená.

A konečně vám ukážu líčení z paletky Urban Decay Naked. Moje oblíbené barvy Toasted a Smog spolu pěkně ladí. Akorát teda pořád nevím, proč je tahle paletka vnímána jako nenápadná. Na mně ty barvy skoro všechny vypadají pekelně výrazně!
Linka tužkou Kat Von D. a řasenka Estée Lauder Sumptumous Extreme. Ta řasenka je boží! Už její předskokanka Sumptumous byla skvělá. A Sumtumous Extreme je asi ještě lepší. 





Doufám, že jsem vás moc nevyčerpala a nenudila balíkem fotek. Příště bude recenze, na kterou se já sama moc a moc těším.





16 komentářů:

  1. Moc pěkné balení fotek. :) Barevné linky jsem si taky zamilovala, a s tím navlhčením štětečku to zní jako dobrý nápad (a je smutné, že mě to nenapadlo taky...). Na všechny slíbené recenze jsem zvědavá (ta rudá rtěnka je krásná!), všechna líčení se mi líbí... Takhle podle popisu mi linky od Rimmel dost připomínají ty od Maybelline - taky tužší, se štětečkem, který je fajn, ale spíš na něco jiného než tyhle linky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslím, že jsou na trhu lepší linky. I za pár korun.
      Štěteček namoč určitě, aby byla linka pořádně intenzivní :) Asi si na to koupím speciální vodičku, abych to nematlala tou termálkou :)

      Vymazat
  2. Tu By terry ti podepíšu, mám sice jen jednu, ale jakmile se někde objeví, plánují další odstíny.

    Rimmel linky mě příliš neoslovily, přiložený štěteček spíše pro legraci. Mě spíš vadil nedoléhající závit, díky kterému rychle vyschnou.

    A máš nádherné fotky...

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem unešená z té Elizabeth A. rtěnky. Vypadá naprosto fantasticky. K tomu ten lak na nehty a je to dokonalost sama. Určitě mě článek neunudil, víc takových prosím! Miluji tvoje líčení, ale to už jsem tu psala nejednou. Je překrásné a přitom vždy precizní a zároveň decentní.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak pro mne je špička to poslední líčení, úplně dokonalé! Ty to podáš, že tak jako jen tak ... a pro mě je to úplná pecka, nejen že vyvedené jak od profíka, ale hlavně barvy a kombinace + provedení mi naprosto konvenují. To je vůbec poprvé, co mě něco nahlodalo ke koupi základních Naked, zatím mám Naked Basics a nějak jsem po dalších netoužila, častěji používám paletky od theBalm.
    Renina Š.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, zní to blbě, ale skoro všechno to byly rychlovky :) Naked jednička je fajn. Ale většina stínů se dá koupit i samostatně.

      Vymazat
  5. Ta fotka rtu a laku je naprosto uzasna, ze ani nevim, co mam napsat! Fakt perfekt!

    OdpovědětVymazat
  6. Hani, výborný multi článek, moc se mi líbil a užila jsem si jej možná víc, než recenzi jen jedné věci. Navíc velké množství mých barev (fialová, modrá mauve), tedy velká spokojenost!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a jsem ráda, že ses bavila!

      Vymazat
  7. krásná práce :) mě se nejvíc líbí to "nenápadné" líčení v odstínech hnědé, ale obdivuju, jaká dokážeš kouzla s barvami, prostě úžasné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem překvapená tou chválou, opravdu moc děkuji!

      Vymazat
  8. Ta červená je výborná! Od Dizao jsem zatím zkoušela jen masky v plátýnku, a koukám, že dělám chybu, když dekorativku obcházím obloukem! Jinak maskami se vždy zásobím v Rusku, ČR jsem na ně bohužel nikde nenarazila:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Masky jsem měla z hairbeauty.cz a taky se mi strašně líbí. Rtěnky okoukni! Jsou fakt kvalitní!!!

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)