Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

5. 5. 2014

Dokonalý den

Ono je to vlastně velmi jednoduché.

Ráno si pořádně protáhnout tělo...



... dát si 30 minut jogging...



... poté chvíli pracovat, absolvovat pár porad s vedením...



... po práci musí zákonitě přijít oběd - někdo preferuje středomořskou stravu,...


...jiný nedá ránu bez českého prasátka...



...po pořádném žvanci sladká siesta, tak dvě tři hoďky? ...


...po odpočinku opět plnou parou do práce, takže na nákupy a po cestě zapózovat fotografům jako správná celebrita

zleva...



...i zprava...



...když už začíná to pózování být nekonečné, trochu na fotografy vytasit zoubky a mít konečně klid...




...skočit na letní zahrádku s kámoškama na kafe...


... no a když už se setmí, potichu se plížit domů křovím, aby ten váš doma příliš nenadával, že měl k večeři opět jen chleba, co si sám namazal...


PS: A hlavně se večer nezapomenout odlíčit. :)



Krásný den ze ZOO Jihlava!!!






14 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Hlavně to byl opravdu super den. :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Povedené ten den bylo vše - výlet i počasí. :) Díky.

      Vymazat
  3. Já si hned říkala, že to bude Jihlava:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě zatím jednoznačně nejhezčí ZOO, kam se hrabe Dvůr či Praha.

      Vymazat
  4. Moje oblíbená ZOO, líbí se mi snad víc než ta ve Dvoře Králové. Hlavně ty sovy jsou boží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, přehlídka dravců nás uchvátila.

      Vymazat
  5. Pěkné fotky, já se zarazila u toho tygra, si říkám a žere kuře a pak hledím na fotku a popis a prase. Ty jo vůbec jsem si neuvědomila jak je to obrovské zvíře, ta prasečí nožička vypadá malinká :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, je to jak hračka. Tygr je pořádnej. :)

      Vymazat
  6. Luxusní a hlavně mile popisky, musel to byt báječný den ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný článek! Potěšil ;)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)