Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

2. 5. 2014

DIZAO rtěnka Juicy Berry 110

Dnes to nebude dlouhé, ale nemůžu vás připravit o tuhle dokonalou rtěnku. Sedím z ní na zadku už od té doby, co jsem ji dostala. A to je už pár měsíců! Je totiž skvělá!

Dokonale pigmentovaná, barva je opravdu nekompromisní. Krémově pečující, pocitově extrémně příjemná a navíc vydrží.

Balení je celkem neutrální. Plechové a lesklé, v antracitovém odstínu. Pěkné a subtilní, jen na něm snadno zanecháte otlapky. 

Konzistence je, jak už jsem řekla, bohatá a krémová. Nádherný pocit!




Odstín 110 Juicy Berry je zvláštní a rozhodně nesedne komukoliv. K opálené pleti už je to snadné, ale v zimě, když jsem byla bledší, jsem ho některé dny prostě nemohla mít. Je to bohatá slézově-fialová barva, na rtech jde překvapivě až do lehce našedlého podtónu. Nebo ne našedlého, je to ten efekt, který v angličtině popíšete slovem "dusty" nebo "dirty". 
Rtěnka je strašně výrazná. Z fotek se to asi nezdá, ale věřte mi, že s touto rtěnkou jste za drsňačku. Já ji doplňuji už jen řasenkou nebo tenounkou linkou. Víc bych už toho k ní nedávala, pokud nechci vypadat jako metalová fanynka nebo nevkusná kolotočářka :)

Dizao Juicy Berry
Ono to zní, jakože ta rtěnka nestojí za to. Ale stojí! Je kvalitní a podařená, necuckuje, nevysušuje ani omylem, naopak o rty pečuje. Drží a drží a drží. Ideální na večírky! Na rozdíl od ostatních tmavých rtěnek ji není nutné moc hlídat a kontrolovat. Můžu se v pohodě bavit a věřit jí. Proto je skvělá. Nemám mnoho tak pozitivních zkušeností s tmavou rtěnkou, dokonce ani u dražších značek. Lepší už je jenom krémová řada Terrybly od By Terry.

V detailu fotek snad uvidíte, že krémová konzistence DIZAO rtěnky je zkrátka úžasná.



Řekla bych vám, abyste si rozhodně koupily nějakou rtěnku DIZAO, protože já sama nutně potřebuju nějaký nositelnější odstín. Jenže vám neřeknu, kde se dá koupit.
Já jsem rtěnku dostala od HairBeauty, za což jsem velmi vděčná. Jenže bohužel se později ukázalo, že DIZAO má problémy se zásobováním a rtěnky i další dekorativka jsou neustále objednané a nenaskladněné. Takže pokud ji umíte někde sehnat, neváhejte. Nicméně ani na oficiálních stránkách DIZAO Organics není o rtěnkách ani vidu ani slechu. 

Musím říct, že mě DIZAO ještě ničím nezklamalo. Naopak všechno, co jsem zkusila, bylo skvělé, kvalitní a funkční. Bezbarvé balzámy DIZAO miluju a používám je denně. Něco na tom DIZAO bude, ale distribuce zrovna asi není jejich silnou stránkou :)

Znáte tyhle rtěnky? Odkud je máte?


8 komentářů:

  1. Nadhernaaa, uplne si ma na nu navnadila! Krasna farba, presne taku zboznujem, …idem googlit :-) A super fotky, hlavne ta so zubami.

    OdpovědětVymazat
  2. Nasla som, no len na ruskych strankach a podla vsetkeho, dorucuju len v Rusku :-((
    http://www.myhaircompany.ru/collection/pomady/product/95-organicheskaya-uvlazhnyayuschaya-pomada-110-juicy-berry

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, poněkud nepraktické...
      Ale aspoň díky tobě vím, že bych si vybrala i jiný odstín. bavil by mě ten Rosebud.

      Vymazat
  3. Tyjo, můj původní komentář měl znít ve stylu "Tohle byla poslední kapka, jdu okamžitě objednávat něco od Dizao" - a pak jsem dočetla k posledním odstavcům a srdce zaplakalo. :-(( Takže asi budu doufat, že distribuce se v dohledné době obnoví případně si to u Dizao rozmyslí a rtěnky zase začnou vyrábět. Fakt bych je ráda zkusila.
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  4. Holky těž doufám že se ta distribuce vzpamatuje a bude normálně fungovat. Ovšem nějakké rtěnky ještě mám k dispozici a jsou zdarma k nákupu 2 balzámku Dizao:)

    OdpovědětVymazat
  5. To je přesně barva, jakou bych si přála, achjooo :(

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)